Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Widziałem ten temat, ale z tej rozmowy nic konkretnego nie wyszło. Zresztą sam zobacz. (Nawet wszystkie przeczytałem dotyczące bmw 6 i wciąż to za mało info jak dla mnie).
  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale czego konkretnie chcesz sie dowiedziec? jesli liczysz na koszty eksploatacyjne e46 to nie ta bajka ;) auto jest zblizone technologicznie do e60 ma mimo swojego wieku kupe elektroniki ;) ale co do kosztow eksploatacyjnych wchodzisz na alle... czy silesiaparts i wiesz ile co kosztuje :D bo to ze kupujesz auto z duzym silnikiem jest oczywiste drozsze ubezpieczenie dobry olej szybciej zuzywaja sie klocki tarcze opony :D pytasz jak to jest miec 645 odpowiecm ci krotko zajefajnie :lol: jesli nie trafisz na mine :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Jak naczytałem się takich różnych opinii "ekspertów" to zacząłem sobie wyobrażać ten samochód jako coś takiego co połowę roku stoi u mechanika, a drugą połowę u mnie w garażu i nie wierzyłem w to. Pomijając klocki, opony i oleje to zdarzały Ci się jakieś usterki? Jeżeli tak to jak często i ile kosztuje troska o te kaprysy? :)
Opublikowano
jesli kupisz zadbany egzemplarz i bedziesz o niego dbal i wymienial wszystko na czas i nie kupowal tanich zamiennikow ktorych i tak jest niewielki wybor :) to bedziesz sie cieszyl jazda :wink: tak jak mowie to jest e60 tylko w wersji coupe zobacz ile ich jezdzi po naszych drogach zdarzaja sie ulepy i miny ale to jak w kazdej innej marce :) kaprysna moze bywac elektornika no ale niesety swiat idzie do przodu poprostu krotko mowiac sprawdz dobrze auto przed zakupem i nie kupuj najtanszgo bo dolaczysz do grona tych ekspertow ktorym jak mowisz auto stoi pol roku w warsztacie ;)

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Prawda jest taka, że wcale nie chcesz słuchać a jedynie czekasz na potwierdzenie swojego pomysłu na to auto. Odwagi. Kup, przeżyj to sam i zostań prawdziwym ekspertem. Wtedy się dowiesz sam, że średnio jakieś 10-15 tys. rocznie /bez ubezpieczenia i paliwa/ na takie auto wystarczy żeby zawsze było w topowej kondycji. Oczywiście poza ASO. A czy to dużo? Ja nie wiem. Zależy dla kogo.
Opublikowano
Zależy na co trafisz, ja kupiłem auto rok temu z przebiegiem 140 tyś.km zrobiłem 7tyś km i oprócz standardowych czynności serwisowych, oraz eksploatacyjnych i "upiększających" dołożyłem jedyne 20 zeta za czujnik ciśnienia oleju. Trzeba też wziąć pod uwagę to że na forach piszą głównie ludzie którzy mają problemy ze swoimi statkami, a podejrzewam że jest to jakaś nie wielka część posiadaczy tych pięknych aut, także myślę że niema co się tym do końca sugerować tylko szukać dobrego egzemplarza i cieszyć się potworkiem :D . Decyzja należy oczywiście do Ciebie :D

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano
szukać dobrego egzemplarza

 

A żeby się nie przeziębić to nosić szalik i czapkę. Proste recepty. Tylko, że liczba tych egzemplarzy jest mała i topnieje z każdym tygodniem a ceny ich nie spadają. Niskie ceny, jak na otomoto czy allegro, dotyczą aut, którymi juz 2 turków /nomen omen z Twoim nick :D /jeździło wcześniej lub polscy złodzieje /cwaniacy wyłudzili za sfingowane szkody komunikacyjne ze 100 tys z każdego auta /lub jedno i drugie zjawisko łącznie/. Taka prawda. A jak ktoś chce rodzynka z małym przebiegiem od jednego właściciela to znajdzie tylko że za 30-35 tys euro plus akcyza. Proste.

 

Jeszcze a propos kosztów eksploatacji.

 

Niemcy pytają:

 

jak to jest że nasze nawet mocno używane audi, bmw czy merce u nas się prawie nie psują a u was w Polsce narzekacie?

 

1. Wystarczy poprosić ich o rachunki z kilku lat za serwis w autoryzowanej stacji. Są imponujące. Tylko że dla nich 2000E to trochę inna kwota niż dla Polaka .

2. Serwis usuwa awarie gdy zauważy pierwsze symptomy, bo ma instrukcje, wiedze i doświadczenie /przeważnie/ i czasem awaria /na przykład pompy wody czy oleju/ nie rozlewa się bardzo szeroko powodując dewastację połowy silnika i masakryczne koszty. U nas jest inaczej.

3. Niektóre elementy czy błędy producenta plus oczywiście akcje serwisowe są usuwane bezpłatnie i często bez wiedzy klienta.

 

A u nas sami wiecie. Jak sie coś urwie to klient z bijącym sercem jedzie do serwisu i pyta dlaczego tak drogo.

Opublikowano

Koszty eksploatacji 6-tki są duże i nie mam tu na myśli paliwa. Możesz kupić naprawdę zadbane auto z pewną historią (Ja tak zrobiłem) i niestety potem wymienić w nim połowę części (też tak zrobiłem).

Nigdy nie wiesz co Ci w nim padnie. Ceny niektórych części mogą szokować, a nie zawsze uda się załatwić używane w dobrym stanie. Dobry mechanik to podstawa.

A teraz plusy.

Kupujesz auto które świetnie się prowadzi, brzmi i budzi zazdrość sąsiadów. Po każdej naprawie jak do niego wsiadasz to złość Ci mija i cieszysz się jazdą.

Opublikowano
Koszty eksploatacji 6-tki są duże ... Możesz kupić naprawdę zadbane auto z pewną historią (Ja tak zrobiłem) i niestety potem wymienić w nim połowę części (też tak zrobiłem).Nigdy nie wiesz co Ci w nim padnie. ....... Dobry mechanik to podstawa.

 

To prawdziwa prawda... Takie auto to serwis, serwis i po trzecie serwis i to kumaty. Tak trzeba przyjąć z góry. To nie skoda czy toyota, że raz na rok olej i filtry, zamienniki oczywiscie. Ale radość między serwisami jest wielka i nie będzie inaczej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Oj drogo kolego! Moj przyjaciel misl 645i z 2004 roku i wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow bo puszczala olej kosztowala go 750 funta w londynie wiec to tylko uszczelka!! A reszta amory, poduszki , wachacze.. Dla niego bylo za ciezka ze tak sie wyraze. Nie ma co porownywac z 3 czy tez 5..
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Opublikowano
marecki1977 powiedz mi dlaczego nie mozna seri 6 porownywac z seria 5 e60?bo to auta zbudowane na tych samych podzespolach :shock:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

Model, który chcę kupić to 650i automat z 2006r

Znalazłem ofertę za 6tyś funtów

 

Auto ma najechane 186 tyś MIL. Sprzedawca jest drugim właścicielem. Ponoć przegląd przeszedł bez żadnych nawet pouczeń. Chcę się tam przejechać ale jak napisałem w pierwszym poście nie wiem jakie usterki mogą dręczyć tą serię.

Opublikowano
e63 tez nie jest za duzo jak e60 z tym motorem wiecej jest seri 7 jednak czesciej sa problemy z elektronika niz z motorem :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Przy tej cenie jedyną dolegliwością tego egzemplarza jest zderzenie z walcem.W Niemczech takie auto (bez przygody z walcem) kosztuje od 15-25 tysięcy euro.
Opublikowano
Roll w UK auta są bardzo tanie. Za 15-25k to masz prawie nowe m6

 

A w Moskwie na Placu Czerwonym rowery rozdają. :duh:

 

No dobrze widzę że mieszkasz tu od lat i kupiłeś już mnóstwo aut.

Wracając do pytania

Panewki, uszczelki, pęka głowica, kolektory, jakaś elektronika, ile oleju bierze?

Opublikowano
No dobrze widzę że mieszkasz tu od lat i kupiłeś już mnóstwo aut.

Wracając do pytania

Panewki, uszczelki, pęka głowica, kolektory, jakaś elektronika, ile oleju bierze?

 

Panewki generalnie są niezniszczalne, jeśli mają smarowanie a głowica sama nigdy nie pęka jeśli ma jakieś chłodzenie, więc tu zależy wszystko od tego jak głupi był któryś poprzedni użytkownik i jak bardzo oszczędzał na dobrym serwisie, który wie co robić żeby smarowanie i chłodzenie prawidłowo działały w tym aucie (odma, pompa wody itp...)

Silnik nie bierze oleju wcale, chyba że ma uszczelniacze do zrobienia co jest akurat standartowym problemem.

Opublikowano
Adventure, poprzednik wyśmiewał się że tak tanie auto to tylko walec mógł przejechać. Czy to jest faktycznie aż tak mało za 10 letnie auto z 186 000 MIL ? Z tego co się orientuje to większość jest w bardzo podobnych cenach.
Opublikowano
Adventure, poprzednik wyśmiewał się że tak tanie auto to tylko walec mógł przejechać. Czy to jest faktycznie aż tak mało za 10 letnie auto z 186 000 MIL ? Z tego co się orientuje to większość jest w bardzo podobnych cenach.

 

1. Ja w przeciwieństwie do niektórych na forum (i w życiu) nie wypowiadam się w sprawach, o których nie mam wiedzy.

2. Cena auta i ogłoszenie na ebay niewiele o nim nie mówi chyba, że jest wyjątkowo niska to oznacza zwykle kłopoty, bo okazje to raczej do internetu nie trafiają.

3. Jeżeli jesteś z UK to dowiedz sie dokładnie ile cię będzie kosztowało całkowite roczne legalne użytkowanie tego auta /podatki i ubezpieczenia/. Potem dodaj parę tysi na serwis i wyjdzie, że ta cena zakupu to i tak kropla w morzu kosztów. Kup lepiej Toyotę.

 

p.s.

A jak będziesz przechodził koło prawie nowego M6 za góra GBP 20.000 to daj znak, tylko żeby kierownicę miał po lewej stronie :duh: :D

Opublikowano
Faktycznie ,sorki .Nie zwróciłem uwagi na to że celujesz w auto z 300 000 km przebiegu.To taka cena jest adekwatna do stanu technicznego.Niespodzianki bardzo możliwe.
Opublikowano
Panowie prawie wszystkie bolączki tego modelu uwydatniają się przy przebiegu 150-200 tyś przebiegu, może niech kolega Iskariota podpyta właściciela co było robione i kiedy, całkiem możliwe że jest jakaś historia serwisowa i wszelkie wady typu uszczelniacze rurki płynu itp są już ogarnięte. Co nie zmienia faktu że kiera powinna być po stronie kierowcy :mrgreen:

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano

Właśnie auto ma bardzo bogatą historię serwisową. Zerknę co było wymieniane i wtedy wyjdzie co zostaje do wymiany :D

Oto lista wymienionych rzeczy:

Vacuum Pump

Sleve on gearbox

Control Unit and dpc units

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.