Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Właśnie auto ma bardzo bogatą historię serwisową. Zerknę co było wymieniane i wtedy wyjdzie co zostaje do wymiany :D

Oto lista wymienionych rzeczy:...................

 

Krótka ta lista bardzo bogatej przeszłości serwisowej jak na tyle lat. Powinna mieć ze 2 strony A4 żeby była wiarygodna, jak na ten przebieg, ale skoro i tak już kupiłeś e64 /jak w podpisie/ to wątek nie ma sensu. Powodzenia.

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Właśnie auto ma bardzo bogatą historię serwisową. Zerknę co było wymieniane i wtedy wyjdzie co zostaje do wymiany :D

Oto lista wymienionych rzeczy:

Vacuum Pump

Sleve on gearbox

Control Unit and dpc units

Rzeczywiście coś krótka ta lista...

Opublikowano
Pragnę kupić E64, w którym się zakochałem. Na co zwracać uwagę przy kupnie? Jakieś częste usterki?

 

E64 i E63 używasz zamiennie w swoich postach :duh: . Raz wolisz E63 od Toyoty a raz kochasz E64. To są jednak dość różne koncepcje auta. Powinieneś na tym etapie już to wiedzieć. :roll:

Opublikowano

Oczywiście tylko i wyłącznie E63. Nie przepadam za cabrio i nie wiem czemu napisałem E64 w pierwszym poście...

No właśnie mnie gość trochę zaskoczył bo napraw tam zbyt wielu nie było jak na 12k+ funtów. Chyba że tyle kasy poszło w międzyczasie na serwis

 

Dodatkowo podczas rozmowy jak przycisnąłem gościa do ściany to zaczęły wychodzić inne rzeczy. Szumi od strony kierowcy czyli uszczelka drzwi do wymiany. Gość twierdzi że lewe tylne koło wydaje dźwięk jakby dostał się kamień gdzieś pomiędzy tarcze i klocki???? Zapytany o silnik stwierdził że pracuje równo i nie zauważył niebieskiego dymu z wydechu :lol:

 

Jakiego kabelka i programów diagnostycznych używacie przy swoich betkach?

Opublikowano
Gość twierdzi że lewe tylne koło wydaje dźwięk jakby dostał się kamień gdzieś pomiędzy tarcze i klocki????

 

To ściema. Mogę dziś się założyć o skrzynkę whisky że to dyferencjał, a zakładam się tylko wtedy gdy jestem pewien wygranej :cool2:

Opublikowano
To na pewno uszkodzony dyfer. Jak nie wierzysz to poobracaj sobie kołami i stwierdzisz sam że żadnego kamyka nie ma bo być nie może. Tylko musisz oczywiście podnieść i najlepiej wrzucić neutral. Pewnie bez podnoszenia można też zwyczajnie popchać w przód i w tył. Dodam, że aby wrzucić neutral na wyłączonym silniku, (żeby było lepiej słychać) trzeba przy skrzyni aut. odblokować przy lewarku.
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak poczytałem trochę o problemach z nowszymi modelami BMW /na przykład serii 7/ to rekomenduję wszystkim zakup starszych wolnossących V8 w dowolnym stanie. To jest jakaś masakra, że 750 i po 120-150 tys km. nadaje się tylko do wymiany silnika. :duh: :duh: :duh:
Opublikowano
Jak poczytałem trochę o problemach z nowszymi modelami BMW /na przykład serii 7/ to rekomenduję wszystkim zakup starszych wolnossących V8 w dowolnym stanie. To jest jakaś masakra, że 750 i po 120-150 tys km. nadaje się tylko do wymiany silnika. :duh: :duh: :duh:

Potwierdzam...ogladalem ze znajomym ostatnio F01 i facet wlozyl w naprawy kilkadziesiat kola...remont silnika nowa skrzynia itd podobno biora olej i taka wada silnika i basta

Wiec polecamy dalej piekna 6-ke :)

Opublikowano

Również polecam !!!

 

Niestety 2 m-ce po zakupie, prawdopodobnie przez zablokowany termostat, przegrzała się prawa głowica i wysrała uszczelka pod głowicą.

Ogólnie po składaniu M3turbo silnik V8 mnie przeraził, więc zostawiłem w znajomym przydomowym serwisie, gdzie pierwszy raz pod moim nadzorem podeszli do takiej naprawy, ale DALI RADĘ !

Wymieniłem:

Wszystkie uszczelki silnika "góra"

Wszystkie uszczelki silnika "dół"

słynną rurkę wraz z nową zintegrowaną z uszczelką aluminiową pokrywą

Nowe rozrządy SWAG

Prawy zespół wałka ssącego z systemem valvetronic - używany idealny

Wyremontowane obie głowice u Baranowskiego (wlkp guru głowic) włącznie z wymianą prowadnic zaworów wydechowych

Termostat

Kilka profilowanych rurek odmy

i jeszcze pełno drobiazgów

 

Wszystko to wraz z robocizną za 12k zł - tanio ? drogo ?

Ja jestem zadowolony, bo myślę że następne 50-70kkm wytrzyma, a nie zaglądam już ze strachem pod maskę, sprawdzając czy już płyn ubywa przez gównianą "rurkę"

Pozdrawiam

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano
Witam, co tutaj dużo mówić - napaliłem się na 650-tkę jak szczerbaty na suchary ;) Szukam E63, 2007 wzwyż, wiadomo przebieg im niższy tym lepiej, będę kupował w USA. Od razu pytanie - na czym polegał lifting w połowie 2007? Na co zwracać uwagę przy tym roczniku? Dzięki z góry.
Opublikowano
Witam, co tutaj dużo mówić - napaliłem się na 650-tkę jak szczerbaty na suchary ;) Szukam E63, 2007 wzwyż, wiadomo przebieg im niższy tym lepiej, będę kupował w USA. Od razu pytanie - na czym polegał lifting w połowie 2007? Na co zwracać uwagę przy tym roczniku? Dzięki z góry.

 

Witam Kolegów

Jeśli chodzi o ten lifting i efekt zewnętrzny to zmieniły się zderzaki (przód i tył) + lampy (również przód i tył), przednie kierunki (LED) oraz przednie halogeny.

Jeśli chodzi o wnętrze i te od połowy 2007r to z tego co pamiętam to bezpośrednio się nic nie zmieniło ( jedynie gałka skrzyni biegów jest inna). Pod koniec 2008r zmienił sie system navi na CiC zamiast CCC. Objawia się tym iż masz inny kontroler idrive - taki jak w nowych seriach F, inny wyświetlacz ( trudno to moim zdaniem zauważyć ze zdjęć; chyba że jest uruchomiony system i widać szatę graficzną) i ramką osłonową- masz jeden slot a nie dwa jak to ma miejsce w przypadku CCC.

Jeśli chodzi o USA i auto uszkodzone to uważaj na przody- konstrukcja aluminiowa i klejona

Pozdrawiam

Opublikowano
Jeśli chodzi o USA i auto uszkodzone to uważaj na przody- konstrukcja aluminiowa i klejona

znowu USA = uszkodzone a Niemieckie= od dziadka z chóru parafialnego. Nie ma wersji USA. Auta są identyczne i z tej samej fabryki w Reichu. Tak samo też rozbijają je niemcy jak szwacarzy i amerykanie.

Opublikowano
Jeśli chodzi o USA i auto uszkodzone to uważaj na przody- konstrukcja aluminiowa i klejona

znowu USA = uszkodzone a Niemieckie= od dziadka z chóru parafialnego. Nie ma wersji USA. Auta są identyczne i z tej samej fabryki w Reichu. Tak samo też rozbijają je niemcy jak szwacarzy i amerykanie.

 

Kolego to chyba logiczne że jeżeli w grę wchodzi auto z USA to będzie po wypadku. Tu nie chodziło o wersję USA, tylko pojazd z tego rynku. Niestety ale zakup tego auta w USA bezwypadkowego po doliczeniu kosztów transportu i odpraw będzie dużo mniej opłacalne niż auto "Niemieckie= od "dziadka z ..." ", stąd komentarz by kolega który wcześniej pytał miał świadomość w co by się pakował

Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego to chyba logiczne że jeżeli w grę wchodzi auto z USA to będzie po wypadku.

To właśnie nie jest zupełnie logiczne. Logiczne po pierwsze jest to że w USA nie da się ukryć żadnej najmniejszej stłuczki, bo jest rejestr a w UE nie ma. Logiczne też jest to że często sprowadza sie uszkodzone bez względu skąd. Reszta to stereotypy, że z USA to złom a z Reichu igła (nie mówiąc o Szwajcarach, bo one lepsze niż nowe ze sklepu)

Opublikowano

Kolego Adventure

Nie miałem na celu na pewno tego jak to zrozumiałeś

Sam mam samochód z USA i nie mam nic temu przeciwko. Co prawda sprowadziłem go uszkodzonego ale po profesjonalnej naprawie nie widzę różnicy w porównaniu z autem bezwypadkowym o ile wiem co z tym autem się działo- jak napisałeś z USA jest znana pełna historia auta.

Osobiście uważam że wolę samochód uszkodzony z przebiegiem 100k niż podobny sprowadzony od zachodnich sąsiadów z 2 czy 3-krotnie większym ( nie twierdzę iż nie ma tam egzemplarzy z przebiegami nawet i mniejszymi, lecz wtedy koszty zakupu są adekwatne.

Reasumując, to jestem raczej zwolennikiem pojazdów z USA, gdyż mam z tym większą styczność, a moje posty mają tylko i wyłącznie cele informacyjne a nie wprowadzające jakiekolwiek niesnaski ;)

PS. Jeśli chodzi o tą "logikę myślenia o USA" to może to trochę osobistego zboczenia bo w zasadzie od kilku lat poruszam się tylko pojazdami z tego rynku

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam forumowiczów, co do zakupu e63 - kupiłem we wrześniu 2015- 3l benzyna, 2005r, 258koni (ponoć, bo trochę tego nie czuć), przebieg 180tyś i wydaje się być wiarygodny.

Chociaż auto wydawało się być ideałem, do tej pory na naprawy wydałem już 10 tyś ( uślizg na skrzyni biegów, drobne uszczelnienie silnika, stabilizator jazdy z przodu i nawigacja CCC). Prawdą jest, że dzieje się non stop coś, prawdą jest że większość usterek może wychodzić przy 150 - 200 tyś km i co jeszcze dodam prawdą jest , że ciężko znaleźć coś fajnego w PL. Ale jeżeli starczy ci zapału żeby coś znaleźć - prawdą jest, że za każdym razem wchodząc do auta będziesz miał banana na twarzy (oprócz tych dni kiedy coś znowu zadzwoni, że jest zje....ane). Pozdrawiam. Aha - koniecznie szukaj auta z head up display!!!

Opublikowano

Witam.

Z racji tego iż nie ma co kupić na rynku wtórnym bo Audi już miałem i niestety ta marka już mi nie leży odkąd przesiadłem się na E91. Z E91 muszę się pożegnać ponieważ zdecydowanie diesel nie jest autem dla mnie ( pozorna oszczędność jazdy). Nastawiam się na szukanie E60 przedlft 3.0 lub 4.4 i tu moje pytanie - czy te same silniki siedzą w serii 6 ?

Szóstka zawsze mi się podobało i pomimo iż nie jest to najmłodsze auto to dalej jest na liście "must have" w moim życiu.

Z tego co przeleciałem ten temat od deski do deski to nikt nie podaje realnych kosztów serwisowania bieżącego auta. Jeden kolega napisał, że wydał ponad 20 tys. ale to bardziej na swoje pedantyczne podejście ;)

Opublikowano
tak to te same jednostki jesli jesli chodzi o 3 litrowa jednostke polecam silnik n52 spala o wiele mniej oleju niz poprzednik i pali tez jakies 2-3litry mniej i kreci sie do 7tysi :norty: jesli chodzi o n62b44 wszystko zalezy jak poprzednicy o niego dbali czy zapobiegali awaria i regularnie serwisowali auto czy tylko leczyli :wink: ten silnik jest w zasadzie pancerny(na tle nowych uturbionych v8) ma tylko dwie bolaczki uszczelniacze i slawna rurka :D

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

Dzięki za sugestie :)

Co do kręcenia to już etap pałowania aut mam za sobą i chce po prostu większy silnik z zapasem mocy na małe trasy :wink: E60 jest dla mnie za duże i chyba skłaniał się będę ku 6 serii

Przeglądam rynek i z tego co widzę to słabo z wyborem tych aut :(

Opublikowano
Jeśli chodzi o USA i auto uszkodzone to uważaj na przody- konstrukcja aluminiowa i klejona

znowu USA = uszkodzone a Niemieckie= od dziadka z chóru parafialnego. Nie ma wersji USA. Auta są identyczne i z tej samej fabryki w Reichu. Tak samo też rozbijają je niemcy jak szwacarzy i amerykanie.

 

Kolego to chyba logiczne że jeżeli w grę wchodzi auto z USA to będzie po wypadku. Tu nie chodziło o wersję USA, tylko pojazd z tego rynku. Niestety ale zakup tego auta w USA bezwypadkowego po doliczeniu kosztów transportu i odpraw będzie dużo mniej opłacalne niż auto "Niemieckie= od "dziadka z ..." ", stąd komentarz by kolega który wcześniej pytał miał świadomość w co by się pakował

Pozdrawiam

 

auto z USA nie musi być rozbite

 

to nie jest logiczne

 

może być np zalane :norty:

 

lub spalone :norty:

 

lub pozamiatane :norty:

 

i wiele innych przypadków :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.