Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Trochę bardziej komfortowy (dużo zależy od rozmiaru kół), lepsze materiały i design we wnętrzu, trochę więcej bajerów jak w każdym nowszym BMW.

Jak ktoś szuka komfortu resorowania (niezależnie od wybranej opcji zawieszenia) to nadal nie powinien kupować X6 :) reszta na plus.

Opublikowano
Ten komfort to nawet z opcją zawieszenia Professional i 19' taki słaby ? Poprawili izolację akustyczną kabiny ?
Opublikowano

Nie wiem jak z opcją zawieszenia Professional ale z opcją Comfort jest bardzo komfortowo, nie czuć już nawet dużej różnicy pomiędzy oponami ROF i jak się zmieni na NoROF.

 

Akustyka badzo na +, im szybciej tym lepiej w porównaniu do poprzednika :) Dźwięk silnika(6 cyl) diesel w moim odczuciu też jest przyjemniejszy.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Co do wyciszenia to fakt, bardzo na plus i jest bardzo dobrze.

We wcześniejszym modelu jazda autostradowa była męcząca z powodu hałasu, a teraz jest bardzo przyjemnie - cicho.

No a co do komfortu to zależy do czego porównywać.

Nie był i nie jest to pojazd o miękkim zawieszeniu tylko o sztywnym i to czuć bardziej lub mniej - jak widać kwestia indywidualnych odczuć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W starym X6 miedzy 19" RoF letnimi a 19" non-RoF zimowymi różnicy w komforcie nie było ŻADNEJ. Generalnie E71 jest tak średnio komfortowe, ale w zasadzie jak większość lepszych BMW, nastawione bardziej na prowadzenie, choć tragedii nie ma. Nowe X6 ma wyraźnie lepszy komfort, X6M którym jeździłem na 21" kołach było bardzo przyjemne, wydaje mi się że porównywalnie do mojego 650ix na 19".

 

A jeszcze taka mała pointa - nowe BMW, nawet seria 7, są taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak daleko od komfortowej jazdy, że nie mogę w to uwierzyć, jak to spieprzyli. Oczywiście prowadzą się lepiej, ale nie to jest celem w autach typu X5 albo 7. Ostatnio przeleciałem E32 750il 140kmh po progu zwalniającym. Usłyszałem, że był próg - poczuć nie poczułem. Nie wiem, czy jest choć jedno BMW po 2000 roku, które gwarantuje taki komfort.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

F16 to ewolucja w dobrą stronę, potwierdzam, że komfort i wyciszenie jest dużo lepsze niż w E71.

Co do komfortu 7 to się nie zgodzę - jeździłem po kilka dni 750 i 740. Komfort jest bardzo dobry pod warunkiem, że bez Executive Drive Pro.

Nie wiem dlaczego ale ten całkiem drogi dodatek powoduje stuki przy wpadaniu w nierówności.

Nie buja tak jak usypiająca S-klasa i o to chyba chodzi.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem F16. Wcześniej jeździłem X3 f25.

Moim zdaniem jest bardzo przyjemnie na felgach 19 w pakiecie M. Żona moja twierdzi, iż jest bardziej komfortowo niż w poprzedniej f25.

Wcześniej miałem przyjemność jeździć parę razy E71 również na 19 i różnica faktycznie jak dla mnie znaczna na plus f16. Po przejechaniu kilku tysięcy km napiszę coś więcej (na razie jest 900 km) no i spokojna jazda do 2000 tyś km.

Opublikowano

A jakie wyposażenie wziąłeś ? X3 miałeś na zwykłym zawieszeniu ?

 

Tak z ciekawości jeździłes nowa 7?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

f16 na minus ws. do poprzednika:

- układ kierowniczy

- stabilność prowadzenia

- otwieranie schowka po stronie pasażera

 

Na plus:

- komfort jazdy

- wyciszenie

- ilośc miejsca z tyłu

- nowsza elektronika

 

To tak na szybko. Niestety x6, chyba tak jak wszystkie nowe BMW straciła swego zęba.

Opublikowano

F16 na plus ws. E71

- wykończenie

- wyciszenie, komfort jazdy

- elektronika i bajery :)

- dynamika

 

Minusy oprócz ceny nie ma :)

 

Mogę dodać, że miałem u siebie w F16 dwie wymiany na gwarancji , moduł RDC i kolumna kierownicy. W starej przez 3 lata wymieniono przetartą skórę na siedzeniu kierowcy przy przebiegu 22 tyś km

Opublikowano

Cholera to trochę wcześnie miałeś te wymiany.

Ale trzeba wierzyć w to że co ma się stać to niech stanie się na gwarancji a potem spokój.

A jeśli chodzi o X3 to miałem na zwykłym zawieszeniu.

Ale umówmy się X3 a X6 to inna liga.

Jeździłem przed zamówieniem w grudniu 2015r. nowym Volvo XC90 i Jeep Grand Cherokee - jak widać wybrałem X6 (każdym z samochodów mając na weekend zrobiłem po około 300 km). I był to wybór jak najbardziej prawidłowy gdzie nie oceniałem samochodów po cenie gdyż Volvo i Jeep były znacznie tańsze.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę, że jest kilka osób, które przesiadły się z F10 na F16.

Jakie macie wrażenia po zmianie?

Aktualnie jeżdżę F11 i trochę kusi mnie, aby przesiąść się na F16.

Miałem już w życiu dwa SUV-y (choć BMW akurat żadnego) i jak wracałem do osobówki, to za każdym razem stwierdzałem, że jeździ się dużo lepiej (w sensie "radości z jazdy" oraz przede wszystkim komfortu - głównie hałasu).

 

Aczkolwiek z testów widzę, że druga generacja F16 jest bardzo chwalona, także m.in. pod względem wyciszenia.

Jak to wygląda w porównaniu do F10/F11? (jeżdżę dieslem xDrive, parę ładnych kg dodatkowego wyposażenia - waga mojego auta >2tony, więc pod tym względem chyba porównywalnie)

Opublikowano
Mam problem z układem kierowniczym x6 f16 m50d. Kierownica dziwnie się zachowuje , działa dość nieprecyzyjnie , dziwnie odbija przy wychodzeniu z zakrętu. Wcześniej jeździłem E71 , tam układ działał ciężko ale precyzyjnie. Ktoś może zauważył podobny problem w elektrycznym wspomaganiu?
Opublikowano
Ja nie stwierdziłem u siebie tego typu problemów. Jednak F16 w moim przypadku bardzo złagodził styl jazdy. Ten samochòd nawet w zawieszeniu M nie nadaje się do sportowej jazdy w ciasnych zakrętach. Jasne, daje radę, ale czuć masę na każdym ciasnym winklu.
Opublikowano
Na pewno F16 to nie jest samochód do sportowej jazdy. Niestety uklad kierowniczy w porównaniu do poprzedniego modelu jest kiepski. To już teraz auto do spokojnej jazdy. Jak ktoś chce sportowych wrażeń to już niestety nie BMW.
Opublikowano
Mam problem z układem kierowniczym x6 f16 m50d. Kierownica dziwnie się zachowuje , działa dość nieprecyzyjnie , dziwnie odbija przy wychodzeniu z zakrętu. Wcześniej jeździłem E71 , tam układ działał ciężko ale precyzyjnie. Ktoś może zauważył podobny problem w elektrycznym wspomaganiu?

U mnie wrażenie jest takie , że kierownica chodzi bardzo lekko w stosunku do e71. Na początku trzeba było się do tego przyzwyczaić, ale jest OK.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie

Od niedawna jestem posiadaczem nowej x6 f16 i mam problem. Monety , które dziecko położyło mi na roletę schowka w konsoli środkowej spadły pod... i podczas hamowania i przyspieszania bardzo brzęczą. Czy ktoś ma jakiś patent jak je wydostać?

Pozdraiwam

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Po dwóch latach przygody z XC70 dochodzę do końca leasingu i obejrzałem wszystkie możliwe testy X4, X5 i X6 oraz przeczytałem tony informacji na forach dyskusyjnych odnośnie tych modeli.

Waham się pomiędzy tymi autami, wizualnie bardziej podobają mi się X4 i X6, budżet ma tu pewne znaczenie, bo osobiście uważam, że 300-350kPLN to maksymalna racjonalna kwota, którą "powinno się" wydać na auto.. ;)

 

Opis 9 stron uwag/problemów z X6 E71 z wątku im poświęconego po prostu mnie zmiażdżył i potwornie zniechęcił do auta... :( Nie przypuszczałem, że tyle problemów mogło być w TAKIM aucie. Zresztą nie biorę tego poprzedniego modelu pod uwagę, gdyż raczej kupować będę nowe auto.

 

Widziałem co prawda daty tych postów wskazujące na pierwsze dwa lata produkcji modelu, ale Panowie i Panie - to chyba nie forum Daewoo... :twisted:

 

Niestety w tym wątku nie widać za wiele uwag odnośnie F16 - czy nie ma za wielu użytkowników, czy też auto wyzbyło się "chorób wieku dziecięcego" i stało się prawdziwym, niezawodnym modelem BMW, choć - jak to piszą użytkownicy - pozbawionym takich pazurów jak poprzednik?

 

Czy silnik 30d jest wystarczającym dla tego modelu (X5, X6) czy też konieczne jest inwestowanie 40d?

Ktoś ma doświadczenia z aktualnymi silnikami benzynowymi?

 

Nie jestem uparty przy dieslu, bo robię nieduże przebiegi (15-18kkm rocznie), ale w kwestii późniejszej odsprzedaży łatwiejszy będzie diesel, niż benzyna - chyba, że leasing BMW bez wykupu...

 

Czytałem o problemach z ładowaniem przy tych małych przejazdach (mam 6 km do firmy) - czy to powszechne dla iXów?

Czyżby BMW to był wyłącznie "samochód na trasy"?

 

W volvo nie mam żadnych problemow z tym - to 100% bezawaryjne auto - więc nie chciałbym zamienić siekierki na kijek - z dopłatą.. :)

 

Dzięki za wszelkie pomocne uwagi i opinie - dzięki nim może już szybko w pełni dołączę do zacnego grona :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.