Skocz do zawartości

E60 530D WBANC71020B149046 Żagań


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosiłbym o opinie na temat poniższego smaochodu:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-5-m-pakiet-2xalu-bez-dpf-zarejestrowana-prywatna-ID6ydDGl.html

Wiem, ze M-pakiet dokładany, malowany zderzak przód i tył oraz wymienione maska oraz lewy błotnik na nowe w ASO. Wydaje się, że o auto właściciel dbał i sporo rzeczy zostało juz wymienionych. Co sadzicie o tym egzemplarzu? czy bać sie przy tym przebiegu systemu dynamic drive?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już w pierwszym zdaniu mija się z prawdą, bo to nie jest pełny tzw M pakiet zewnętrzny ponieważ ma chrom line zamiast shadow line.

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBANC71020B149046

Type code: NC71

Model: 530D (EUR)

E-F-R series: E60

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57/TU

Displacement: 3.00

Power: 160 (217 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2003-06-24

S8SC Telematics access request,country-spec.

S169 EU3 exhaust emissions standard

S205 Automatic transmission

S217 Active steering

S229 Dynamic Drive

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S589 BMW LA wheel, star spoke 122

S606 Navigation system Business

S640 Preparation f tel.installation universal

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S818 Battery master switch

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S999 Job control "HEA"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponował bym jechać i oglądać bo nikt za Ciebie nie sprawdzi auta i nie przywiezie Ci go pod dom na gwiazdkę, cena raczej normalna jak na stan, przebieg i wyposażenie wiec jeśli nie ma tu jakichś konkretnych opinii to raczej dobry znak. Pierwsze co to dzwoń do właściciela i wypytuj. Ten mpak dokładany nie znaczy ze jest po dzwonie (ja mam w swojej tak samo), aczkolwiek sprawdź go miernikiem i organoleptyczne, polecam usługi kolegi z forum Szymon-o. Powodzenia :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam wrazenie, ze przejechane jest wiecej, bo fotel kierowcy zmeczony calkiem mocno. Da sie cos sensownego kupic w tych pieniadzach?

 

W swojej e60 mam przelatane prawie 320tyś i turbo oryginał, wtryski również. Wnętrze wygląda zdecydowanie lepiej, zwłaszcza zużycie kierownicy chociaż to nie jest wyznacznikiem stanu auta. Ja osobiście swojego auta bym nie sprzedał za taką cenę chociaż ta w ogłoszeniu jest "uszkodzona" więc wyjdzie nieco więcej. Obejrzeć, sprawdzić zawsze moża. Ważne, żeby sprawdzić dokłądnie jej stan bo z doświadczenia wiem ile kosztuje utrzymanie tego samochodu.

Powodzenia;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy bać sie przy tym przebiegu systemu dynamic drive

Przede wszystkim to przebieg jest domniemany.

5 lat użytkowania w DE - liczmy po 40k km/rok = 200k km

7 lat użytkowania w PL - liczmy po 20k km/rok = 140k km

To mi wychodzi ok 340k km.

1 właściciel za granicą

4 właścicieli w pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam wrazenie, ze przejechane jest wiecej, bo fotel kierowcy zmeczony calkiem mocno. Da sie cos sensownego kupic w tych pieniadzach?

 

Sensowne zadbane e39 i e46 kupisz spokojnie w tych pieniądzach.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi wychodzi ok 340k km.

1 właściciel za granicą

4 właścicieli w pl

 

I to drugie stwierdzenie wystarczy za najlepszy komentarz do tego auta. Każdy właściciel w Polsce miał to auto około rok. Pół roku zachwytu nad nowym super e60 który miał rzucic sąsiadów na kolana, a drugie pół roku użeranie się z naprawami, drutowanie po poprzednikach i usiłowanie sprzedaży.

Auto przeszło przez taką ilosc rąk, pośredników, polskich mechaników -papraków ze bałbym się go dotykać. Bo przecież 4 wlascicieli w dowodzie, to nie jedyni wlasciciele - po drodze byli tez na pewno pośrednicy, którzy nie rejestrowali auta na siebie.

Nikt poza totalnie zakręconymi ludzmi, wielkimi fanami motoryzacji i bardzo bogatymi, nie sprzedaje auta po okolo roku posiadania. A bardzo bogaci nie kupują używanych e60 z Niemiec :)

 

Nie sądze aby to był pojazd godny zakupu. Mysle ze historie stluczkowo-lakiernicza tez ma bogatą. A m-pak do chromu, to już wogole wisienka na torcie.

 

Tak jak napisał powyżej jeden z forumowiczów który na prawde dobrze zna się na rzeczy - przebieg oryginalny jest zapewne wiele, wiele wyższy...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.