Skocz do zawartości

ConnectedDrive - przeniesienie do Polski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje BMW zostało zakupione w salonie w UK. Samochód mam od nowego i od zawsze zarejestrowany jest w Polsce i jeździ u nas w kraju. Oczywiście jest to wersja LHD czyli kierownica po lewej stronie :) Po prostu oferta dealera w UK była dużo lepsza niż w polskich salonach.

Mam włączone usługi ConnectedDrive - abonament na pogodę, RTTI itp. Usługi opłacone do 15.10.2017.

Czy jest sens przenieść usługi ConnectedDrive do Polski? Aktualnie całość wszystko konfiguruję sobie na angielskiej stronie https://www.bmw-connecteddrive.co.uk

Po przeniesieniu mógłbym to robić na polskiej stronie ale czy przypadkiem nie stracę usług które aktualnie mam opłacone po zakupie w UK? Jak to widzicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kontaktowałeś się z polską infolinią ConnectedDrive...?

Dla samochodów sprowadzanych, kupionych w programie PS często da się "przepisać" auto na polską stronę z zachowaniem wykupionych usług.

Może w Twoim wypadku też by się dało...

Opublikowano
Witam

Moje BMW zostało zakupione w salonie w UK. Samochód mam od nowego i od zawsze zarejestrowany jest w Polsce i jeździ u nas w kraju. Oczywiście jest to wersja LHD czyli kierownica po lewej stronie :) Po prostu oferta dealera w UK była dużo lepsza niż w polskich salonach.

 

Także zamawiałem swoje F10 w UK poprzez brokera i auto od razu zostało przypisane do rynku polskiego . Jeśli masz problemy z funkcjonalnością , tak jak kolega Pe.te proponuje najlepiej skontaktuj się z infolinią PL .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest jakiś sposób na sprawdzenie na ile wykupiono usługi ? Mam 520d z rynku austriackiego - czy jedynym sposobem jest dodzwonienie sie na infolinie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W ConnectedDrive z poziomu samochodu - wchodzisz w sklep i tam jest informacja o aktualnie posiadanych usługach i ich terminie ważności.

Nie wiem czy to działa jak auto nie jest podpięte do PL...

Opublikowano
własnie do tego doszedłem ... działa i okazuje sie że mam usługi wykupione do maja 2018 - jak to teraz przenieść do PL ? da sie jakos z automatu na podstawie numeru VIN auta czy mozolny kontakt z biurem obsługi i wymiana mailowa ?
Opublikowano
czy mozolny kontakt z biurem obsługi i wymiana mailowa ?

 

Sam sobie szukasz problemów....

Ja zadzwoniłem na infolinię i wszystko miałem kompleksowo załatwione no ale jeśli wolisz zabierać się za coś o czym nie masz pojęcia, to powodzenia.

Opublikowano

Pytałem czy można zrobic to samemu przez aplikacje na www wpisując numer VIN auta ....

 

Też załatwiłem to wszystko przez konsultanta telefonicznie - trwało 8 minut

Opublikowano
Ja jak zadzwoniłem do konsultanta, to po podaniu VIN Pan powiedział, że u mnie nie da się (BMW F11 2011r.), bo mam auto wyprodukowane przed lipcem 2013 :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.