Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam problem ze swoją bawarka, jest do e60 520d 163km automat.

Kupiłem ja z uszkodzonym turbem oczywiście odstawiona do mechanika dostała druga turbawke regenerowaną.

Do tego przepływka czyszczenie egr itp. Komputer wskazuje błąd świec żarowych prawdopodobnie do wymiany. Będzie to zrobione na dniach.

Problem polega na tym że strasznie mułowato przyspiesza. Do 2500 rpm jedzie bo jedzie. Po przekroczeniu tego progu dostaje mocy i ciągnie odpowiednio. Nie mam już pomysłów gdzie zajrzeć. Miał ktoś podobny problem? Może wiecie gdzie może tkwić przyczyna?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów.

Mam problem ze swoją bawarka, jest do e60 520d 163km automat.

Kupiłem ja z uszkodzonym turbem oczywiście odstawiona do mechanika dostała druga turbawke regenerowaną.

Do tego przepływka czyszczenie egr itp. Komputer wskazuje błąd świec żarowych prawdopodobnie do wymiany. Będzie to zrobione na dniach.

Problem polega na tym że strasznie mułowato przyspiesza. Do 2500 rpm jedzie bo jedzie. Po przekroczeniu tego progu dostaje mocy i ciągnie odpowiednio. Nie mam już pomysłów gdzie zajrzeć. Miał ktoś podobny problem? Może wiecie gdzie może tkwić przyczyna?

 

Stawiam na regenerowaną turbinę. Było już opisywane tu na forum że regenerowanie turbin ze zmienną geometrią to loteria, raz się uda innym razem nie. Garrett nie sprzedaje oryginalnych częsci i firmy używają jakieś chińskie zamienniki i potem są problemy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tego się obawiałem...

Da się to jakoś mechanicznie sprawdzić? Mam na to turbo rok gwarancj.

 

Przydała by się diagnostyka pod obciążeniem i ktoś kto się zna na tym.

 

turbo sterowane elektronicznie czy podciśnieniowo??

 

Elektronicznie.

Opublikowano
Panowie a jak wyglada sprawa swapu z 2.0d na 2.5-3.0d bo mam okazje kupić tanio rozbitka. Lecz nie wiem jak z mocowaniami silnika? Robił juz ktoś taka modyfikacje. Obecne 2.0d ma juz ponad 350000 km nabite.
Opublikowano

mam ten sam problem lecz turbina oryginalna, nie naprawiana. Przebieg 210k i ani km więcej...

auto przy bardzo delikatnej jeździe, na autostradzie 130-150, na prawdę delikatnie pali 9,5l...

jadąc 70, chce kogoś wyprzedzić- daję 1/3 gazu wiecej i tylko buczy...musże dać więcej żeby zredukował i wtedy dopiero jedzie jak należy. Jakieś pomysły ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam ten sam problem lecz turbina oryginalna, nie naprawiana. Przebieg 210k i ani km więcej...

auto przy bardzo delikatnej jeździe, na autostradzie 130-150, na prawdę delikatnie pali 9,5l...

jadąc 70, chce kogoś wyprzedzić- daję 1/3 gazu wiecej i tylko buczy...musże dać więcej żeby zredukował i wtedy dopiero jedzie jak należy. Jakieś pomysły ?

 

Pierwsze co to diagnostyka, powodów może być wiele.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

P14A4- sensor DPF

P0112- czujnik temperatury, niska wartość wejściowa, wskazania kompa IAT -40 *F

P0101- MAF przepływomierz. (nie zawsze wskazuje błąd)

 

Trzeba działać. Auto dalej zamulone, nie kopci spalanie +\- 7l,

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie nowe info.

Jeżeli ktoś ma podobny problem to polecam sprawdzić wtryski. U mnie 3 są w normie natomiast jeden całkowicie leje.

Dodatkowo problemy z odpalaniem przy ujemnych temperaturach, prawdopodobnie spowodowany tym wtryskiem lub przez turbo, które przeładowuje. No i oczywiście DPF nie w najlepszej kondycji ale to już szczegół. Auto przy -15 zapalało od kopa lecz po 1s gasło i tak około 9 razy aż złapało. Jak będą mrozy to się przekonam czy pomogło.

 

 

Pozdrowienia dla fanów marki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.