Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam zamiar kupić BMW 6 i zainteresował mnie ten egzemplarz co o nim sądzicie?

Adres ogłoszenia

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAEH71060B296486

Type code: EH71

Model: 645CI (EUR)

E-F-R series: E63

Series: 6

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N62

Displacement: 4.40

Power: 245 (333 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LEGE - LEDER PEARL/LEDE

Prod.date: 2005-05-04

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S217 Active steering

S229 Dynamic Drive

S248 Steering wheel heater

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S346 Chrome Line exterieur

S356 Climate comfort laminated glass

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S434 Interior trim finishers

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S459 El. front seat adjustment w. memory

S464 Ski bag

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S592 BMW LA wheel, radial spoke 118

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S620 Voice control

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Edytowane przez Kwiecien91
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli jest to pierwszy właściciel a ten symboliczny przebieg jest udokumentowany to cena jest powiedziałbym okazyjna. Warto sprawdzić historię i jechać oglądać. :cool2:
Opublikowano

Bling Bling...

http://img39.otomoto.pl/images_otomotopl/825867229_2_1080x720_645ic-333km-salon-polska1-wlasciciel126tys-km23-vat-dodaj-zdjecia_rev006.jpg

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
Za tydzień umówiłem sie do ASO BMW będę go sprawdzał. A ile wg Ciebie chodzą BMW z tego roku mniej więcej? Bo szczerze mówiąc to jeden z droższych z tego rocznika bo są i po 50
Opublikowano (edytowane)

Cena jest ok jak na zadbany egzemplarz. Z tą okazją chodziło mi bardziej o to że wyjechane egzemplarze z większymi przebiegami które po zdjęciach mają już najlepsze lata za sobą są wystawiane często za 55-60kzł. 10kzł różnicy to niedużo przy zakupie zadbanej serii 6 (jeżeli ten egzemplarz jest taki idealny jak opisane to ogłoszeniu) ponieważ auto należy do drogich w utrzymaniu. Przy zaniedbanym 645 te 10 tysięcy rozpłynie się barzo szybko i może być jeszcze mało.

Według mnie auta typu 6 jest bardzo ciężko osadzić w jakiś ramach cenowych. Auto drogie w zakupie, drogie w serwisie, rasowe GT. Tutaj przebieg, wyposażenie, pochodzenie, serwisowanie wszystko wpływa na cenę. W DE rozpiętość cen przy podobnych kryteriach to od 15 do ponad 20keuro.

Edytowane przez transporter0
Opublikowano
Nie sadziłem ze koszty utrzymania są aż tak wysokie. A może sie ktoś wypowiedzieć jak to wyglądało w zadbanym egzemplarzu? Jak wyglądał pierwszy przegląd i przygotowanie do jazdy w sensie wymiana wszystkiego co trzeba przy zmianie właściciela zeby samochód nie był na odwal sie zrobiony tylko dobrze przygotowany. I jak to pózniej wyglada mniej więcej rocznie ile wychodzi utrzymanie tego samochodu
Opublikowano
Nie mam zamiaru naprawiać go za 150 zł tylko jak daje za samochód 70 tys i mam z wejścia dorzucić 20 to tez chciałbym wiedzieć na ile to prawda a na ile bajki. Bo jeśli tak to ma wyglądać to jednak wole dorzucić te 20 tys i może kupic coś innego
Opublikowano
Nie mam zamiaru naprawiać go za 150 zł tylko jak daje za samochód 70 tys i mam z wejścia dorzucić 20 to tez chciałbym wiedzieć na ile to prawda a na ile bajki. Bo jeśli tak to ma wyglądać to jednak wole dorzucić te 20 tys i może kupic coś innego

 

Chcesz kupić auto które jako nowe kosztowało kilkaset tysięcy. To że auto teraz kosztuje ułamek jego ceny początkowej nic nie zmienia w kosztach utrzymania i serwisowania. Niestety to rasowe GT które drąży kieszeń...

Opublikowano
Nie mam zamiaru naprawiać go za 150 zł tylko jak daje za samochód 70 tys i mam z wejścia dorzucić 20 to tez chciałbym wiedzieć na ile to prawda a na ile bajki. Bo jeśli tak to ma wyglądać to jednak wole dorzucić te 20 tys i może kupic coś innego

 

Jak dorzucisz 20 tys zł i kupisz cos za 90 tys - to jeśli to będzie również stare używane mocne auto - to również może wymagac remontów za kolejne 10-20 tys zł. Jak chcesz żeby nic się nie psuło, i chcesz mieć niskie koszty eksploatacji - to idz do salonu i kup nowego hyundaia albo kię. Mówię to bez złosliwosci, poważnie.

 

A wracajca do Twoich pytan - nikt Ci nie da odpowiedzi ile będzie kosztowac eksploatacja tego konkretnego samochodu. Nikt nie ma takiej szklanej kuli. Nikt nie wie ile jeździsz, jak jeździsz no i jak jest zużyta ta konkretna sztuka.

 

Zasada jest taka - im drożej kupisz, tym mniej się będzie psuło i mniej dokładania będzie wymagać. Ale to zasada która sprawdza się statystycznie, na prawie wielkich liczb.

 

Sprawdz dobrze ten egzemplarz i go kup, bo auto jest mega fajne i warto mieć choć jedno V8 w zyciu (ja miałem już dwa) :)

 

I miej odłożone 10-20 tys zł górką na ewentualne naprawy. Oczywiście nic się raczej az tak poważnego nie stanie, ale miej pieniąze pod ręką i bądź swiadomy i nie płacz jeśli te 10 tysiaków będziesz musiał wydac.

 

Swoją drogą zobacz ile kosztują hamulce, dobre opony do tego auta - to sa sprawy eksploatacyjne, które i tak będziesz musiał zmienić, nawet jak sztuka jest swietnie utrzymana. Jeśli Cie stać na takie kwoty - to kupuj i ciesz się jazda. Jeśli to za dużo - to szukaj mniejszego, słabszego, tańszego BMW. To żaden wstyd. Ładnie utrzymane , w bdb stanie nawet e46 czy e39 jest fajnym samochodem. Lepszym niż zużyte i zaniedbane 645i na łysych oponach....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Za tydzień umówiłem sie do ASO BMW będę go sprawdzał. A ile wg Ciebie chodzą BMW z tego roku mniej więcej? Bo szczerze mówiąc to jeden z droższych z tego rocznika bo są i po 50

 

Za 50 tys zł to sa egzemplarze nie warte uwagi, po dużych szkodach, z mega przebiegami. W tej konkretnej sztuce, jeśli przebieg prawdziwy, to cena jest rozsadna. Ani wysoka ani niska.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
A może sie ktoś wypowiedzieć jak to wyglądało w zadbanym egzemplarzu? Jak wyglądał pierwszy przegląd i przygotowanie do jazdy w sensie wymiana wszystkiego co trzeba przy zmianie właściciela zeby samochód nie był na odwal sie zrobiony tylko dobrze przygotowany.

 

Nie ma takiej statystyki i nie wyliczysz ceny sredniej. Bo jeden sprzedaje auto z nowymi hamulcami nowymi oponami i z nowym olejem, a w drugim aucie musisz zrobić wszystkie powyższe rzeczy, plus powiedzmy głowice i cos tam jeszcze.

 

Nie kupuje się zadnych samochodow, a szczególnie takich jak 645i przez internet. Musisz brac ze sobą kogos kto zna się na samochodach i jezdzic, pytac, ogladac, testować. Obejzysz kilka sztuk, wybierzesz najlepsza i wtedy mniej więcej możesz oszacować ile by Cie kosztowalo przygotwanie tego auta do jazdy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Zasada jest taka - im drożej kupisz, tym mniej się będzie psuło i mniej dokładania będzie wymagać. Ale to zasada która sprawdza się statystycznie, na prawie wielkich liczb.

To czy auto będzie się bardziej czy mniej psuło nie jest stricte kwestią ceny tylko stanu technicznego, eksploatacji, trafu w zakupie etc etc... Oczywiście ma to związek z ceną, gdyż na ogół zadbane egzemplarze z udokumentowanymi przebiegami i naprawami kosztują więcej. Natomiast są też strucle zrobione z 4 różnych ćwiartek, składane w garażu u Janusza i też potrafią kosztować sporo by ich cena nie zdradzała stanu technicznego.

 

Natomiast co do pytania kolegi odnośnie tego samochodu. Jak słusznie zauważył któryś z przedmówców - jest to rasowe GT, którego eksploatacja, serwisowanie ni jak się ma do serwisowania np 318d albo jakiegoś VW czy innej Skody. Kupić to jedno a utrzymać auto bez zaciskania pasa to drugie. Dlatego jeśli Cię na to stać to kupuj - jeśli Cię nie stać - rozważ inne BMW, na którego nie wydasz tyle pieniędzy, i nie będziesz musiał się zastanawiać czy kupić oryginały czy zamienniki, i czy lepiej kupić komplet nowych opon, czy dzieciakom prezenty pod choinkę.

Nie należy porywać się z motyką na słońce. Co z tego, że używane np: BMW F01, czy MB w221 można kupić dziś w cenie nowej Octawii 1.8 , jak nieraz w serwisie zostawia się po 20klocków.

 

Pomyśl, przekalkuluj, jak Ci się podoba jedź z kimś kto się zna, zbadaj historię auta kup i ciesz się samochodem.

Opublikowano
No mi chodziło o koszty eksploatacyjne typu przegląd. Tak jak mówiłem dzwoniłem juz do BMW i nie są to kosmiczne sumy. Pytałem bo każdy tak pisze ze myślałem ze zwykły przegląd wymiana olei klocków itp wynosić bedzie po 10 tys. A na takie wydatki to juz mnie niestety nie stać. Ale z tego co mówili to teraz bedzie duży przegląd w tym samochodzie o jest to koszt 3 tys. Wiec rozsądna cena a normalne wahają sie w przedziale od 1 do chyba 2 wiec tez nie są to jakieś wygórowane stawki jak na taki samochod
Opublikowano
Ale z tego co mówili to teraz bedzie duży przegląd w tym samochodzie o jest to koszt 3 tys. Wiec rozsądna cena a normalne wahają sie w przedziale od 1 do chyba 2 wiec tez nie są to jakieś wygórowane stawki jak na taki samochod

 

Pamiętaj, że jest to auto używane - więc jego serwis nie opiera się tylko na wymianie oleju, klocków

Opublikowano
Nie jestem zbytnio obeznany w tych sprawach. Możesz powiedzieć co masz na myśli?

Np: wycieki z silnika, uszczelniacze, alternator, setki czujników, zawieszenie, konwertery skrzyni biegów, dynamic drive, elektryka itd itd.

Opublikowano

ze szrotu nie kupisz do tego elektroniki raczej jak sie cos wysypie jak sadze.

w miescie te 16 litrow to łyknie az miło

CHodzi o to ze czasami auto potrafi sie wysypac bez powodu tak od siebie bo czesc byla wadliwa.

i wtedy koszta beda wieksze niz w e 90.

TZW pakiet startowy czyli zapas kasy zostaw sobie . Mysle ze jesli auto nie miało przygod to bedzie hulac ale sprawdz je dobrze.

ja bym osobiscie sprawdzil w aso historie serwisowa ale stan auta w takim aso w ktorym takie auta nie tylko moze raz sprzedali ale jednak cokolwiek przy nich robili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.