Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie.

Na forum pojawiłem się stosunkowo niedawno nie mailem okazji się nigdy wcześniej przedstawić zatem postanowiłem zrobić to teraz. Swojego wymarzonego samochodu szukałem dobre kilka miesięcy. Pamietam plakaty na scianie rozwieszone z auto-swiata z tym modelem w wersji M3 gdy byłem jeszcze dzieciakiem. Na takie auto budżet domowy niestety nie pozwalał jednakże po trudach poszukiwań w końcu się udało znaleźć cos dla siebie. Wybór padl na Turaska z jednostka napedową diesla. Samochód kupiłem od użytkownika zapewne niektórym znanego w kręgach (Zielo). Wyposazenie nie powalana na kolana ale nie to było dla mnie ważne przy wyborze. Przede wszystkim liczyła się udokumentowana historia i zadbana mechanicznie "sztuka". Po kilku mailach zajechałem do kolegi na oględziny. Samochod niczym nie wyroznia się z tłumu zwykły turasek ale całkowicie sprawny pod względem technicznym. Silnik jak najbardziej w porządku wkreca się ladnie na obroty nie zamula. Nie puszcza zadnej "chmurki" za sobą. Turbina ok grama oleju nie schodzi. Wszystkie papiery komplet kluczyków faktury z napraw w tym dwumas ze sprzeglem i przednie amory nowe aku koło pasowe i inne drobiazgi. Wady również były. Do poprawek błotniki oba gdyż wyszły parchy na nich oraz prawe drzwi pasażera przy progach. Poduszki pod silnikiem do wymiany.

Przedstawiam fotki z ogłoszenia które zachowały się u mnie na kompie oraz rozkodowany VIN

 

VIN: WBAAP71000JL30767

Type code: AP71

Model: 320D (EUR)

E-F-R series: E46 3FL

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M47DO1

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code: H9TT - STOFF JACQUARD/G

Prod.date: 2001-09-10

 

S210 Dynamic stability control III

S240 Steering wheel, leather

S273 BMW light-alloy wheel star spokes 43

S320 Deleted, model lettering

S428 Warning triangle and first aid kit

S434 Interior surface aluminium

S441 Smoker package

S473 Armrest front

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S650 CD player

S661 Radio BMW Business (C43)

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S832 Battery in luggage compartment

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

 

http://i65.tinypic.com/v3hlcz.jpg

http://i67.tinypic.com/24d0mpu.jpg

http://i63.tinypic.com/2jezgpy.jpg

 

wg książki serwisowej przejechane było 3k km na oleju ale miesiąc po kupnie wymieniłem wszystkie filtry olej oraz poduszki pod silnikiem na Lemfordera. Zaopatrzyłem auto na zime w felgi od e87 styling 229 oraz zimowe onuce Dunlop winter sport 3 16 cali. Felgi całkowicie przypadkiem nabyte szalu nie robia ale w końcu to na zime ma być. Wiosna jak już będę miał więcej czasu chciałbym je przemalować na czarny połysk. Na lato sa 17 styling 103 na których go kupiłem.

 

Przy okazji ostatnich oględzin pod maska szybkie czyszczenie egr. Nie był jakos mocno zasyfiony ale skoro już go wyjąłem to trochę przeczyściłem.

http://i68.tinypic.com/2rzrjbd.jpg

http://i68.tinypic.com/hwgvpe.jpg

Poprzedni właściciel dodał kilka modów przez co auto teraz zyskało na atrykcyjnosci. Ma sportowa multi kiere tempomat lampke przy pedałach przycisk otwarcia tylnej szyby nieco zmienione oświetlenie podsufitki oraz dodatkowy bass w bagażniku. Na cale szczęście nie zawadza niczym w przestrzeni bagażowej wiec jak dla mnie bomba :)

Osobiscie nie planuje jakiś super modów. Dla mnie przede wszystkim liczy się stan techniczny i o niego będę zabiegał zawsze w pierwszej kolejności. Co najwyżej pomarańczki wleca i może ciut nizej będzie

Pozdrawiam

Sanczo

Edytowane przez Sanczo1988
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomarańczaki przy czarnym lakierze są obowiązkowe, dobrze będzie :8) pozbywaj się rudej jak najszybciej, bo ten egzemplarz sporo jeszcze przejedzie :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
obecnie ma 244,500 km na liczniku i każdego dnia wzrasta :D ale mam nadzieje ze przejedzie drugie tyle z jak najmniejszymi problemami. Ruda w tym wozie do zrobienia to pierwszorzedna sprawa jak dobrze pojdzie w przyszłym miesiącu ogarne na pewno chociaż podwozie. Czesci karoserii wymienione w pierwszym poscie zapewne w styczniu dopiero.
Opublikowano
A jak wstawić na forum większe zdjęcie? Korzystałem z tinypic znajdę w takim razie cos innego i w wolnej chwili edytuje. Co do felg mówisz pewnie o tych z e87 wiem ze szalu nie robią ale na zimę mogą byc. Wybór był przypadkowy gdyz calkiem okazyjnie je nabylem za nie duże pieniadze a mając wybór stalowki czy te alu dlugo sie nie zastanawiałem :) przynajmniej oko bardziej cieszą niż stal.
Opublikowano
A... O tych mówisz :) to fakt ladnie sie komponują zwłaszcza na zywo na turasku. Poprzedni właściciel ciekawego wyboru dokonał kupując je. Przeglądając katalog sam pewnie ominalbym je bo tak strasznie niepozornie wyglądają zwłaszcza na tle innych ale generalnie na aucie i w realu są naprawde spoko. Dlatego zostaną u mnie i ich nie będę zmienial. Co najwyżej kędyś może pokuszę sie o wymianę tych 229 na cos innego.
Opublikowano
Post przez lord_Simon » 29 Lis 2015 17:04

 

 

 

 

Sanczo1988 napisał(a):

A jak wstawić na forum większe zdjęcie? Korzystałem z tinypic znajdę w takim razie cos innego i w wolnej chwili edytuje. .

 

Np. na http://www.tinypic.com masz wybór rozmiaru zdjęcia.

 

o patrz.. dziekuje bardzo. Nawet nie zauwazylem tego pierwszy raz używałem czegos do wstawiania zdjęć na forum zaraz biore się za poprawianie :)

 

edit: zdjęcia poprawione na większe teraz lepiej się ogladac będzie :) trochę zmieniony post bo za dużo skasowałem przypadkiem wiec naklepałem na nowo

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

trochę galerię trzeba odświeżyć. Jakis czas temu zamówiłem nowe ori lampki tylne i kierunki jak zamierzałem w kolorze orange :) Leżakowały koło biurka az przyszedł czas na montaż. Wczoraj znalazłem chwile na to i zmobilizowałem wszystkie checi i ruszyłem do dzieła. Dzis po pracy szybka myjka by spłukać tony blota które osiadły na moim beemerze i zrobiłem jakies fotki z tego co mi wyszło. Przepraszam za jakość ale niestety tylko telefon posiadam.

 

http://i64.tinypic.com/2a9nq1e.jpg

http://i66.tinypic.com/30uwi04.jpg

http://i63.tinypic.com/k9di54.jpg

http://i63.tinypic.com/e0jw2e.jpg

 

Nie było to najważniejsze ale okazja się trafila kupic wiec się nie zawahałem. Kolejnym krokiem będzie doprowadzenie błotników do porządku i zamontowanie czarnych nerek

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dość słaby aparat w tym telefonie, bo auto wygląda na granatowe :? aż zwątpiłem jaki masz kolor..na żywo wygląda to na pewno lepiej :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No co zrobić aparat jaki posiadam robi chyba gorsze fotki ale może to wina oświetlenia bo u mnie ostatnio ciągle chmury deszcz i zgnilizna. Jak będzie ladniej porobię inne zdjęcia i może spróbuję odkurzyć cyfrówkę jak się uda i cos lepszego wyjdzie.Na zywo wygląda elegancko :) poza tym co do lakieru to wymaga porządnego czyszczenia i polerowania wiec zapewne na wiosnę dopiero doczeka sie takiego pieszczenia. Przez okres zimowy musi byc jaki jest :) wystarczy mi zwykla bezdotykowa myjka
Opublikowano (edytowane)

ok kolega maniek wszedł mi nieco na ambicje.. odkurzyłem stara cyfrowke która kupielm jakies 10 lat temu i zrobiłem kilka fotek mam nadzieje ze nieco lepiej zdjęcia wyjda.. na wiosne gdy pogoda będzie bardziej sprzyjajaca do prac na dworze dopieszczę go na tip top i wtedy poproszę kolezanke z porządna profesjonalna lustrzanka by ogarnała kilka fajnych fotek. na chwile obecna z tego mojego kiepskiego fotografowania wyszlo takie cos..

 

http://i68.tinypic.com/2ahh2qp.jpg

http://i66.tinypic.com/xbfrc8.jpg

http://i63.tinypic.com/20k4wag.jpg

http://i65.tinypic.com/jrwo7l.jpg

http://i63.tinypic.com/2ldjcic.jpg

http://i66.tinypic.com/2nl91uf.jpg

http://i64.tinypic.com/282kgid.jpg

http://i64.tinypic.com/j8mtck.jpg

http://i66.tinypic.com/wvz68j.jpg

http://i63.tinypic.com/f3gk9j.jpg

http://i65.tinypic.com/29qjcrm.jpg

http://i66.tinypic.com/9q8b2t.jpg

http://i66.tinypic.com/jg5ent.jpg

http://i65.tinypic.com/29kz79t.jpg

 

a tu dodatkowy alarm zamontowany jeszcze przez pierwszego wlasciciela pojazdu w Niemczech. Mam oryginalna instrukcje obsługi której de fakto nie rozumiem i te dwa dodatkowe kluczyki na których pojawiają się wszelkie informacje o pojeździe gdy mnie nie ma w pobliżu np. czy ktoś próbuje otworzyć drzwi jaka jest temperatura itd. itp.. ale nie specjalnie tego używam wiec lezy w kartonie wszystko z papierami i fakturami od samochodu. Fajna rzecz to taka ze wystarczy ze gdy ktoś luknie przez szybe bądź za blisko się zbliży do auta zaczyna pikac odstraszając potencjalnego złodzieja. Samych kluczyków do auta posiadam sztuk 4 jeden który używam na co dzień i reszta widoczna na foto :)

 

http://i66.tinypic.com/2iuum2x.jpg

http://i64.tinypic.com/2w7eao5.jpg

http://i64.tinypic.com/okv5lf.jpg

http://i67.tinypic.com/jsetfp.jpg

 

pozdrawiam milosnikow i mam nadzieje ze chcoiaz teraz widać ze czarne jest czarne :) ALe abstrahując od mojego kunsztu fotograficznego na "oko" autko idzie jak marzenie.. być moze niebawem uda mi się ogarnąć temat instalacji inpy itp. na windows 10 i przedstawie Wam wykresy z live data jeśli tylko czas pozwoli mi na zaglebie się w tym temacie.

Edytowane przez Sanczo1988
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To mało widziałeś :wink: jest raczej więcej "5" niż "6", bo 5-biegowe były bodajże do 03.2003r. (euro3).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Masz skrzynię 5-biegową?? Nie wiedziałem, że były takie wersje do M47N.

 

dokładniej to M47DO1 nie bardzo wiem jaka roznica ale przejzalem kilkadziesiac aut i po rozkodowaniu vin-u sa rozne oznaczenia wiec cos na rzeczy leży

 

Dokladnie jak maniek pisze od 2003 roku montowali dopiero 6 biegowa skrzynie. Mam 5-cio ale w żaden sposób nie jestem z tego powodu "załamany". Ogladalem kilka aut nim zdecydowałem się na ten egzemplarz. Celowałem wcześniej w koncowke produkcji to lapy opadają co na rynku jest... Albo nowka cewka prosto z lakierni albo zajechane trupy.. suma sumarum wyszlo ze kupiłem początek poliftowej produkcji ale jestem bardzo zadowolony. Poprzedni wlasciciel dużo serca wlozyl w to auto a ja mam zamiar rownie wiele milosci w nie wkladac by było zadbane. Pojechałem obejrzałem i wiedzialem juz ze nim wroce. Jak tylko negocjacje z moja Lubą będą przebiały pomyślnie to oprócz rzeczy wcześniej wymienionych chciałbym grzanie posladkow dolozyc... zobaczymy jak to wyjdzie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tu nie ma co negocjować, moja pierwsze co robi jak wsiada do auta zimą to grzeje pośladki :lol: więc powinna Ci kibicować.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Chcialem się podzielić swoimi spostrzeżeniami po zimie. Jako iż teraz była pierwsza jaka przejezdzilem samochodem z tylnym napedem była to dla mnie swojego rodzaju "dziewicza" przeprawa ale ku mojemu zdziwieniu autem naprawdę pewnie się jedzie. Założone mam opony Dunlop winter sport 3 w rozmiarze 205/50 16 cali i musze przyznać ze jeździ się na nich naprawdę dobrze. Kleja się drogi nawet gdy jest slizgo i nie miałem obaw przy wyprzedzaniu czy innych manerwach. Jezdzilem pewnie jedyny momenty gdzie tyl auta wpadal w poślizg było moje życzenie gdzie na zakrecie na "dwójce" dodawałem więcej gazu. wtedy DSC od razu reagował. Po jego wylaczeniu można było się fajnie pobawić. Ale abstrahując od tego normalna jazda po drodze była rewelacyjna. Samochod wykonuje wszystkie polecenia jak należy jest bardzo przewidywalny i co najważniejsze naprawdę pewnie się prowadzi czy to na mokrej nawierzchni suchej czy zasniezonej. Jedyny minus opon to chyba szum przy wiuekszych prędkościach. ALe mimo wszystko zdecydowanie cichsze niż zimowki firmy barum które miałem na poprzednim aucie. Jeśli ktoś mialby wątpliwości i nie wiedział jakie kupic to polecam wlasnie te. Stosunek ceny do właściwości jezdnych jest naprawdę dobry.

W czasie mrozów które u mnie akurat były w granicach -16 stopni auto odpalalo przy pierwszym przekręceniu stacyjki . Ani razu nie musialem krecic dwa razy co wywolywalo u mnie bardzo duzy uśmiech na twarzy tym bardziej iż stawiam fure pod chmurka bo garaze zajęte :D "Pion" na tarczy temperatury silnika osiagal w granicach 6-8km na trasie . Z tego co wiem dość długo bo ogladajac filmik Rogera na yt widziałem ze u niego pion był po prawie 4km jednakże u mnie spowodowane jest to niewlasciwym działaniem elektrycznego podgrzewacza cieczy który na kompie wykazuje dwa bledy.

 

Co się zniemilo od mojego ostatniego wpisu.. Generalnie porządek pod maska :D a dokładniej wyczyszczynony kolektor ssacy odma oraz nowe przewody podciśnienia. Ale pokoleji.. mala fotorelacja jakość zdjęć kiepska i tez niewiele ich robilem bo rece wiecznie brudne

 

tu byłem już po demontażu całego niepotrzebnego ustrojstwa które zawadzalo przy demontażu kolektora i po wymianie przewodow. Zakupilem 4m firmy samco a wymiana przebiegla tak ze jeden wężyk został sciagany docinany i wkładany w te same miejsca by przypadkiem nic nie pomylić. Niektórzy ludzie czytając forum widze ze zmieniali przewody bez sciągania kolektora jakim cudem pojęcia nie mam no ale nie tylko ja mam niezgrabne lapska wiec coz mnie by się to nie udało :)

 

http://i66.tinypic.com/245dmc8.jpg

 

tak wygladaly stare przewodu po demontażu

 

http://i67.tinypic.com/9t287b.jpg

 

tu zas zakladalem nowe uszczelki kolektora podczas czyszczenia zalałem go kilkukrotnie srodkiem do czyszczenia silnikow "akra" po czym płukany był woda. Zaniesiony do kotłowni na cala noc by ladnie wysechł. Na drugi dzień jak nowy można było montować spowrotem na swoje miejsce. W miedzy czasie była jeszcze wymiana uszczelek odmy i jej czyszczenie.

 

http://i68.tinypic.com/2iw116o.jpg

 

a tak wygladal silnik po zdjęciu kolektora

 

http://i65.tinypic.com/2vjwjgo.jpg

 

Jeśli chodzi o te czynności wykonywałem je pierwszy raz w zyciu. Nigdy wcześniej tak naprawdę nie demontowalem niczego przy samochodzie wiec ten zabieg był moim "dziewiczym" rejsem ale od czegos trzeba zacząć by się nauczyć. Trudnosci jakie napotkałem przy tym zabiegu było wiele. Po pierwsze moje doświadczenie które jest nijakie zatem uczyłem się na bledach. Sruba od bagnetu ma fatalne dojście moje niezgrabne dłonie ledwo mogly tam cos krecic przez co oryginalna sruba spadla w czeluscie silnika na pokrywe ale szybko zastapilem ja inna przy montażu :) Podlaczenie kostek pod czujniki kolektora to tez nielada wyzwynie. Wypiac było latwo ale do wsadzenia poprosiłem szczupłego szwagra z dlonmy "złodziejaszka" bo moje palce nie chciały być tak gibkie. Kolejnym utrudnieniem była uszkodzona sruba listwy wtryskowej. W przeszlosci co najmniej raz kolektor był już sciagany w celu usuniecia klapek zawirowan i jedna sruba e4 była tak zajechana ze niczym nie szlo jej odkrecic. Zatem musialem delikatnie dospawać klucz "ósemke" do podstawki sruby i ladnie już poszlo. dokrecajac ja zrobiłem to z wyczuciem by na przyszlosc nie było z nia problemów. Mysle ze następnym razem pojdzie jzu mi dużo lepiej jak będę miał sciagac kolektor bo przynajmniej już wiem jak się to robi.

 

Przy okazji wyczyscilem filterek elektrozaworu turbiny.. Ciezko schodzi ten plastik na nim ale o dziwo udało się go zdjąć bez połamania zadnego zaczepu co mnie bardzo ucieszylo. Przeczyscilem go z jednej strony gdyż balem się go rozklejać.

 

Wszystkie te zabiegi generalnie były przypadkowe i wyniknely po prostu z checi zrobienia czegos.. tak naprawdę moim glownym powodem otwarcia maski był montaż klapy gaszącej która wykonal dla mnie kolega Trandolf za ktora serdecznie mu dziekuje. Dostalem jasna instrukcje montażu jednakze Niesamowicie meczylem się z wypięciem kostek od ECU gdyż te plastikowe zaczepy wysuwane strasznie mocno u mnie seidzialy ale po godzinnej walce i obejrzeniu kilku filmikow na yt jak to wyjac udało się. Wszystkie kable zostały polutowane nowy AGR/EGR wraz z przepustnica podlaczony (jedyny minus teraz to jeszcze gorsze dojście do ostatniej dolnej sruby przy dokręcaniu calosci do kolektora) troszkę trzeba tez było skrocic gumowy waz bo rura obijala się o metalowa puszke przy zaluzjach chłodnicy. Ale calosc generalnie ladnie spasowala i nie wiele trzeba było przerabiac.. Wywiercilem otwor 14mm w plastiku by przelozyc kabel do przepustnicy oraz rowek w oslonie samej tego ecu by ladnie się tam kabel miescil. Teraz samochod gasnie o niebo lepiej. Nic nie trzesie i roznica jest niesamowicie odczuwalna także szczerze polecam ten zabieg... a koledze Trandolfowi bardzo dziekuje za wszystkie materialy instrukcje i swietny kontakt.

 

tu fotka po montażu

 

http://i68.tinypic.com/1564n0x.jpg

 

a tu final i zalozone wszystkie oslony ku mojemu zdziwnieniu udało mi się wszystkie srubki podekrecac i nic nie zostało co raczej mnie się nie zdarzalo nigdy bo jakiekolwiek meble skrecalem zawsze cos tak mi zostawalo :d

 

http://i66.tinypic.com/2lz2w2.jpg

 

 

prawdziwym testem był dla mnie test drogowy czy przypadkiem niczego nie zepsułem robiąc te czynności. Ale o dziwo auto jedzie a nawet w moim odczuciu zbiera się lepiej. Zuzycie paliwa na odcinku 30km jakie przejechałem jest zaskakująco male biorac pod uwagę jak go przedusilem zatem przewody podciśnienia chyba również teraz pelnia swoja role i sa w pelni szczelne Świst turbiny slychac dużo wcześniej niż przed wymiana.

Generalnie posumowujac bardzo fajnie było cos zrobić i mam duza satysfakcje :)

 

minusy tego działania również sa.. z racji tego iż "minus" przy akumulatorze był rozlaczony ponad dobe niestety pewnie komp się zresetowal i nie działa tempomat oraz automatyczne ryglowanie drzwi po wlaczeniu zapłonu. Będę musial teraz z tym powalczyć i na nowo to zaprogramować. Na szczęście automatyczne swiatla zostały :) Także mysle iż mogę powiedzieć ze osiagnalem sukces tylko teraz musze przywrocic utracone funkcje które wcześniej były zaprogramowane a teraz już ich nie mam.

 

pozdrawiam serdecznie

Sanczo

 

EDIT: Co do tempomatu wlasnie kolega Trandolf podsunal ze pewnie kabel na pinie przy ECU się poluzowal dlatego może nie dzialac i nie powinno się nic zresetować.. Jutro to sprawdze w takim razie

 

EDIT 2: Tempomat już poprawiony faktycznie sciagajac wtyczki ECU poluzowałem kabel na pinie 37 i się wysunal co skutkowało niedzialajacym tempomatem. Wlasnie poprawiłem wszystko jak należy i już smiga az miło :)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyglądała awaria? Regenerujesz czy nowa?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak wyglądała awaria? Regenerujesz czy nowa?

Juz wyjaśniam jak to przebiegalo u mnie. W poniedziałek wróciłem z pracy i auto jeździło normalnie wszystko bylo ok odczekalem po trasie jak zawsze i zgasilem silnik. Samochód stal 3 dni wczoraj gdy tylko kurier przekazał mi blotniki spakowalem do auta i chciałem jechać do lakiernika. Odpaliłem wyjechałem z posesji wrzuciłem dwójkę i nic.... Auto nie jedzie nie przyspiesza jakby jechał traktor jakis a nie 150 konne auto. turbina nie reagowala. Przejechałem kilometr zatrzymalem się przegazowalem i zobaczyłem z rury niebieski dym. Na bagnecie zrobilo sie nagle minimum oleju. Cale szczęście ze stało się to pod domem a nie na wakacjach wiec zaraz szwagier z teściem przyjechali i zaciągnęli mnie do mechanika.

 

Co do turbiny będzie regenerowana. Z rozmowy z mechanikiem dowiedziałem sie ze robią wszystko na nowych częściach (ta firma do której on wozi) do mojej obudowy wsadza cale nowe graty z wywarzeniem itp. Jako mechanik ma duże zniżki i turbina wyjdzie 800zl jesli wierząc jego słowa. 200 wymiana plus nowy olej i filtry.

Jak będzie po wszystkim dam znac jak wyszlo.

Jedno co mnie tylko troche zirytowalo w mechaniku to fakt ze stwierdził ze naprawo przez olej bo byl pelen syntetyk a na taki przebieg to trzeba lać pól syntetyk. Ne chciałem sie juz z gościem klocic tylko poprosiłem by zalal olejem jakim ja chce i tyle. Niektórzy ludzi starej daty jak sie na cos upra to szkoda z nimi dyskutować.

Opublikowano

Właśnie odebrałem auto od mechanika... To chyba moj szczęśliwy dzień. Co sie okazalo... Kuna przegryzla mi przewody dlatego kompletnie nie dzialalo turbo a sprawa z olejem mogla wyglądać tak ze olej do miski nie zdarzyl jeszcze splynac jak sprawdzałem dlatego pomyślałem ze zeżartlo go. Ogólnie po oględzinach puki co nie mam siw co martwic i po mimo 250 tysięcy na blacie za chwile wszystko wygląda zdrowo.

Cholerny zwierz... W zyciu bym się gada u siebie nie spodziewal teraz jakos musze się zabezpieczyć na przyszłość by to sie nie powtórzyło. Za wymianę węży zaplacilem 50 zl

Mogę wracać do lakiernika jak mialem w planie. Gdy będzie po malowaniu pstryknę jakies fotki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.