Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Niekoniecznie tylko z EDC :8)

 

Włącznik wyboru właściwości jezdnych występował fabrycznie jeśli auto posiadało sportową automatyczną skrzynię biegów oraz kierownicę z łopatkami (dot. F10, F11).

 

Zmiana trybów pracy pomiędzy NORMAL --> SPORT --> SPORT+ wpływa na siłę wspomagania ukł. kierowniczego, pracę skrzyni biegów, silnika oraz systemu DSC.

Opublikowano

tryb sport można sobie włączyć wajchą w lewo..

bez totalnej przebudowy auta i masy elektroniki w tym amory EDC ten kawałek plastiku możesz schować na pamiątkę

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Niekoniecznie.

 

Jeśli doposaży auto w sportowy lewarek oraz łopatki to przełącznik jest konieczny jeśli ma być tak jak z fabryki.

 

Inaczej będą błędy z modułu ICM informujące o braku przełącznika.

Opublikowano

ale w takim przypadku co mu założenie tych przycisków skoro już teraz wajchą w lewo może mieć sport ? chyba że aby mieć tylko łopatki przy kierownicy a same przyciski przy lewarku bedą zbierać kurz ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Przesunięcie lewarka skrzyni AT w lewą stronę przełącza tylko skrzynię w tryb SPORT. Pozostałe elementy tj. ukł. wspomagania, silnik, DSC pracują bez zmian.

 

Po to jest właśnie przycisk wyboru właściwości jezdnych.

 

Dodatkowo jeśli auto posiada liczniki SA6WB, to ich tryb wyświetlania także przełącza się w tryb SPORT.

 

Poza tym, mamy dostępny także tryb SPORT+, którego samym lewarkiem nie włączysz.

Opublikowano

Prmax (prawie) dobrze mówi. Lewarek przestawia tylko skrzynię. Tryb sport zmienia reakcję, ukł. kier. i skrzynię.

W 2010r na rynek niemiecki był przełącznik trybów bez edc, sportowej skrzyni, zegarów. Czyli można dołożyć sam przełącznik i zakodować DEC.

Przy okazji można zakodować sportową skrzynię przy zwykłym lewarku i bez łopatek, będzie wyświetlać tryb i biegi na zwykłym wyświetlaczu i nie będzie zmieniała biegów przy odcince. Oczywiście wtedy już nie jest jak z fabryki.

Pierwszy lepszy temat jak zakodować (nie czytałem go :) ):

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=685869

  • Moderatorzy
Opublikowano
W F20 miałem ten przycisk mimo że była w manualu i bez EDC. Zmieniała się reakcja na pedał gazu oraz siła wspomagania kierownicy. Także nie jest to to samo co dać dźwignię w lewo.
Opublikowano

Witam

 

też nie jestem znawcą mega bmw : ale ja mam oryginalną wersję z łopatkami i właśnie mam 3 tryby jazdy normal sport i sport + a jak przerzucam wajhą w lewo to się wyświetlają biegi np : s2 s3 s4 s6 itp a jak jadąc i wrzucam np manetką to dopiero na wyświetlaczu wrzuca mi M1 M2 M6 M8 .

A i czy te tryby jazdy to nie są też w samochodach w których jest Electronic damper control ??

 

Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przesunięcie lewarka skrzyni AT w lewą stronę przełącza tylko skrzynię w tryb SPORT. Pozostałe elementy tj. ukł. wspomagania, silnik, DSC pracują bez zmian.

 

Po to jest właśnie przycisk wyboru właściwości jezdnych.

 

Dodatkowo jeśli auto posiada liczniki SA6WB, to ich tryb wyświetlania także przełącza się w tryb SPORT.

 

Poza tym, mamy dostępny także tryb SPORT+, którego samym lewarkiem nie włączysz.

 

Sport+ to to samo co Sport z wyłączonym DSC a to zrobisz przyciskiem DSC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.