Skocz do zawartości

Szarpanie na zimnym i trzęsienie budą 318i n42


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów

Od razu do sedna sprawy. Moja bunia 143km ma problemy na zimnym silniku czyli szarpanie (coś jak przerywanie ) przy czym trzęsie budą i gdy ruszam czuć lekki brak mocy. Po przejechaniu 200-300 metrów wszystko ustępuje i jest miód malina. Dzisiaj zapalił mi się check. Dodam iż sondy lambda były wymienione jakieś 3 tygodnie temu. Czy ktoś na forum miał podobny problem? Jakie mogą być przyczyny takiej pracy na zimnym silniku

Edytowane przez Quebec
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podepnij pod kompa z inpa i podaj błędy.

Dopisz 318i n42 do tytułu, bo temat zostanie zamknięty.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam.

 

Miałem dokładnie takie objawy ja Ty - po odpaleniu zimnego silnika trzęsienie budą + lekkie przerywanie podczas przyśpieszania również na zimnym silniku.

 

Po zregenerowaniu Vanosa, tzn. skasowaniu luzuów osiowych na łożyskach tłoczków i wymianie uszczelnień objawy zniknęły jak ręką odjął.

Opublikowano
Ja zapłaciłem 200 zł za usługę skasowania luzu osiowego na łożyskach. Za nowe uszczelniacze zapłaciłem 130 zł. Ogólnie rozłożyłem i złożyłem wszystko samemu cała impreza wyszła mnie 330 zł.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja mam problem po ruszeniu np z pod swiateł, i to nie zawsze. Gdyby to było winne sprzęgło to by sie tak działo ciągle nie ? a to sie dzieje sporadycznie.
Opublikowano
Witam.

 

Miałem dokładnie takie objawy ja Ty - po odpaleniu zimnego silnika trzęsienie budą + lekkie przerywanie podczas przyśpieszania również na zimnym silniku.

 

Po zregenerowaniu Vanosa, tzn. skasowaniu luzuów osiowych na łożyskach tłoczków i wymianie uszczelnień objawy zniknęły jak ręką odjął.

 

W n42 vanosów nie da się regenerować. Póki auto nie zostanie podpięte pod kompa to jest wróżenie z fusów, szczególnie przy tym silniku.

Opublikowano
Da się ;)

Jest jakiś sposób? Bo z tego co wiem, zespoły regulacyjne w n42 i n46 nie mają żadnych uszczelek. Jeśli się mylę to by nie robić offtopu proszę o info na pw.

Opublikowano

Przewijałem z tym mnóstwo tematów i znalazłem ludzi, który zajmują się regeneracjią vanosów w N42.

Szukam, i wstawię tutaj linka.

Opublikowano
Przewijałem z tym mnóstwo tematów i znalazłem ludzi, który zajmują się regeneracjią vanosów w N42.

Szukam, i wstawię tutaj linka.

Przyznam, że widziałem reklamę na innym forum, ale uznałem to za błąd. Kolejne pytanie, czy jest to w ogóle opłacalne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.