Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Eh, prawie sie udalo. :mad2:
Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

  • Odpowiedzi 498
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

O czasie i przejechanych km już trochę napisano, a mnie zaciekawił fakt specjalnie kupionej przyczepy na taką bemkę :)

Czyli nie służy ona do cieszenia się jazdą na autostradzie, w trasie, a tylko aby trochę pojeździć po mieście :!:

Na autostradę są inne auta ...

 

Przy masie auta w okolicach 4 ton ciężko zakładać standardową jazdę po autostradzie czy drogach lokalnych.

Taka limuzyna powinna byc stosowana raczej od gabineto do gabinetu.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Muszę kupić oponkibrak x drive co polecacie jakość do ceny

Nie musi to byc najbardziej prestiżowy model topowego producenta i nie mam parcia na ranflaty

Warsztat w Tarnowie poleca Vredesteiny i bigestony i mam seguereują żeby nie brac kierunkowych opon, poważnie myśle na vredesteinami

Opublikowano

Ja miałem kiedyś na maździe Bridgestone według mnie b.dobre opony

Na bemce miałem Bridgestone runflat 17stki - nie ocenie bo pojeździłem 3 miesiące wrzuciłem zimowe (17 bez run flat ) czułem się jak w nowej 7demce komfortowo

 

Teraz mam 19 stki bez runflat i różnicy ogromnej niż na 17stkach z runflatami nie widzę

 

Ogólnie jak dla mnie runflat to dziadostwo (wiem naraziłem się pół forum )

 

A czy Bridgestone czy vredestein

 

Obie firmy to klasa premium i obie firmy ładnie będą się prezentować na samochodzie.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warsztat w Tarnowie poleca Vredesteiny i bigestony i mam seguereują żeby nie brac kierunkowych opon

I dobrze sugerują, bo jednak najlepsze właściwości do jazdy na co dzień mają opony z bieżnikiem asymetrycznym.

Kierunkowe sprawdzają się dobrze na mokrej drodze (z racji kierunkowości bieżnika dobrze radzą sobie z aquaplaningiem).

Bridgeston'y odradzam.

 

Ogólnie jak dla mnie runflat to dziadostwo (wiem naraziłem się pół forum )

Nie naraziłeś się połowie forum, ale przyznaj, że za dużego doświadczenia z jeżdżeniem na ROF raczej nie zdążyłeś zdobyć :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Runflaty maja większe opory toczenia w porównaniu do nie runflatow o takim samym bieżniku. Nie wiem czy niektóre nie maja tez gorszego hamowania na mokrym. Musisz sie zorientować, które konkretnie modele chcą Ci sprzedać i obadac w internecie. Zdecydować na czym zależy najbardziej, czy na trakcji na suchym, czy na mokrym czy na ekonomii bo od każdej cechy inna opona będzie lepsza.
Opublikowano
Nie naraziłeś się połowie forum, ale przyznaj, że za dużego doświadczenia z jeżdżeniem na ROF raczej nie zdążyłeś zdobyć :wink:

 

No nie :-))

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kupiłem auto założyłem nowe oponki vredestein ultrac voltri 245/45r18 100Y XL nie runflaty, ale w aucie brak lewarka i klucza do kół(pewnie standardowo nie występuje). Więc jaki kompresorek i cos uszczelniającego oponę polecacie, gdyż też brak. Może orientuje się ktos czy w tą wnęke w bagażniku da się włożyć jakiś wąski zapasik, żeby w razie czego nie utknąć gdzię na pustkowiu. Jeżeli ktoś ma rozmiar felgi i oponki która by nadała się to chętnie posiąde tę wiedze :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc jaki kompresorek i cos uszczelniającego oponę polecacie, gdyż też brak.

 

Podobno jeden z lepszych zestawów naprawczych na rynku, polecany przez wiele osób, sam planuje go zakupić. http://www.slime.pl/Produkty,brand,65,product,86/Zestaw_Smart_Spair_uszczelniacz_kompresor_

Opublikowano
Ma ktoś porównanie tego uszczelniacza slime i oryginału bmw, co wypada lepiej (musimy wziąść pod uwagę stosunkowo dużą opnę, więc coś co sprawdza się w astrze może nie dać rady w 18-sto calowym kole bmki). Może ktos mial jeszcze doczynienia z łatkami na sznureczku do naprawy opny od zewnątrz, i jest w stanie polecić cos bardzo dobrej jakości?
Opublikowano
Ma ktoś porównanie tego uszczelniacza slime i oryginału bmw, co wypada lepiej (musimy wziąść pod uwagę stosunkowo dużą opnę, więc coś co sprawdza się w astrze może nie dać rady w 18-sto calowym kole bmki). Może ktos mial jeszcze doczynienia z łatkami na sznureczku do naprawy opny od zewnątrz, i jest w stanie polecić cos bardzo dobrej jakości?

Jeden i drugi niewarty uwagi? To jest w stanie załatać tylko tak małe uszkodzenia, że równie dobrze możesz dopompować na stacji i dojechać do domu na lekko schodzącym powietrzu. Tylko po co skoro można mieć RoFa :)

Opublikowano
Dobrym rozwiązaniem zamiast "gluta" do środka są kołeczki w kształcie sznurka pokrytego klejem? taka klejąca się maź. Jest do tego specjalne szydło i naprawia się (niestety tylko) dziury na czole opony. Ale jest plus. Nie trzeba nawet zdejmować koła z samochodu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre, naprawdę mi się podoba... :D

Stoję na poboczu drogi, autem za grubą kasę i "szydłuję" dziurę w oponie za pomocą sznureczka z mazią klejową...

Oczywiście najpierw muszę ją znaleźć, wypatrzyć, tudzież w inny sposób namierzyć... :D

(naturalnie jest lato, dzięki czemu jest ciepło, długo jasno i akurat nie leje...)

 

To jednak nie dla mnie.

Po co sobie tak utrudniać życie, skoro są ROF'y...?

Opublikowano
Byłem mega przeciwnikiem ROF-ów do czasu kiedy je trzy tygodnie temu pierwszy raz założyłem. Wielu mi odradzało ROF-y. Ciekawość jednak była silniejsza.
Opublikowano

ten sznureczek to super rozwiazanie

zalatalem juz pare dziurek

 

ostatnio nawet sobie runflata

Opublikowano

możesz coś polecić, jakis producent model tej łatki ze sznurkiem?

zdjęcie niewiele daje, a szkoda czasu jeździć gdzieś po sklepach oponiarzach i przebierać, niema to jak rekomendacja :wink:

Opublikowano

Sznury używa się do opon diagonalnych!

Do radialnych są specjalne kołki.

Miałem okazję użyć i zdecydowanie polecam kołki super ras firmy rema. Pomimo (jeszcze) runflatów zawsze mam zestawik w bagażniku.

Opublikowano

Mam prośbę czy ktoś mógłby sprawdzić skuteczność tłumienia w stacji diagnostycznej? Najlepiej na 245/45/18 bez rof. Ja po wymianie amortyzatorów na rof mam tylko 70% skuteczności. Z tego co kojarzę to w innych autach bez rof tłumienie na nowych amortyzatorach jest na poziomie 80%.

 

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Mam prośbę czy ktoś mógłby sprawdzić skuteczność tłumienia w stacji diagnostycznej? Najlepiej na 245/45/18 bez rof. Ja po wymianie amortyzatorów na rof mam tylko 70% skuteczności. Z tego co kojarzę to w innych autach bez rof tłumienie na nowych amortyzatorach jest na poziomie 80%.

 

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

 

 

kolego 70-80% to jest standart przy nowych amorkach

wiecej nie uzyskasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.