Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3116 prod. Finlandia. Opona 245/45/18

Usterka wyszła na jaw przez przypadek.

Musiałem oddać do naprawy felgę i po ściągnięciu opony okazało się, że pęka na łączeniu butylu.

W piątek posłałem maila do nokiana i czekam na odpowiedz.

Na dniach będę sciągał pozostałe 3 opony żeby sprawdzić co się dzieje.

  • Odpowiedzi 498
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moje to 0616 - daj znać proszę, jak sprawa się dalej rozwinęła. Bo ciekawe, czy to jakaś grubsza wada, czy tylko konkretnie Twojej opony...

 

Mi pękła ostatnio na boku.. A na pewno na nic nie najechałem bo jeżdżę tym autem tylko ja i dbam o nie jak o jajko.

 

http://wstaw.org/m/2017/07/02/20170603_131815.jpg

 

Masakra nie ma co teraz kupić.. Wszystko niepewne :shock:

Opublikowano
Odkopię temat jak nie macie nic przeciwko :norty:

 

Rok temu kupiłem bmw F11. Opony na tyle wymagały wymiany więc wybór padł aby zostać przy takich samych Continentalach ROF jakie na aucie były. Po pól roku i przejechaniu około 8tys km 50/50 trasa miasto, okazało się że opony się skończyły. Dodam że lubię szybko w zakrętach i na rondach ale z racji ceny opon starałem się je oszczędzać i nigdy nie ruszałem z piskiem ani nie latałem bokami. Byłem w szoku tak szybkiego zużycia gdyż moje F11 to tylko 184 konie z 2 litrowego diesla. Poprzednio miałem E46 328i 192 konie i kupowałem opony węższe niż do F11 i to marki Federal (firma krzak) i starczały na rok mimo dużo bardziej agresywnej jazdy ( małe poślizgi w zakrętach i rondach itd.) były one bez ROF-a. Stwierdziłem że może to continentale są jakieś lipne i kolejne opony jakie założyłem to Pirelli ROF. Kolejne pół roku i znowu to samo, opony do wymiany. Ścierają się równo więc zbieżność jest ok. Czy to normalne aby tak szybko się ścierały te opony? Poważnie się zastanawiam nad zakupem jakiejś opony wielosezonowej bez ROF i wożeniu kompresora. Asistance w razie czego też mam. Po prostu uważam że 1500zł co 6 miesięcy na opony to przesada. Na przodzie są opony continentala te same co na początku na tyle i po roku nie widać na nich zużycia. Proszę wytłumaczcie mi czemu te ROF-y tak szybko schodzą?

 

Dzięki.

 

Za 1500zł kupisz 1,5 dobrej opony, więc może tu tkwi twój problem :)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Okazuje się, że kupiłem 4 nowe opony i 3 mają dot 3116 a uszkodzona 0616!!!

Jutro ściągną pozostałe 3 i okaże się czy to przypadek czy te opony tak mają.

Nokian na zimę jest Ok ale lato trzeba omijać z daleka...

Opublikowano
Odkopię temat jak nie macie nic przeciwko :norty:

 

Rok temu kupiłem bmw F11. Opony na tyle wymagały wymiany więc wybór padł aby zostać przy takich samych Continentalach ROF jakie na aucie były. Po pól roku i przejechaniu około 8tys km 50/50 trasa miasto, okazało się że opony się skończyły. Dodam że lubię szybko w zakrętach i na rondach ale z racji ceny opon starałem się je oszczędzać i nigdy nie ruszałem z piskiem ani nie latałem bokami. Byłem w szoku tak szybkiego zużycia gdyż moje F11 to tylko 184 konie z 2 litrowego diesla. Poprzednio miałem E46 328i 192 konie i kupowałem opony węższe niż do F11 i to marki Federal (firma krzak) i starczały na rok mimo dużo bardziej agresywnej jazdy ( małe poślizgi w zakrętach i rondach itd.) były one bez ROF-a. Stwierdziłem że może to continentale są jakieś lipne i kolejne opony jakie założyłem to Pirelli ROF. Kolejne pół roku i znowu to samo, opony do wymiany. Ścierają się równo więc zbieżność jest ok. Czy to normalne aby tak szybko się ścierały te opony? Poważnie się zastanawiam nad zakupem jakiejś opony wielosezonowej bez ROF i wożeniu kompresora. Asistance w razie czego też mam. Po prostu uważam że 1500zł co 6 miesięcy na opony to przesada. Na przodzie są opony continentala te same co na początku na tyle i po roku nie widać na nich zużycia. Proszę wytłumaczcie mi czemu te ROF-y tak szybko schodzą?

 

Dzięki.

 

Za 1500zł kupisz 1,5 dobrej opony, więc może tu tkwi twój problem :)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Nie wiem o co Ci chodzi? Może u Ciebie opony są droższe a może zakładsz w BMW servisie? Ja u siebie mogę kupić opony premium po 150 funtów za sztukę.

 

Byłem dziś na sprawdzeniu zbierzności i oto wynik:

https://www.youtube.com/watch?v=cmL5sJ5Pru8

Jak widać na filmie jest prawie wszystko na czerwono.

Założę nowe opony i pojadę na ustawienie do BMW ponieważ jest tylko 10 funtów różnicy w cenie pomiędzy Kwickfit a BMW.

Opublikowano

Nie wiem o co Ci chodzi? Może u Ciebie opony są droższe a może zakładsz w BMW servisie? Ja u siebie mogę kupić opony premium po 150 funtów za sztukę.

Nie zauważyłem tego wcześniej, faktycznie za 1500zł kupisz komplet opon z gwiazdką RoF do BMW? Ja średnio płacę koło 1000zł za oponę, chyba że kupujesz 16". ..

Opublikowano

Kupię Rof ale czy z gwiazdką to nie wiem. Kupuję opony premium a wisi mi ta gwiazdka (nie dajmy się zwarjować). Opona premium to opona premium i ta bez gwiazdki nie będzie podejrzewam gorsza, tylko po prostu bmw jej nie przetestowało.

Dla przykładu:

Pirelli CINTURATO P7 245/45 R18 96 Y Run on flat £142

Goodyear EfficientGrip 245/45 R18 96 Y Run on flat FP £149

Continental ContiSportContact 3 E 245/45 R18 96 Y Run on flat £150

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Kupię Rof ale czy z gwiazdką to nie wiem. Kupuję opony premium a wisi mi ta gwiazdka (nie dajmy się zwarjować). Opona premium to opona premium i ta bez gwiazdki nie będzie podejrzewam gorsza, tylko po prostu bmw jej nie przetestowało.

Dla przykładu:

Pirelli CINTURATO P7 245/45 R18 96 Y Run on flat £142

Goodyear EfficientGrip 245/45 R18 96 Y Run on flat FP £149

Continental ContiSportContact 3 E 245/45 R18 96 Y Run on flat £150

 

Pozdrawiam

Czyli komplet najtańszych cinturato 2700zł a nie 1500, w Polsce są ledwie troszkę droższe na oponeo. Ale wysoki bardzo profil, więc wiadomo że wychodzą taniej niż 30/35 które ja zwykle mam ;) No i nie jestem może super specem, ale dla mnie to jest średnia półka a nie premium.

Opublikowano

@bbmw - teraz to mnie totalnie przeraziłeś... Ja mam 4 takie oponki, które się zachowują strasznie nienaturalnie... Wieczorkiem powrzucam zdjęcia co się z nimi dzieje...

Proszę informuj o dalszych przebiegach i czy problem dotyczył wszystkich, czy tylko tych nieszczęsnych 0616.

Opublikowano
Prosiłeś o pomoc, a potem się wymądrzasz. Jeżeli wiesz lepiej, nie pisz na forum

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Robert ty tak na poważnie czy sobie jaja ze mnie robisz? Prosiłem o pomoc a ty zacząłeś się zbijać że za tą cenę to:

Odkopię temat jak nie macie nic przeciwko :norty:

 

Rok temu kupiłem bmw F11. Opony na tyle wymagały wymiany więc wybór padł aby zostać przy takich samych Continentalach ROF jakie na aucie były. Po pól roku i przejechaniu około 8tys km 50/50 trasa miasto, okazało się że opony się skończyły. Dodam że lubię szybko w zakrętach i na rondach ale z racji ceny opon starałem się je oszczędzać i nigdy nie ruszałem z piskiem ani nie latałem bokami. Byłem w szoku tak szybkiego zużycia gdyż moje F11 to tylko 184 konie z 2 litrowego diesla. Poprzednio miałem E46 328i 192 konie i kupowałem opony węższe niż do F11 i to marki Federal (firma krzak) i starczały na rok mimo dużo bardziej agresywnej jazdy ( małe poślizgi w zakrętach i rondach itd.) były one bez ROF-a. Stwierdziłem że może to continentale są jakieś lipne i kolejne opony jakie założyłem to Pirelli ROF. Kolejne pół roku i znowu to samo, opony do wymiany. Ścierają się równo więc zbieżność jest ok. Czy to normalne aby tak szybko się ścierały te opony? Poważnie się zastanawiam nad zakupem jakiejś opony wielosezonowej bez ROF i wożeniu kompresora. Asistance w razie czego też mam. Po prostu uważam że 1500zł co 6 miesięcy na opony to przesada. Na przodzie są opony continentala te same co na początku na tyle i po roku nie widać na nich zużycia. Proszę wytłumaczcie mi czemu te ROF-y tak szybko schodzą?

 

Dzięki.

 

Za 1500zł kupisz 1,5 dobrej opony, więc może tu tkwi twój problem :)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dlatego napisałem sprostowanie jakie są u mnie ceny. 150 funtów za sztukę czyli około 1500zł za pare opon RF w rozmiarze 245/45R18

Więc nie pisz mi że się wymądrzam bo po prostu odpowiadam na wasze pytania, aby wyeliminować co niektóre przyczyny.

 

Piszę opony premium gdyż na portalu oponeo są tak właśnie one klasyfikowane. Dodam że jak się nie mylę to te Continental ContiSportContact 3 to są właśnie opony z gwiazdką.

 

Wracając do tematu to dziś ustawili mi zbieżność na nowych oponach w BMW serwisie. Zobaczymy na jak długo starczą - oby dłużej niż 6 miesięcy. Kupiłem sobie również miarkę do sprawdzania głębokości bieżnika więc będę teraz to kontrolował.

 

Dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam i do następnego.

Opublikowano
Kupię Rof ale czy z gwiazdką to nie wiem. Kupuję opony premium a wisi mi ta gwiazdka (nie dajmy się zwarjować). Opona premium to opona premium i ta bez gwiazdki nie będzie podejrzewam gorsza, tylko po prostu bmw jej nie przetestowało.

Dla przykładu:

Pirelli CINTURATO P7 245/45 R18 96 Y Run on flat £142

Goodyear EfficientGrip 245/45 R18 96 Y Run on flat FP £149

Continental ContiSportContact 3 E 245/45 R18 96 Y Run on flat £150

 

Pozdrawiam

Czyli komplet najtańszych cinturato 2700zł a nie 1500, w Polsce są ledwie troszkę droższe na oponeo. Ale wysoki bardzo profil, więc wiadomo że wychodzą taniej niż 30/35 które ja zwykle mam ;) No i nie jestem może super specem, ale dla mnie to jest średnia półka a nie premium.

Conti , Pirelli i GoodYear to nie premium?!?? Chyba faktycznie nie jestes specem !

Opublikowano

Witam szanownych posiadaczy BMW.

Wczoraj kupiłem swoje pierwsze BMW F10 na kołach 17" z napędem na tył.

Wracając do domu na autostradzie odczułem, że auto przy 140 km/h zaczyna tańczyć i bujać na boki tak, że momentami wręcz wydawało mi się to niebezpieczne.

Pojechałem od razu na sprawdzenie zawieszenia i wszystko jest podobno ok.

Obstawiam, że winne są opony. Z przodu mam Goodyer Excellence w nienajlepszym stanie z 2012r a z tyłu Continentale ContiPremiumContact z 2016r 225/55/17

Chcę kupić nowe opony, ale im więcej czytam stron tego wątku to wiem coraz mniej.

Wnioskuję z opinii bardziej doświadczonych użytkowników, że nie muszą to być Run Flaty i niekoniecznie mi zależy na nich, ale konkretnie czy ktoś może mi doradzić co najlepiej kupić, żeby mieć pewność, że auto nie będzie się bujać jadąc z prędkością autostradową?

Co oznacza ta gwiazdka bo przewinęło mi się to kilka razy w wątku. Czy patrzeć tylko na opony z gwiazdką? Zauważyłem, że u mnie na goodyerach faktycznie gwiazdka jest a na tych nowszych założonych na tylne koła gwiazdki nie ma.

Nie chcę zdawać się na sugestie handlarzy oponami, bo nie do końca mam do nich zaufanie, dlatego tutaj proszę o radę.

Co kupić panowie?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Co kupić panowie?

ROF z * w rozmiarze jaki producent podaje dla twojego auta. Po tym zabiegu - geometria.

Opublikowano
Na rof nie bedzie bujac. Zyskasz na trakcji i stabilnosci stracisz na komforcie. Gwiazdka oznacza ze opona jest certyfikowana do bmw. Audi ma uznaczenie A0. Z doswiadczenia wiem ze opony z gwiazdka wytrzymuja dłuzej. Ale tak czy inaczej 17 calowe felgi do f10 to jednak za mało na rof optymalna 18 na miekkiej oponie 19.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To wiem że certyfikowana i że BMW się pod nią podpisuje. Ale dlaczego? Jakieś testy że jest lepsza czy po prostu ma udział w tej firmie?

 

Sent with handy.

Opublikowano
W jakiej firmie ? Opony z gwiazdka produkuje kilku prowucentow. Cytat za bmw : "Opona otrzymuje oznaczenie gwiazdką BMW tylko wtedy, jeśli zapewnia charakterystyczne dla BMW właściwości jezdne i w stu procentach spełnia wyśrubowane kryteria testów BMW."
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Od czasu E39/E60 to chyba co by do tych nowych wozidełek nie założył nawet jeżdząc na samych felgach i tak komfort będzie lepszy niż w tych starszych modelach na najbardziej miękkim zawieszeniu, kołach 15'' i mega balonem napompowanym do 1bar. Nowsze BMW robione są dla księżniczek na ziarnku grochu. Mientkie są ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To gdzie te testy? Co oznacza charakterystyczne dla BMW właściwości jezdne? Przecież to taki bełkot marketingowy. Napisać każdy może co chce... Udziały to że BMW czerpie z tego dodatkowe profity.

I tak mi to obecnie wygląda.

 

Sent with handy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie musisz kupować opon z gwiazdką, tak samo jak nie musisz kupować oryginalnych części (w sensie z "dodrukiem" znaczka BMW).

O ile jednak filtr oleju Mann raczej nie różni się niczym od filtra oleju Mann z dodatkowym znaczkiem BMW (czyli "oryginalnego"), o tyle - w mojej opinii - klocki "oryginalne" (by Textar) są lepsze niż teoretycznie takie same Textar'y. To samo mogę powiedzieć o wycieraczkach - próbowałem Bosch/Valeo/Denso i najlepiej (najciszej, najdłużej i bez smug) pracują "oryginalne".

 

Ja akurat od zawsze wybieram ROF z gwiazdką, do wszystkich aut które posiadam/posiadałem, i wszelkie opisywane problemy typu "pływanie", nerwowe zachowanie są mi obce.

Również ze zdziwieniem czytam posty, w których ludziom "kończą" się opony po kilkunastu tysiącach kilometrów - ja robię minimum po 3 sezony, a nie uskuteczniam PSJ.

 

Więc dla Ciebie to marketingowy bełkot, dla mnie pewnie mniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.