Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja już dzisiaj moją bunie odstawilem na wymianę uszczelniaczy, w dolnośląskim jest gościu który zajmuje się tylko bmw więc jakbyś chciał to napisz mi na priv. Co do mojego problemu to dam znać po świętach ;) dodam że odma była wymieniana i to raczej nie ona była problemem.
Opublikowano
Jestem z Tychow kolo katowic . Silnik to N46b20b . Tez czasami zakopci po postoju na jalowym ale tylko czasami i nie jest to regula . Oleju bierze ale dokladnie nie powiem moze z litr na 2,5 - 3,5k km . Tu na forum znalazlem tylko nr tel do fachowca z warszawy .
Opublikowano
no ja jestem z lubelskiego /bilgoraj/,moim zdaniem to i tak ci duzo nie bierze mi brala wiecej kolo 0.7 na tys ale wczesniej to 0.35l na tys ale im wiecej km to sie zwiekszalo tak ze to i tak nieuniknione wczesniej czy pozniej musisz to zrobic. poczytaj wyzej posty tam gosciu znalaz goscia od bmw on jest blirzej pozdrawiam
Opublikowano
To jak już doszliśmy do tematów mechaników co robią uszczelniacze bez ściągania głowicy to może wymienić się namiarami kto robi w jakim województwie. Mnie najbardziej interesowałoby Kuj-Pomorskie
Opublikowano

Koledzy miałem identyczny problem, tylko wymiana uszczelniaczy !!!

Ja robiłem 2 miesiące temu w Klinice BMW koło Opola - goście znają się na rzeczy: http://www.klinika-bmw.pl/

Po naprawie zapomniałem co to dymienie :)

Naprawdę znają się na rzeczy, wszystko w miłej atmosferze. Zrobili mi bez zdejmowania głowicy, kosz ok 2 tys.

Opublikowano

Troche drogo - ale jednak fachowce. Moze wraz z uszczelniaczami zmienili Ci tez rozrzad i cos innego ? Ogolnie robota latwa , trzeba miec blokady i szczypce specjalne do sprezyn zaworowych - aby je odpiac. Nastepnie po kolei odwracac wal tak aby tlot byl w gornym polozeniu na poszczegolnych cylindrach , aby zawory nie powpadaly. Dziecko by to zrobilo z instrukcja i wszystkimi narzedziami .

 

Problem tylko aby vanosy zablokowac i rozrzad.

 

W dziale - zrob to sam jest instrukcja nawet .

 

Ja znalazlem na forum mechanika z warszawy i robi to za 1200zl w jeden dzien .

Opublikowano
Ja robie w Bolesławcu (dolnośląskie ) uszczelniacze z robotą 1400 plus 1000 za komplet rozrządu możecie ich znaleźć na Facebooku nazywają się D1 Garage
Opublikowano

witam, po wymianie uszczelniaczy dolac oleju do pełnego poziomu czy zostawic tak jak jest i poprostu sprawdzic czy bedzie sie poziom obnizał ?

 

 

pozdrawiam i wesołych swiąt :)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Chciałbym odświeżyć temat bo mam ten sam problem, mam nadzieje że nikt mnie tu zaraz nie zrówna z ziemią bo to drugi post w którym o to pytam.

Mianowicie ponad litr na 1000, przebieg 170 000 oryginalny bez wątpienia. Wymienili mi już odmę i nie potrzebnie bo była czyściutka. Po głębszym rozeznaniu stwierdzam że to uszczelniacze na zaworach. Zamierzam wymienić je razem z Teściem który robił już to i owo, z tym że nie chce zdejmowania głowicy.

Chciałbym się dowiedzieć od kogoś kto to robił przy n46 ale nie na podciśnieniu. Czy oprócz ściągacza sprężyn zaworowych są jeszcze potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia i czy po całej operacji trzeba podpinać kompa i robić jakieś adaptacje valvetronica czy inne diabły resety itp ?

Opublikowano
Chciałbym odświeżyć temat bo mam ten sam problem, mam nadzieje że nikt mnie tu zaraz nie zrówna z ziemią bo to drugi post w którym o to pytam.

Mianowicie ponad litr na 1000, przebieg 170 000 oryginalny bez wątpienia. Wymienili mi już odmę i nie potrzebnie bo była czyściutka. Po głębszym rozeznaniu stwierdzam że to uszczelniacze na zaworach. Zamierzam wymienić je razem z Teściem który robił już to i owo, z tym że nie chce zdejmowania głowicy.

Chciałbym się dowiedzieć od kogoś kto to robił przy n46 ale nie na podciśnieniu. Czy oprócz ściągacza sprężyn zaworowych są jeszcze potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia i czy po całej operacji trzeba podpinać kompa i robić jakieś adaptacje valvetronica czy inne diabły resety itp ?

 

 

viewtopic.php?p=1956897#p1956897

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
adaptacja by sie przydala potrzeba ci jeszcze blokad by rozrzad ustawic a co chodzi o poscaganie sprezynek to podtrzymywalem zawory na tloku tlok w gore i sie zepra zawory
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Trochę czasu już minęło od wymiany uszczelniaczy i stwierdziłem że napisze jak to się skończyło.

A wiec nie zdecydowałem się na samodzielną wymianę, to tylko dla tego że znalazłem dwóch panów którzy zrobili mi to za bezcen, a dokladnie 650zł, wprawdzie trzeba było trochę jechać ale było warto bo chłopaki robią to na akord wiec mają to w jednym palcu i zajęło im to 3h. Od tamtej pory przejechałem już 6tyś. i ubyło 200ml uwarzam to za sukces gdzyż ponieważ jeżdżę mocno dynamicznie :twisted:. Z czystym sumieniem mogę polecić chłopaków z Bukowa jestem MEGA zadowolony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.