Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie swieżo kupiłem Bunie i ledwo dojechałem do domu bo xenony chociaz swiecą to ledwo co oswietlają droge tak ze kilka razy przejechałem zjazd z trasy,włączam długie i jest rewelacja bo mam chyba z kilometr widocznosci a na zwykłych to mam widocznosc taką ze lepiej niegadac:( czy mogą byc poprostu wypalone i dawac tak kiepskie swiatło? (własciciel potwierdził ze zmieniał je bardzo dawno)
Opublikowano
Raczej mogą być wypalone odbłyśniki, a najpewniej połamane regulatory i świecą w ziemię. Poruszaj wtyczką od żarnika, jeśli chodzi luźno, to regulatory do wymiany.
Opublikowano
wtyczką juz ruszałem podczas kupna bo jeden xenon sie niezapalał i po kilkukrotnym zapaleniu i gaszeniu zaskakiwał.sprawdze jutro te odbłysniki ale powinny byc ok bo to nie maluch zeby po jakims czasie rdzewiały itd.
Opublikowano

Jaki kolor dają te żarniki, może się kończą. Może wsadzone są jakieś kiepskie. Zabrudzone soczewki marnie przepuszczają światło.

Trzeba to przejrzeć.

Opublikowano

Moje żarniki też tak miały, że się pod koniec życia nie od razu odpalały, ale do samego końca świeciły bardzo dobrze. Jeden już na sam koniec zrobił się różowy, więc nie było wątpliwości. Tak że możliwe że się kończą.

 

Odbłyśniki właśnie się wypalają niestety, ale z tego co wiem nie tak łatwo tam zajrzeć i sprawdzić. Za to regulatory obowiązkowo do wymiany.

Opublikowano

Skoro palnik miał problem ze startem to albo palnik jest zjechany albo przetwornica się kończy albo są tam włożone jakieś kiepskie podroby/chińczyki bo najczęściej dają taki objaw.

Odblysniki też mogą być w kiepskiej kondycji bo z czasem się wypalają lub są brudne / lampa od środka jest brudna. Brudne lub wypalone mogą być też same soczewki - kurz/brud w połączeniu z wilgocią przy wysokiej temperaturze palników z biegiem lat się zapieka i soczewka robi się matowa. Regulatory to swoja drogą ale to od razu widać, że lampy świecą 2-3m przed autem - jak stoi przed Tobą jakieś auto to zwróć uwagę gdzie jest widoczna linia światło-cienia od lamp (z reguły na większości aut osobowych będzie to mniej wiecej górna krawędź zderzaka lub minimalnie wyżej - jak jest sporo niżej to albo regulatory albo jeszcze może być coś z samopoziomowaniem lamp na wahaczach o ile auto ma fabrycxne ksenony i taką instalację).

Opublikowano
a wiec ten snop swiatła chociaz ledwo widoczny to pada pare metrów przed autem tylko ze dzis zaczoł mi swiecic ten który wczoraj nieswiecił a ten swiecący wczoraj dzis nieswieci czyli zamieniły sie rolami,wnioskuje tez z waszych wypowiedzi ze mam te regulatory do wymiany,Droga taka naprawa jest? bo chyba udam sie z tym do warsztatu bo poprostu nieznam sie na takich rzeczach a jazdzic poprostu sie nieda:/ swiecą na niebiesko i kolor jest taki jak powinien
Opublikowano

Ceny regulatorów do przed i polifta były jak dotąd takie same / bardzo zbliżone.

Ważne!!! Kupuj tylko regulatory zrobione z tego czarnego tworzywa - jest lepsze bo trochę bardziej elastyczne. Te wykonane z białego tworzywa (jak fabryczne) po kilku latach robią się strasznie łamliwe. Robią też regulatory aluminiowe ale to już wtedy i cena nie ta. Te czarne bardzo dobrze się sprawdzają - u siebie wymieniałem samodzielnie jakieś 2 lata temu i wszystko ładnie i sprężyście siedzi w lampie.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.