Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

 

Po podlaczeniu pod kompa samochodu, wywala mi caly czas blad, ze klapki w kolektorze sie zawieszaja. Jak rozwiazac ten problem? Wymiana klapek na nowe? Jaki koszt tego?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siema.

 

Po podlaczeniu pod kompa samochodu, wywala mi caly czas blad, ze klapki w kolektorze sie zawieszaja. Jak rozwiazac ten problem? Wymiana klapek na nowe? Jaki koszt tego?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

Trzeba zdemontować kolektor ssący i sprawdzić czy któraś się nie urwała na ośce i być może zblokowała. Nowych nie kupisz bo nie sprzedają odrębnie, tylko cały nowy kolektor ssący (koszt 2000 zł dla silnika M47N2)

Opublikowano
najlepiej to je zdemontować.ja mam ten sam motor i od razu po zakupie je wywaliłem choć na oko były w świetnym stanie,na allegro kupisz specjalne zaślepki.sama wymiana też jest prosta.
Opublikowano
Siema.

 

Po podlaczeniu pod kompa samochodu, wywala mi caly czas blad, ze klapki w kolektorze sie zawieszaja. Jak rozwiazac ten problem? Wymiana klapek na nowe? Jaki koszt tego?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

 

Możesz mieć problem ze sterownikiem klapek coś takiego:

http://allegro.pl/sterownik-klapek-dolotu-kolektora-bmw-2-0d-e60-e90-i5247955348.html

Opublikowano
najlepiej to je zdemontować.ja mam ten sam motor i od razu po zakupie je wywaliłem choć na oko były w świetnym stanie,na allegro kupisz specjalne zaślepki.sama wymiana też jest prosta.

O tym samym myslalem. Widzialem takie zestawy na allegro, koszt 150-200zl. Tylko sa dwa rodzaje. 6x33m lub 4x22mm. Skad mam wiedziec ile tych zaslepek i jaka wielkosc?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najlepiej to je zdemontować.ja mam ten sam motor i od razu po zakupie je wywaliłem choć na oko były w świetnym stanie,na allegro kupisz specjalne zaślepki.sama wymiana też jest prosta.

O tym samym myslalem. Widzialem takie zestawy na allegro, koszt 150-200zl. Tylko sa dwa rodzaje. 6x33m lub 4x22mm. Skad mam wiedziec ile tych zaslepek i jaka wielkosc?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

Do 2.0D 163KM potrzebne są 4 x 22mm, jeśli masz 2.0D 177 KM to nie ma zaślepek do nich w sprzedaży.

Opublikowano

No ja mam wlasnie 2.0D 163KM. Skad wiadomo, ze to 22mm, a nie 33mm? Wyczytalem na ktorejs aukcji, ze do silnika 2.0D po 2004r pasuja 33mm....

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja mam wlasnie 2.0D 163KM. Skad wiadomo, ze to 22mm, a nie 33mm? Wyczytalem na ktorejs aukcji, ze do silnika 2.0D po 2004r pasuja 33mm....

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

To źle ktoś Cię poinformował, 33mm idą do silników R6 (6 cylindrów), do R4 idą 22mm i sam takie kupowałem w poprzedniej E60 2.0D 163 KM. Był jakiś wyjątek jeśli chodzi o 2.5D ale Ciebie to nie dotyczy.

Opublikowano

Witam

 

To jest tylko info dla posiadaczy 2.0d 163 km.Dzisiaj poraz pierwszy zdecydowałem się na czyszczenie egr.Po jego ściągnięciu zaniepokoił mnie nalot na wejściu do kolektora soncego wiec ściągnąłem kolektor .Wsumie nie było tak złe przy klapkach.Klapki były ok zadnych luzow.Jedyne luzy były przy klapce pierwszei i czwartej na zewnątrz przy drucie który nimi steruje.mysle ze tak ma być.

 

Auto 2006 , 214000 przejechane nigdy tego wcześniej nie robiłem nie jestem mechanikiem . myśle ze przy 200000 km każdy powinien wyczyścić egr i zerknąć na klapki.U mnie wyszło 4 godziny pracy na luzie.

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

 

To jest tylko info dla posiadaczy 2.0d 163 km.Dzisiaj poraz pierwszy zdecydowałem się na czyszczenie egr.Po jego ściągnięciu zaniepokoił mnie nalot na wejściu do kolektora soncego wiec ściągnąłem kolektor .Wsumie nie było tak złe przy klapkach.Klapki były ok zadnych luzow.Jedyne luzy były przy klapce pierwszei i czwartej na zewnątrz przy drucie który nimi steruje.mysle ze tak ma być.

 

Auto 2006 , 214000 przejechane nigdy tego wcześniej nie robiłem nie jestem mechanikiem . myśle ze przy 200000 km każdy powinien wyczyścić egr i zerknąć na klapki.U mnie wyszło 4 godziny pracy na luzie.

 

Pozdrawiam.

 

Kolego, Ameryki to Ty nie odkryłeś. Temat klapek, to chyba najpopularniejszy temat na tym forum wielu działach. Klapki, to paskudztwo, które zabiło już niejeden silnik.

Co do rozmiaru, na każdej stronie forum, w tematach sponsorowanych jest reklama firmy produkującej i sprzedającej klapki. Otwórzcie, w jednym z pierwszych zdań jest taki oto zapis:

 

Zaślepki występują w dwóch wymiarach. Większe zaślepki (33mm) przystosowane do samochodów (6-cio cylindrowych) produkowanych od kwietnia 2004 r., natomiast mniejsze 22mm przystosowane do samochodów produkowanych do 2004 r., istnieją jednak wyjątki – nie ma możliwości jednoznacznego stwierdzenia. Do silników dwulitrowych pasują wyłącznie zaślepki w rozmiarze 22mm, nawet w modelach produkowanych po 2004 roku

 

No a Ty kolego Sebmon6666, przepraszam, że to piszę, ale proszę popraw swojego posta ortograficznie, bo ciężko się go czyta.. :?: soncego :?:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.