Skocz do zawartości

brake and drive control system failure


adventure

Rekomendowane odpowiedzi

Z cyklu co mi się dziś zepsuło lub zaświeciło. Myślicie że to jakiś problem z pompą ABS czy jej modułem, czy moze jakiś mniej kosztowny kłopocik? Jakiś moduł prędkosci obrotowej kół podobno też jest? Brud na czujniku ABS, raczej nie sądzę. Zapaliło mi sie 3 razy na kilka sekund w trasie.Błąd sam się wykasował, w sensie,że potem pokazuje no faults i teraz nie świecimi się nic na desce.Przerabiał może ktoś z kolegów? komunikat na ekranie jest taki lub podobny /zdjęcie podkradłem z sieci/

http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Mineo335i/error1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem ten sam problem nie dawniej niż przedwczoraj :) Powiedz mi- czujniki masz orginały czy zamienniki? U mnie wionowajcą okazał się jeden z czujników ( dobej klasy zamiennik) który był o milimetr za długi i po przejechaniu jakiegoś 1 tys km zaczął wariować.Błąd potratrafił pokazywać się kilka razy z rzędu lub po przejechaniu 40 km nic.. Podkładka pod czujnikiem rozwiązała problem - koszt 0 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem ten sam problem nie dawniej niż przedwczoraj :) Powiedz mi- czujniki masz orginały czy zamienniki? U mnie wionowajcą okazał się jeden z czujników ( dobej klasy zamiennik)

 

Ale które czujniki,przy kołach? Tak czy owak nic tam nie dotykałem od dłuższego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś dziwne sygnały były w OBD wskazujące m.in. na brak informacji o obrotach silnika? Mistrzu przeczyścił czujnik prędkości wału i na razie jest normalnie, albo raczej prawidłowo, bo normalność to w podstarzałym BMW przeważnie jakiś "błąd", choćby fałszywy :D .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

cześć Kolego,

 

zabieg z czyszczeniem czujnika prędkości wału pomógł? Problem już się nie pokazał?

Niestety u mnie znowu 2 razy z rzędu wyskoczył identyczny błąd.. Wiesz gdzie znajduje się ten czujnik? Niestety w ETK tego nie widzę :)

 

Dzięki,

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co prawda problem już dawno zażegnany, ale napisżę aby zostało dla potomnych gdyby ktoś miał podobny problem :wink:

U mnie winowajća okazał się sam czujnik ABS. Gdy padł orginał wymieniłem go na niby dobrej klasy zamiennik. Niestety po miesiącu zaczeły się szopki, więc zmiana na nowy orginalny i po wszystkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czujnik znajduje się na połączeniu silnika ze skrzynią. Aby się do niego dostać trzeba zdjąć ( lub opuścić ) osłonę skrzyni - wtedy będzie go widać po prawej stronie auta ( strona pasażera). Dostęp troszkę utrudniony przez łapę ale chwila zabawy i bez problemu można go wyjąć :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.