Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ostatnio w moim tdsie zauważylem ze podczas wyprzedzania lub przy gwałtownym startowaniu 1 2 3 w lusterku widze ze moja bmka puszcza czarną chwmurke, jak myslicie czym to moze byc spowodowane przy normalnej jezdzie nie kopci wcale, tylko przy wciskaniu pedalu w podloge. Czyscilem egr mam nowe swiece zarowe oraz nowy filter paliwa. Pompa wtryskowa jest po regeneracji pracuje idealnie. Prosze o jakies rady bo w necie nic konkretnego nie znalazlem a moze komus z was się to juz przytrafilo...

 

Bmw e39 2,5tds 1997 rok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czarny dym= zbyt duża dawka paliwa < niespalone paliwo z lejacego wtryskiwacza>

Mogą byc też inne opcje ale ta najprędzej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Faktycznie może być trochę za bogata dawka, za co odpowiedzialny jest nastawnik, być może wystarczy ustawić ją na kompie.

Wtryskiwacze w tds-ach są trwałe, ja mam w swojej grubo ponad 300 tyś. i ciśnienie trzymają niemalże książkowe.

A to czarne coś, to pewnie sadza z tłumika, jak jeździsz głównie wokół komina to jej się nazbiera trochę w tłumiku, wystarczy ją trochę przegonić na autostradzie i jest już inaczej

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
nastawnik jest nowy a pompa ustawiana w serwisie bosha. facet który to robil ogolnie ma dobrą opinie . regenerował tą pompe zmienial nastawnik oraz ustawial pod kompem. W zasadzie kiedys moja dziewczyna miala alfe romeo 156 1,9 jtd i tez tak kopcila przy przyspieszaniu. Pojezdzilem nią troche przegonilem na trasie i przestala dymic. Sprobje teraz z bmw
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo leją do cylindra.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Jeśli coś z mini będzie nie tak to wymienia się jedynie końcówki wtrysków. Żadnej adaptacji czy innych ustawień nie robisz. Po prostu wkręcasz i jedziesz.

Oczywiście przy takiej robocie trzeba również wymienić wszystkie przewody przelewowe między wtryskami. Taki przewód to grosze i kupujesz normalnie z metra w sklepie motoryzacyjnym.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
wiem wiem węzyki to i tak mam do wymiany. moglem je kupic wczoraj ale juz za póżno bylo bo sklepy do 13... przy wymianie swieć żarowych widzialem ze juz ta oslonka węzyków przelewowych jest w słabej kondycji tzw zbrojenie chyba:D poszarpana poprzecierana itp. Jutro kupie i na wolnej chwili wymienie. Czy przy wymianie tych wężyków maszyna mi się nie zapowietrzy?? Lubie moją piąteczke i nie lubie jak ją cos boli;( Lubie nia jezdzic bo pięknie się prowadzi chucham dmucham na nią żeby wyglądała jak najlepiej ale zawsze sie coś musi popsuć...
Opublikowano

No niestety lata robią swoje, i trochę zaniedbania poprzednich właścicieli też wyjdą po czasie. Nie zapomnij też kupić zaślepki gumowej na ostatni wtrysk, często jest sparciała i pęknięta.

Na pewno trochę się zapowietrzy, jak masz dobry ako to powinien zapalić, jak już odpali będzie ok.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.