Skocz do zawartości

bmw e46 318i 2002 regeneracja lub wymiana mostu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam czy orietuje sie ktos ile by kosztowala regeneracja mostu? Ostatnio wymienilem podpore walu i podpore przy skrzyni i od tego czasu most wyje dostaje jakis dziwnych wibracji. Komfort jazdy znacznie sie pogorszyl , mysle ze trzeba by bylo zregenerowac . Czy ktos moze udzielic jakis kolwiek informacji . Czy to faktycznie juz zurzyty most. Pozdrawiam
Opublikowano
Wyważenie wału, bo raczej dziwne, żeby po tych wymianach nastąpiło pogorszenie. W tamtym tygodniu wymieniałem łącznik elastyczny SGF oraz podporę wału BMW OE i nastąpiło znaczne polepszenie.
Opublikowano
Nie nic nie spadlo bynajmniej kuzyn sie zapiera ze wszystko zrobil jak nalezy i twierdzi ze mam luzy na moscie i z tad te wibracje zlukwidowalem luzy na podporze i przy skrzyni i wszystko poszlo na most ktory jak twierdzi ma jusz luzy. Nie mam pojecia co to jest :-(
Opublikowano

Nie masz w tym aucie mostu.

 

Podejrzewam, że jak zaraz po wymianie tych elementów auto drga to masz źle złożony wal. Nie mógł nagle zacząć drgac. Wał masz wyważony. Jeśli się go przestawi drgania masz pewne

Opublikowano
kolego chodzi mi dyfer z tylu , czy jest taka mozliwosc ze ma już luzy i z tego tyulu sa drgania i buczenie??? kuzyn ktor wymenial mi podporę upiera się ze wal został poprawnie zamontowany mmowi ze wszystko zaznaczone było, odrysowane nie było możliwości założenia go inaczej..
Opublikowano
kolego dyfer wyje wtedy jak przyspieszasz albo zwalniasz silnikiem przy okreslonych predkosciach chyba ze juz oleju nie masz i sa wycieki to siebie wymien dyfer poniewaz nigdzie nie regeneruja poniewaz jest to nie opłacalne . ty masz dyfer z mała głową a one sa delikatne . ja juz nie raz odkrecałem dyfer i go rozbierałem a wsadzajac go spowrotem nie skrecałem go tak samo do wału i półosi i nigdy nie miałem wibracji .
Opublikowano

Jeśli okaże się, żę to dyfer to na allegro są od ok. 250zł, szukaj takiego z gwarancją rozruchową i możliwie jak najmłodszy o oczywiście o takim samym przełożeniu jak Twój. Ja tak zrobiłem u siebie.

Regeneracja to koszt ponad 1000zł jak się orientowałem, więc w ten cenie będziesz miał 4 używane dyfry :D

Natomiast w Twoim wypadku sprawdziłbym czy wszystko dobrze zostało złożone, zwłaszcza wał, czy ktoś go nie przekręcił o jeden ząbek, bo dyfer będzie się odzywał (wył) jak będziesz puszczał gaz, albo będziesz jechał ze stałą prędkością. Przynajmniej u mnie tak było.

Opublikowano
Dzieki za rady tak tez zrobie :-D mam dokladnie tak jak piszesz jak dojde co to jest to napisze a pyzniej do kuzyna z reklamacja hyhy pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.