Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam problem z moim autem brakuje mocy!komputer nie pokazuje żadnego błędu.na desce nie pali sie żadna kontrolka.jeśli ktos sie spodkał z takim przypadkiem proszę o pomoc
Opublikowano
no właśnie ale jakim sposobem wykryć wadę nie narażając się na wysokie koszty?? auto jest z 2008 roku 180 tys ma przejechane nie mam pojęcia od czego zacząć
Opublikowano
szwagier miał ostatnio spadki mocy w n52 i okazało się ze zawór DIS-a nie domagał.... nikt nie mógł zdiagnozować aż zaczęło hałasować (tj. garść nakrętek) z okolic kolektora ssącego podczas wkręcania na wyskokie obroty... wtedy wymienił ten zawór i wszystko ok oprócz brania oleju ale to już odrębna kwestia :lol:
Opublikowano
podczas dawania gazu przy kolektorze ssącym słychać dziwny dzwięk jagby lewe powietrze ale tylko po dotknięciu gazu na jakieś 2 sekundy.Na zimnym silniku z rana jak uruchomię silnik to bardzo nie równo pracuje jagby nie na wszystkich cylindrach ale tylko na zimnym na ciepłym jest ok
Opublikowano
podczas dawania gazu przy kolektorze ssącym słychać dziwny dzwięk jagby lewe powietrze ale tylko po dotknięciu gazu na jakieś 2 sekundy.Na zimnym silniku z rana jak uruchomię silnik to bardzo nie równo pracuje jagby nie na wszystkich cylindrach ale tylko na zimnym na ciepłym jest ok

 

nierówno pracuje i nie wkręca się na obroty?? pewnie dodatkowo dymi dość obficie??

Opublikowano
jak wcisne gaz to wskazówka w miarę szybko leci do końca. Na zimnym silniku falują obroty,jak wyjade w trase to niemogę go rozbujac jagby miał max 50 km.
Opublikowano
jak dotykam gazu przy otwartej masce to jagby lewe powietze słychac takie krótkie syknięcie.czy ktoś może powiedziec czy w innych autach jest to samo?czy to normalne?czy to poprostu sie coś załącza?czy tak jak twierdzi mechanik ze to może byc pęknięta głowica.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam podłącze się do tematu mam nadzieję że ktoś pomoże mam e61 n52b25 2005r. LPG w automacie zrobiłem tym autem 50 tys. km jestem zadowolony generalnie ale mam 3 problemy. Pobór oleju już nawet nie liczę tylko dolewam - mam zamiar wymienić odmę - może pomoże. 2 problem to brak mocy generalnie nie jedzie na autostradzie 190 to męka później gnieciesz i nic. 3 problem ostatnio zauważyłem raz na jakiś czas jest moment jakby się obudził czuć że ciągnie ale za chwile zapala się check i nie chodzi na wszystkie cylindry wypada zapłon na 5 cylindrze, trzeba zgasić zapalić i jest ok można jechać. Przeczytałem chyba wszystko już na tym forum coś tam wiem. Oprócz wypadanie na 5 cylindrze nie wyrzuca żadnego błędu świece wymienione na nowe beru. Piszą o jakimś zaworze Disa ale z tego co wiem to jest klapka w kolektorze dolotowym. Może ktoś doradzić kto zna się na temacie od czego zacząć i jak pewne elementy posprawdzać. Byłbym wdzięczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.