Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty widzę, grasz ze mną w jakąś grę, testujesz mnie :)

nie są wymienne, wymienia się wachacze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie poprzednie tuleje pływające < nazwa potoczna> skrzypiały. Pojechałem do znajomego diagnosty na szarpaki.

Werdykt - zero luzów.

Ale skrzypienie mnie wku....o więc kupiłem ściągacz i zmneniłem te tuleje.

 

Po wymontowaniu okazały się totalnym złomem z ogromnym luzem.

 

Więc i tym razem wymienię < bo ściągacz nadal mam>

 

A jeszcze w e46 miałem wahacz z mega skrzypiącym sworzniem. Luzów nie miał ani deka więc kupiłem smar biały w sprayu i mała dziurką podałem do niego spora ilość.

Efekt był taki , że skrzypiał jeszcze głośniej i za cholerę nie potrafię sobie tego wytłumaczyć....

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Ty widzę, grasz ze mną w jakąś grę, testujesz mnie :)

nie są wymienne, wymienia się wachacze

Bo piszesz, mi coś o stworzeniu a na tym wahaczu nie widzę sworznia

 

Dyzio. U mnie nic nie ma z tego co piszesz. Problemem jakim mam to tuleje te dwie naprzeciw tulei plywajacej. Za cholere nie mogę znaleźć gdzieś w sieci lemiego lub innej dobrej firmy. Albo źle szukam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tuleja pływająca to częsta usterka, faktycznie siada po określonym przebiegu

mam kolegów na stacjach diagnostycznych, ale bym powiedział..że ich wiedza jest na poziomie czysto diagnostycznym,

więc jak mam wymagającego klienta z uwagami dotyczącymi zawieszenia, których nie bardzo jestem w stanie wyczuć na podnośniku, zawsze jadę na stację diagnostyczną,

ale sam chodzę do kanału i weryfikuję jego stan, np. wahacze reakcyjne mimo że wyglądają w miarę poprawnie, okazuje się że na teście już zupełnie nie, i potwierdza się to, z uwagami które zgłaszają klienci, zwykły podnośnik i laga tego nie pokażą..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie weryfikowałem całego posta, przeczytałem ostatnich kilka wpisów o skrzypieniu, wszedłem i odpowiedziałem, może dla tego
Opublikowano
Ja pisałem że mi skrzypi zawieszenie.? Dlatego pisałem ci żebyś spojrzał na schemat. Jak bym jechał do ciebie na warsztat to skąd brał byś tuleje te których mi brakuje? Jakiej firmy polecasz?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daniel.

Nic konkretnego nie kupisz bo niema .

 

Już szukałem kiedyś.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Wiem właśnie. Na czescidobmw proponują mi polskie tuleje co do ich wytrzymałości mam wątpliwości albo znalazłem poliuretanowe również 100xl sztuka, ale jak wiadomo pewnie stracę na komforcie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy ja wiem?...

 

Niekoniecznie.

 

Twardośc będzie porównywalna.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pracowałem w firmie InterCars przez ponad 7 lat, znam asortyment części, producentów, uwagi klientów i półkę cenową, zanim bym Ci coś zaproponował, musiałbym z Tobą porozmawiać: jaki masz samochód, jak podchodzisz do sprawy i ile chcesz na to przeznaczyć, ale zapewniam Cię że nie byłbyś oszukany, klienci są różni, tak samo jak ich podejście do swoich aut, jest wielu z różnymi teoriami, ale to dla sprzedawcy nie ma żadnego znaczenia, dogina się do tego czego oczekuje klient, i na co go stać..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dasz dobry numer klienta w IC? :norty:

Bo bez tego to ceny z kosmosu mają.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Na co mnie stać? Nie chce kupować wahacza za 1600zl. Jak trzeba to bym kupił, ale wiem ze nie ma takiej potrzeby.

 

Ost deska ratunku to poliuretanowe tuleje. Szukam dobrej alternatywy, dlatego piszę dalej w temacie. Jaki mam samochód to masz w moim profilu. Przedlift 520i m52 98r z kwietnia. Wiec co mi proponujesz. ? Bo w intercars proponowano mi tuleje za 20zl no name i zrezygnowałem. Nie oszczędzam na aucie jeśli to chcesz wiedzieć, ale ponad 1.5 tys na wahacz nie chce wydać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

prawdę mówisz kolego 'dyzio255' numer mam swój, rabat też swój, ale prawda jest taka, że każdy wrabia sobie swój, jak współpracujesz z określonym dostawcą, i masz obrót

masz i rabat, nic nie ma za darmo, taki mamy rzeczywistość dziś :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez numeru kupisz taniej gdześ indziej.

 

JA akurat mam numer w IC < oczywiście , że nie własny > ale omijam tą sieć ze względu na brak kompetentnych sprzedawców.

Bo jak muszę mu osobiście pokazać , że jednak ma część o którą pytałem < i to ma od ręki na magazynie> to wolę kupić gdzieś indziej.

 

Ale nie o tym tu mowa....

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak "dyzio" prawdę piszesz, na sprzedaży są zwykli chłopcy którzy nigdy nie trzymali klucza w ręku, są zwykłymi sprzedawcami którzy wertują katalogi, ja akurat nie byłem w dziale sprzedaży, zajmowałem się większym projektem, który obejmował poważniejsze sprawy niż sama sprzedaż części, ale odszedłem ponieważ w przeciwieństwie do nich, za nim tam przyszedłem, miałem kupę lat doświadczeń, które po tych korporacyjnych gierkach i odejściu z tej firmy, chciałem wykorzystać, i nie żałuję..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
właśnie wszedłem na google maps i widzę że masz do mnie 400km, bardzo chętnie zajmę się Twoim autem i z pewnością wyjedzie bez usterki, może przy okazji wyjaśnimy ten sporny ukł. wodny, o którym pisaliśmy..masz jakąś sprawę w Wawie, serdecznie zapraszam, poznamy się i ogarniemy tą Twoją E39
Opublikowano

Wiesz... 800km to nie mało jak na wymianę tulejek. Pisze dlatego na forum by zaczerpnąć wiedzywiedzy. Jeśli taka posiadasz to napisz, chyba że tylko w warsztacie można się czegokolwiek u Ciebie dowiedzieć.

 

Mam już tylko jeden problem co do kupna tulei wiec dla 4 tulei nie wiem czy opłaca się jechać 800km.

 

Co do układu dla mnie jest wszystko jasne co pisałes. Układ chłodzenia w moim aucie jest dla mnie bardzo łatwy do diagnozy i naprawy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ok,

podaj mi konkretny numer części którą namierzyłeś jako uszkodzoną w swoim aucie, sprawdzę co ma IC i OE BMW, coś wymyślimy

Opublikowano

W pierwszym poście jest link na realoem. Jest wahacz nr 8. Tuleje których mi brakuje do tego wahacza są przykrecane na śruby nr 9 i 11. Na schematach nie ma nr tych wahaczy.

 

I tylko teraz z tym przed remontem mam problem. Reszta juz skompletowana i gotowa do założenia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli to tuleja z pierwszego linka, febi to bardzo dobry zamiennik, IC powinien mieć go na stanie, cena jest problemem, szukasz czegoś tańszego?
Opublikowano
Chodzi o link z realoem. Masz śruby 9 i 11 do których są przykrecane tuleje których potrzebuje a tańszych tulei nie potrzebuje bo pływające i do sanek mam lemiego a jedną Febi ze względu na śruby.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale po co Ci nowe śruby 9/11, one powinny się normalnie odkręcić, owszem nie rób tego zwykłym kluczem, tylko załóż konkretną lagę i pociągnij, powinny się odkręcić, tydzień temu zmienialiśmy te tuleje w E39, a nawet gdyby to taka nowa śruba, jedna czy druga, nówka OE BMW nie będzie droga, jak się urwie, daj znać, zamówię i Ci wyślę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lata doświadczeń teraz wychodzą...
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.