Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

planuję obejrzeć http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-seria-3-e90-320d-2007-bezwypadkowy-ID6yd4F1.html jakieś uwagi?

 

Vehicle Identification Number WBAVC31067VG12617

Type VC31

Model 320d Ol - EUR

Development Code E90

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 120

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Stoff Fluid/anthrazit - ALAT

Production Plant LEIPZIG

Production Date 2007-03-27

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

2BH Lt/aly Wheels Double Spoke 156 Lm Raeder Doppelspeiche 156

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

302 Alarm System Alarmanlage

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

441 Smokers Package Raucherpaket

465 Through-load System Durchladesystem

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional

7RP Advantage Package Advantage Paket

8SP Cop Control Cop Steuerung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

993 Model Year Code Modelljahrescode

Standard Equipment

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

4AG Interior Strip Titan. Dull Interieurleisten Titan Matt

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Potwierdź przebieg, bo cena biorąc pod uwagę nienajgorsze wyposażenie i przede wszystkim właśnie mały przebieg, bezwypadkowość, polski salon nie jest wysoka.

 

ps. 320d w porównaniu do 318i, które też wklejasz, będzie jeździć o wiele przyjemnie, pomijam już fakt niższego spalania.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pranie i po kłopocie, ewentualna wymiana na takie same zwykłe "szmaty" to grosze..więc to niewielki minus.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tapicerkę można wyprać, to najtańsze wyposażenie i materiały.

Strasznie biedna wersja, ale tamta 318 ma przynajmniej klapę równą - tu jest krzywo - lampa w błotniku vs lampa w klapie.

Zdjęcia słabe. Coś chce ukryć bo nie wierzę w aż tak bezdenne podejście do robienia zdjęć.

Tarcze tył też w słabym stanie.

Opublikowano

Być może pranie było już zrobione (brat przed sprzedażą prał). A to że dwumasa i turbina przy tym przebiegu była robiona to normalne?

 

O tarczach do wymiany mówił przez telefon. Rzekomo tylko drzwi malowane bo była rysa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dość wcześnie, ale niektórzy tak jeżdżą..raz dałem przejechać się siostrze moim autem to byłem w szoku, już przy 25 km/h wbiła 3 :duh: masz polski salon, więc historię sprawdzisz bez problemu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dość wcześnie, ale niektórzy tak jeżdżą..raz dałem przejechać się siostrze moim autem to byłem w szoku, już przy 25 km/h wbiła 3 :duh: masz polski salon, więc historię sprawdzisz bez problemu.

 

Tak jak piszesz, dwa razy kierowało moim paszczurem - raz kierowca seata tdi a raz innego wozu - 2h bitego zajeżdżania dwumasu - aż się serce krajało.

Oczywiście inni kierowcy, którzy mają lub mieli bmw, nawet PB nie mają takich problemów jeżdżąc moim parchem - choć uważam, że to bardziej kwestia przesadnej i w konsekwencji pozornej myśli głównej jaką jest ekonomia.

Ja mam przy 220 jeszcze ori.

 

Zwróciłbym uwagę na klapę bagażnika.

 

Jak turbina robiona/wymieniona to kwestia jak i gdzie.

Dwumas masz przynajmniej na chwilę obecną z głowy.

 

Strasznie mało atrakcyjna wizualnie/estetycznie sztuka.

Opublikowano

mam ten silnik przebieg ori 110tys. u mnie dwumas i turbina ideal. chodzi przyzwoicie spalnie w okolicach 5,3 w trasie jak cisne 160-180 to juz 6,5.Tez mam tka biede tyle ze navi profesional .cena wyjatkowo niska jesli jest sprawny nalezycie.

ten silnik potrafi długo jeździc bezawaryjnie .

Opublikowano

Byłem, obejrzałem, przejechałem.

 

Serwisowany początkowo w ASO, potem w Servicemile w Konstancinie. Wg książki w samochodzie przebieg się faktycznie zgadza. Sprzęgło było zrobione przy 110k km, a turbina gdzieś indziej była robiona.

 

Tapicerka nie była prana i dupy nie urywa, trochę drążek zmiany biegów starty, ale gość twierdzi, że jedyna trasa większa jaką zrobił to była do Berlina, a tak to wyłącznie do pracy po mieście.

 

Na klapie nic nie widziałem dziwnego, ale zdarzają się takie rysy na lakierze, niby garażowany, ale brudny dosyć.

 

Zawieszenie twarde, ale nie mam porównania... Kierownica dosyć ciężko chodzi, w mojej starej vectrze jest dużo dużo lżej, typ argumentował to sportową kierownicą.

 

Sprzęgło niby zrobione było, ale i tak coś szarpało przy zmianie z 1 na 2, nieumiejętnie zmieniałem?

Opublikowano

Ciężko to chodzi kierat w e46. W e90 już lżej, sama kierownica tu nie ma znaczenia - to nie jest raid hp czy momo 280mm.

Rozumiem, że zanim się zdecydujesz to podjedziesz do aso przetzrepać i obskoczyć miernikiem ?

Również dalsza trasa nie ma związku z gałką zm biegów.

Miasto, zwłaszcza jak ktoś nie umie jeździć - co można wywnioskować po wymienianej dwumasie - daje 5x bardziej w kość niż jakakolwiek trasa.

 

A, zawias jest standardowy - koło też nie jest wielkie, sama z siebie e90 słabo tłumi dziury i nierówności.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możliwe, że nie wyczułeś. Kierownica ma chodzić ciężej niż w innych autach, taka specyfika. To jeszcze zostało Ci potwierdzenie przebiegu np. u DRAY'a.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Oczywiście, że odwiedzę ASO. Jutro dzwonię i będę starał się umówić na taki konkretny przegląd. Ktoś jest w stanie powiedzieć ile to może kosztować? Głupio będzie utopić z 500 zł jak się okaże, że szrot (a nie jestem znawcą mechaniki ;( )

 

Odnośnie gałki - chodziło mi o to, że on więcej po mieście jeździł i stąd starta i prawdopodobnie sprzęgło też z tego powodu robione.

Opublikowano

W aso - maksymalnie do 700zł-1000zł i 2h - 4h czekania aż sprawdzą to co zlecisz.

Kwota zależy od tego co zlecisz.

 

Lepiej utopić 1000zł niż później 15k

Opublikowano

gałke tez mam starta bo ciagle trzymam na niej łape a mam odciski ne rece .kierownica chodzi ciezko ale nie powinna byc wyślizzgana zbyt mocno.

jak ma fele 16 i run flat to tlumienie jak na wozie konnym. w benzynie mam opone run flat 40 to juz jest jak na wozie konnym z drewnianym kołem.

Bmw 3 ma taki urok ze ma byc twardo.

jak po miescie latał tylko to mogł dwumas od nieumiejetnej jazdy wywalic.

zobacz czy jak pracuje na jałowym to gałka mocno drzy.

Zobacz tez jadac bez radia i wentylatorow czy dyfer nie szumi w sensie lozysko bo tak czasem bywa choć w dieslu to itak jest na tyle głosno ze sie nie ma co przejmowac,ale w benzynie to naprawde jest cisza jak w pokoju :P

Jako ciekawostke wam powiem ze u mnie jak odebrałem to auto z salonu to telepała ta gała a biegi wchodziły gumowato ciezko. teraz juz normalnie wchodza i i gałka nie lata.

egzemplarz bezawaryjny tylko klocki wymienione z tylu i amory przod bo jeden zaczał ciec.

Takze zalezy chyba jak sie trafi albo od kogo kupuje jesli chodzi o sprawy mechaniczne.

Wole jezdzić benzyna bo jest cisza i spokój a klekot to klekot wiadomo.

Opublikowano

Gałka owszem drżała i to mi się wydawało dziwne, ale nie mam porównania jak bardzo względem innych. W moim starym wyjeżdżonym dieselu tak nie było ;)

 

Co w ASO?

- historia

- zawieszenie

- hamulce (które i tak są do robienia?)

- grubość lakieru (ponoć malowane drzwi lewe i prawe bo ktoś przerysował je)

- sprzęgło (żeby sprawdzić, czy faktycznie robił)

- turbina (żeby sprawdzić, czy faktycznie robił)

 

Coś jeszcze?

 

Jest sens mu proponować, że jeśli okaże się, że z czymś ściemniał, to płaci połowę przeglądu? Czy takich rzeczy się nie robi?

 

 

Dzięki za aktywną pomoc bo dosyć raczkuję w temacie :)

Opublikowano

z tą gałka to u mnie drżała na poczatku jak auto było z salonu wiec dwumas był nowy wiec moze sie dopiero układała,teraz przy 110tys ani drgnie. Ale nie dam ci za pewnik ze jest ok w tym egzemplarzu.Wiadomo do sprawdzenia zawiecha amory itd-jak wywalone to musisz liczyc ssie ze do roboty beda. U mnie zawiecha ok a dzura była nie jedna i to duza dlatego mysle ze stad amor poszedł z przodu ,a tyły tez juz nie wychodza najlepiek na przegladzie i trzeba bedzie je robic .

Zobacz czy nie ma wyciekow z silnika . w moim nie ma. zobacz jak wymieniał olej czy co 30tysi jak kaze serwis czy dbal i robił czesciej z uwagi na wiecej miejskiej jazdy.

No i te 163ps powinny sie konkretnie zbierac to raz i w dobrej turbinie bmw nie ma tzw dzury. Moj goni od razu pieknie rowno w gore momo iz mam tylko 122ps to w trasie nie mam problemu z wyprzedzaniemitd. Ale jak mowie auto od nowosci przeze mnie dojezdzane i jest w idalnym stanie a juz benzyna sprawia problemy mimo iz nabieg niewiele wiekszy ale jestem drugim włascicielem wiec nie wiem jak dbał i jeździł poprzednik.Ale porownanie spalania

318 d -miasto 7litrow jak nie zostaje na swiatlach

318 i -miasto 10 jak nie zostaje na swiatłach.

Powienien palic na dotyk bez chechłania i niech kto s za toba pojedzie czy nie kopci na czarno jak dajesz po gazie no i nie powinien za bardzo klekotac ,wiadomo to diesel ale nie traktor

nie proponował bym tego z ta kasa na przeglad bo w koncu kupujesz bmw to cie stac.

Ja sprzedajac swoje mimo iz jest igła nie poszedł bym na takie coś bo wyszłoby powiedzmy jak robilem przeglad na wiosne i zawiecha była ok ale tera juz mineło troche km i dziur i moze amor cieknie a ja nie wiem o tym i co mam ci oddac kase.

Opublikowano

Odpaliła bez najmniejszego problemu.

 

Jeśli chodzi o jazdę - ciągnie przyjemnie, ale czuć było, że na 2 przy tych ok. 2,5k rpm było lepiej niż przy 1k rpm (skręcałem w prawo na dwójce akurat i przyspieszałem potem).

 

Jeśli chodzi o wymianę oleju - obawiam się, że tak jak każe serwis bo jako próbę pochwalenia się powiedział o tym, że komp wyświetla, że za 2,5k km przegląd jest do zrobienia i że hamulce też są do robienia, ale jeszcze komputer nic nie pokazał, więc nie robi...

 

Szkoda, że dopiero teraz piszesz o tym bo tak to miałbym więcej pytań, jak ją dzisiaj oglądałem ;)

Opublikowano

no to normalne ze przy 2,5 zaczyna konkretnie ciagnac bo turbina sie wkreca dopiero tak chyba od okolo 2 tysi obrotow takze spokojnie.Dzura w turbo to polega na tym ze obroty juz weszły i jest lekka pauza zanim dostanie kopa.Obroty maja rowno isc w gore i przyspieszac a powyzej 2 juz tak mocniej konkretnie idzie.

Serwis zaleca wymiane co 30tys albo co 2 lata ale forumowicze co 15tys z uwagi na łancuch ale to takie wrózenie z fusow moim zdaniem choc lepiej dmuchac na zimne.

Także spokojnie z tym olejem.ja robie tym swoim autem wiecej trase a w sumie to wiecej stoi wiec wymieniam jak pisze serwis ale skoro mam 110 tys przez 8 lat to mialem 4 wymiany oleju co 25-30 tys i nie słychac łancucha. ale teraz zamierzam skrócic te okresy do 15-20 tys .

Cena jest atrakcyjna jak na przebieg i rocznik, bo na mobile de to tego rocznika w tej cenie z tym przebiegiem chyba nie znajdziesz.

JAk na te cene bym to auto dobrze sprawdził bo jest atrakcyjna ale moze nie kryje sie za tym nic wielkiego albo faktycznie do roboty beda amory cos z zawiechy i te chamulce i wymiana oleju i wtedy wpadnie kilka tysi zeby to zrobic ale bedziesz miał spokój na lata.

Zawsze jest ryzyko bo to auto uzywane, nie przewidzisz . Wazne zeby nie był składak .czesto tez po włascicielu widac jak dbał . no i czy auto garazowane czy cały czas pod chmura.

u nie jak pisalem ciagle garaz wiec nie ma rdzy i syfu nigdzie.

Ale to tylko moja opinia inni forumowicze moga inaczej podchodzic do sprawy.

klocki i tarcze do tylu to masz juz minimum 400pln jak sam wymienisz .przod nie wiem . za amory do przodu placilem z wymiana okolo 800 bo wzialem lepsze olej tez kilka stowek .

Znajomy mechanik miał takie i to auto do 300 tysi dolatało bez problemu tylko te kalpki od dolotu powywalał innemu koledze po przekroczeniu 200tys padła turbina dwumas itd.

A jaka ten gość tu turbine wsadził i ile wytrzyma to nie wiadomo.

To auta uzywane. nie i wesz co trafisz . ale lepiej sprawdzic i wiedziec w co sie pakujesz i co mozesz miec do roboty w przyszłosci .

POWODZENIA.

A i podstawa nie ma prawa sciagac obojetnie przy jakiej predkosci bo wtedy juz albo opony tylko albo gorzej.

Opublikowano

Z tego, co gadałem, to powiedział, że na hamulce opuszcza 500 zł, czyli do kupna za 29,5k. Gość jeździł tym samochodem 6 lat i twierdzi, że garażowany.

 

Jeśli chodzi o to, czy samochód był składany - osobiście baaaaaaardzo wątpię. Gość go używał prywatnie przez ten okres czasu i jeśli miałby dzwona, to pewnie by nie składał go ponownie. A przecież kupił dwulatka w Polsce (od kierownika salonu ASO, jeśli wierzyć opisowi na otomoto).

 

Miałem wrażenie, że ściąga minimalnie, ale wiał wiatr + koleiny trochę były, ale po kawałku drogi już tego ściągania nijak nie czułem. Może to ta cięższa kierownica i takie wrażenie?

 

Na pewno sprawdzę w ASO to, co pisałem. Wygląda zachęcająco nawet ten samochód, ale na pewno pranie tapicerki czeka ;(

Opublikowano

za 800zl ci go w specjalistycznym salonie spoleruja i wymyja wypiora . to zaden problem. udeż do DRAY- to ci sprawdzi historie serwisowa jak jiezdzil ten kierownik bmw i co tam robił.Jak wiatr i koleiny to norma ze sciagnie.

W warszawie na google polecaja ten warsztat hypertech czy cos .moze tam zadzwon bo to chya szpece od bmw a nie serwis zwiazany z firma bmw.

Co do turbiny to czy regenerował czy kupił regenerowana bo to tez wazne.

Szkoda ze starzy wyjadacze forum majacy diesle ci nie pisza bo ja nie jestem kompetentny jak niektorzy tutaj tylko mowie ci o swoich spostrzezeniach z mojego diesla ktorego mam z salonu i wiem jak jezdzi i co sie dzieje własnie z srebrem na gałce że mi zlazło.

CENA JEST TRAKCYJNA MOIM ZDANIEM A NAWET NISKA co nie znaczy ze auto jest bee.

Okazje tez sie zdarzaja.

powodzenia przy sprawdzeniu

Opublikowano

Jutro zadzwonię do ASO z rana, spróbuję się umówić na jakieś popołudnie, a jak nie to wtorek i na pewno dam znać.

 

Jeśli chodzi o DRAYa to nie wiem, czy jest sens dokładać $ bo ASO i tak odwiedzę przecież i tam chyba powiedzą mi o historii auta?

Opublikowano

Jechać do innego ASO

W moim jak zadzwoniłem, to powiedzieli że się nie umawiają - mam przyjechać kiedy chcę i przyjmą zlecenie.

Płaciłem 4,5 roku temu 500 zł albo 600 zł za to i 2- 3 h pokiblowaliśmy na miejscu.

Wszystkiego z proponowanych nie zaznaczałem.

Całościowo wtedy 700-800 zł wychodziło.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.