Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ten wielki kawał plastiku to jest tylko jedna z opcji :!: Zresztą na zdjęciu wyżej jest przecież carbon. Wnętrze mercedesa jest wykonane z dużo lepszych materiałów, brakuje tylko m-pakietowej kierownicy z BMW, nie przypominam sobie lepiej leżącej w dłoniach kiery.

Co do jakości wykonania klasy C polemizowałbym, siedziałem w salonie i cała środkowa konsola mega trzeszczała... szału nie było.

Do tego wg mnie nie wygodnie i przekombinowane sterownie systemem multimedialnym, sam system też nie za fajny. Brak miejsca na odłożenie telefonu itp. Za to kierownica fajna.

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam podobne odczucia jak PiotrekF36 co do jakosci. Nie neguje Merca bo jest poprawny :) ale tak juz to zostalo napisane dla Zony lub Kochanki czyt. Kobiety :D

 

Nie zmienia to faktu, ze jest na pewno konkurencja dla F30 i A4 i dobrze :D

Opublikowano
Zachęcony tym postem dziś wpadłem do salonu mesia i sobie tą C klasę w kombi pooglądałem, jak dla mnie nie przejdzie, środek fajny ale zew nie ma mowy, w moim wypadku w tej klasie tylko BMW lub Audi, jeszcze Jaguś XE przejdzie i to chyba tyle ..
p44ahXld_o.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Właśnie ktoś wrzucił swoje świeże F32 na bimmerpost:

 

11012433_10153345187267087_582164864955359903_n.jpg

 

12219408_10153345187942087_6512192214271175578_n.jpg

 

 

:twisted:

Opublikowano
Ładne , tylko nie wiem czy bym z białym lakierem to dopasowywał, choć z drugiej strony ma białe w stawki i w sumie z białym prawie wszystko pasuje, osobiście jeśli szedłbym w "indyvidual" to skórę chyba zrobiłbym cohiba brown,a lakier jakiś beż, albo taki delikatny złoty , a nie wiecie czy deska w skórze(dół) jest częścią pakietu indywidualnego skór, czy jeszcze trzeba coś dokupić ?
p44ahXld_o.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Z zewnątrz jakbym mogl sie bawić w individual to tylko daytona Violet:

 

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1317237&d=1447365660

Opublikowano
Właśnie ktoś wrzucił swoje świeże F32 na bimmerpost:

 

ładne, to przewaga właśnie bmw nad mercedesem że ma obszyty też schowek od strony pasażera i ta skóra jest milsza w dotyku (jedynie artico jest porownywalna, ale ta jest dostepna tylko w C63 AMG)

Taki kolor tapicerki doskonale łączy sie z lakierem san marino blue ;)

Opublikowano
Co do jakości wykonania klasy C polemizowałbym, siedziałem w salonie i cała środkowa konsola mega trzeszczała... szału nie było.

 

Na wystawie w salonie :duh: , a weź tu pojeździj po naszych drogach :shock: , nie da rady, albo muza na full, albo pozostają nauszniki.

Opublikowano

tak, jak ktoś napisał ten lakierowany panel black piano jest jedna z opcji... ładnie to nie wygląda, co innego np czarne matowe drewno...

 

http://www.wallpaperup.com/uploads/wallpapers/2013/12/18/197938/3c17eac44600e65e5c293a643ce1fa76.jpg

 

http://images.caricos.com/m/mercedes-benz/2015_mercedes-benz_c-class/images/1920x1080/2015_mercedes-benz_c-class_59_1920x1080.jpg

  • 11 miesięcy temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ktoś jeździł dłużej nową C klasą?

 

Miałem ostatnio na kilka dni benzynę C200 184 KM 4matic.

Ogólnie osiągi w porównaniu o obecnego 330d szału nie robią. Wykończenie wnętrza i ogólnie wygląd chyba robią lepsze wrażenie niż F30.

Ale ten który wymyślił sterowanie multimediami, telefonem, navi, to chyba powinni go wysłać na ciężkie roboty do kamieniołomów.

 

Patrzyłem to cennikowo C300 wychodzi podobnie do F30, osiągi zbliżone.

 

Niestety F30 nie jest jakieś porywające wewn i zewn.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dla mnie zdecydowała na korzyść f30 ilość miejsca z tyłu ( przez opadajacy ostro dach z tyłu średniego wzrostu osoba wygodnie nie posiedzi) , drugim najważniejszym xzynnikiem był rabat, którego nikt w innej marce nie pobije oraz to iż lci jest dopracowane, z wyglądu też do mnie bardziej przemawia.

Sąsiad ma c300 w coupe z tego roku z wydechem AMG ( przy m performance to totalna lipa jak dla mnie)

Do tego auto ma 245ps vs 252 jest cięższe i wolniejsze...

male-bmw-2.png
Opublikowano

Też się wypowiem, bo sporo testowałem c200 4Matic. Miałem porównanie z i bez pneumatyki i uważam że to robi duża różnice. Silnik i skrzynia w opcji sport działa całkiem sprawnie,osiągi podobne. W sumie obydwa samochody bardzo do siebie podobne,w F30 trochę więcej miejsca z tyłu, klasa wykończenia wnętrza jak dla mnie na tym samym poziomie , jednakowo dobrze czuje się w obydwu. Pasek czy Mondeo nie mają moim zdaniem tego czegoś. Wybrałem f30 bo na w205 czeka się pół roku (produkcja RPA) ,dostałem 2×większy rabat niż w Mercedesie no i BMW ma bezpłatne przeglądy , więc nie było wyjścia.

Co do układu kierowniczego. Specjalnie zamówiłem sportowy układ. konfigurowany jedynie przez sprzedawcę, żeby polepszyć zachowanie na drodze. I tu ciekawe spostrzeżenie, podczas szybkiej jazdy na autostradzie samochód dużo lepiej zachowuje się bez tego systemu w opcji komfort, bo samochód nie jest taki nerwowy i nie reaguje na każdy podmuch wiatru albo minimalny ruch kierownicy. Po prostu płynie. Być może ten system sprawdziłby się przy pokonywaniu ciasnych łuków, górskich krętych drodze. To taka moja obserwacja na marginesie.

Opublikowano
Ostatnio przypadkowo zatrzymałem sie mioim 3 GT w m pakiecie obok Mercedesa CLA w amg pakiecie, i tak jakoś moja bunia biednie przy nim wyglądała. Co nie zmienia faktu, że i tak ja wolę.
Liczy się tylko bmw!!:)
Opublikowano

Jeździłem na wyjeździe kilka dni nową C-klasse i... fotele, oj te fotele, matko jak żal było wychodzić... starość robi swoje :8)

 

A reszta, wygląd bardzo ale to bardzo na plus, wnętrze, niby ok. ale jednak do BMW brakuje sporo a w porównaniu do Audi to przepaść. Auto niby poważne a wnętrze jak dla nastolatka, choć było bdb wyposażone auto to plastik fantastik aż zęby bolały. Systemy pokładowe i ich obsługę projektował chyba jakiś wielbiciel zagadek. Sama jazda poprawna do bólu, wygodnie, bez emocji.

 

Była to opcja, zabrałem lepszą połowę pokazać co i jak ale po wizycie w salonie, jeździe próbnej żona zdecydowała że biegusiem, biegusiem do BMW. :twisted:

Opublikowano

"auto to plastik fantastik" właśnie miałem takie same odczucia, moim zdaniem mercedes chce nadrobić zaległości we wnętrzu używając wielu błyskotek które ukrywają pewne niedociągnięcia, myślę że do wnętrza Audi to mają jeszcze lekcję do odrobienia.

Kokpit BMW jak dla mnie fajny, taki jaki powinien być co prawda z racji tego iż przez ostatnie 15 lat byłem związany z Audi jestem bardziej przyzwyczajony do jego wnętrza ale BMW też nie stoi w miejscu. Choć faktem jest że nawet w facelifcie '16 te plastiki w dolnej części konsoli dalej nie do końca przekonują ale zawsze można je pokryć skóra indyvidual co zresztą uczyniłem .

p44ahXld_o.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano

Właśnie jestem przed wyborem - albo f31, albo c klasa kombi. Mam aktualnie e91 i w f31 dużo bardziej słychać silnik wewnątrz niż wystraszeni bmce i głośniej niż w mercu. Prowadzenie w mpakiecie jest precyzyjne, ale wydaje mi się ze w e91 po 150kkm było lepsze niż w nowym f31.

To co mnie zaczyna przekonywać do merca, to fakt, ze maja lepsza ofertę cenowa. Jestem w stanie wiecejnupchacnwyposazenia niż w BMW. Drugie, mocno wpływające na wybór - ta głośność w środku. Drażni mnie w BMW, ze bardzo wyraźnie słychać prace silnika. Jest to przyjemny dźwięk, ale za głośno, a po dłuższej jeździe robi się męczące.

W e91 mam ciszej.


Dajcie znać, czy tez macie wrażenie, ze w e9x było ciszej niż w f3x

Opublikowano

C klasa wyglada bardziej świeżo tylko z przodu. Tył kombi jest słaby.

System multimedialny w Mercach jest okropny, system audio fatalny ( również Burmester) HK w beemce jest naprawdę baaardzo dobry, hi-fi tez.

Skrzynia biegów lepsza w BMW, wnętrze na zdjęciach powala w Mercu, natomiast jak się wsiądzie to osobiście lepiej czuje się w BMW ( pewnie to przez bardzo niska pozycje i lepsza ergonomię )

Obydwa auta są sumarycznie świetne, decydują indywidualne preferencje i konkretna specyfikacja, a wiadomo, ze mnogość opcji pozwala skonfigurować skrajnie różne auta w obrębie jednego modelu np. Luxury line na płaskich stołkach ze standardowym zawieszeniem, servotroniciem i podstawowym audio vs. M pakiet ze standardowym układem kierowniczym, zawieszeniem m sport z kołami 19 cali i nagłośnieniem HK.

Opublikowano

jak porównasz 340i z m-performance do tej C43 to już nie takie zjadanie na śniadanie ;)


C43 to takie małe AMG a BMW nie ma odpowiednika - chyba najbliżej to właśnie wersja performance

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

C43 AMG 2018 nie wiem skąd info o 4 cylindrach??

Wystarczy wpisać no w autocentrum... Ma 6 cylindrów....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
C43 AMG 2018 nie wiem skąd info o 4 cylindrach??

Wystarczy wpisać no w autocentrum... Ma 6 cylindrów....

Pozdrawiam

 

Pewnie kolega pomylił z a45 AMG. 4 cylindry i również 360km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.