Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry,

mam na oku dwie E39, jutro jadę je oglądać, jeśli ktoś je już widział, lub dostrzegł cokolwiek niepokojącego na fotkach, będę wdzięczny za opinie. Nigdy nie miałem E39, jestem zielony w tym temacie :)

2.0 z Warszawy WBADM11060GP05111

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-bmw-e39-520i-wraz-z-sekwencyjna-instalacja-gazowa-okazja-ID6ydbXX.html

VIN long WBADM11060GP05111

Type code DM11

Type 520I (EUR)

Dev. series E39 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M52/TU

Cubical capacity 2.00

Power 110

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ORIENTBLAU METALLIC (317)

Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Prod. date 1998-11-13

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

473 ARMREST, FRONT

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

520 FOGLIGHTS

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

666 RADIO BMW BUSINESS CD

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

Dzięki!

Edytowane przez Rez
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryskiwacze są najprawdopodobniej Valtek i nie za bardzo radzą sobie z tym silnikiem.Olej 10W40 najprawdopodobniej z powodu "brania" przez silnik oleju (powinien być LL01 0W40 lub 5W40) no ale może auto ma już swoje "nalatane".Ciekawe jak się mają vanosy.Drzwi tylne i klapa także już skorodowana.Okazja?Ja swoją z tego samego rocznika, LPG,dwoma kpl.kół sprzedałem taniej.
Opublikowano