Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po raz ostatni widzę taki tytuł!

 

 

 

mam pytanie odnośnie wszystkich kabli przy komputerze jakiś cyrk czym są te przekażniki na dole zdjęcia? obydwa są takie same i takie same przewody do nich idą pomarańczowe są wolne nie połączone z niczym, dodam że mam lpg lovato zwykłą na śrubę. Po prawej stronie ogólnego zdjęcia widać poizolowane przewody. Samochód ciężko odpala na gazie i na benzynie na wolnych obrotach chodzi jakby na 3 garach, jak wkręcę go wyżej chodzi ok. czy przyczyna siedzi przy komputerze czy być może te objawy są od czegoś innego? Wymieniłem całą cewkę zapłonową, świece, sonde, przepływomierz, gumę od przepływomierza i cały czas ten sam objaw. Ktoś pomoże?

http://zapodaj.net/7f57e886fa570.jpg.html

http://zapodaj.net/da53257a2dc66.jpg.html

Opublikowano

to co pokazałeś na zdjęciu to moduł komfortu, ews, abs/asc

komputer silnika (ecu) jest w podszybiu

 

sprzęt ze zdjęcia raczej nie ma nic wspólnego z pracą na 3 garach :?

 

na samej benzynie tez chodzi źle ?

 

 

//edit

popatrzyłem jeszcze na te zdjęcia i myślę że w drugiej kolejności to też musisz ogarnąć

wpięcie się w moduł komfortu może być z powodu instalacji alarmowej, ale te kable od absu pocięte to nie wiem o co chodzi :/

Opublikowano
na benzynie również tak chodzi i kopci na czarno jakby miala maxymalna dawke paliwa zmieniłem też listwe wtryskową i brak rezultatów. Pali baardzo duzo benzyny gazu tak za 20 zl 70 km. Oleju takze nie bierze. Moglby ktos pomoc ? I dlaczego tak ciezko odpala?
Opublikowano

jak masz możliwość podpięcia się kompem to spróbuj i daj znać czy są jakieś błedy

 

miałeś powód zeby wymieniać wtryski?

piszesz o wtryskach gazowych tak?

Opublikowano

nie, nie gazowe zwykła listwe wtryskową, poniewaz gdy kupilem bmw nie chodzila na benzynie i leciala benzyna z regulatora cisnienia znajdujacego sie wlasnie na niej

jutro o ile dam rade podjade na kompa i dam znac licze na pomoc :)

 

______

 

Bylem na kompie i usunalem pare bledow ale zostaly mi 2 (link) z pierwszym by sie uporac wystarczy wymienic czujnik a jak uporac sie z tym 2? http://zapodaj.net/3c249975ded4d.jpg.html

po usunieciu bledow auto ciezko pali ciezko wkreca sie na obroty

czesci jakie do tej pory wymienilem to:

-swiece

-orginalna cewka wraz z orginalnymi kablami

-przeplywomierz

-guma od przeplywomierza

-odma i węże

-sonda - tutaj byl pewien problem poniewaz mialem urwane przewody w tej starej i wymienilem na nową i połączyłem na zaciski ponieważ nie mialem tej wtyczki od strony silnika (zolty->czarny czarny->szary zielony->bialy brązowy->bialy) http://zapodaj.net/c1cde5bb352a3.jpg.html

http://zapodaj.net/d6d1d12e2147a.jpg.html

 

auto caly czas nie chce sie wkrecac na obroty chodzi jak na 3 garkach ale tylko na wolnych, kompresja w normie, nie bierze oleju

 

slyszalem tez ze moge wyjac czujnik polozenia walka i wyczyscic go z opilkow i podobno moze to cos dac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.