Skocz do zawartości

BMW F10 Montaz icznika bardziej rozszerzonego


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano

W przypadku każdego używanego zestawu wskaźników musisz wpisać właściwy numer VIN oraz przebieg. Konieczny jest do tego programator pamięci. Przez złącze OBD tego nie wykonasz.

 

Dodatkowo jeśli auto posiada najprostszy zestaw wskaźników (mały wyświetlacz), to dodatkowo musisz uzupełnić brakującą instalację światłowodową. Zegary rozszerzone (6WA i 6WB) jej wymagają.

 

Link do realizacji --- > https://www.facebook.com/bimmerupgrades.polska/photos/a.459614944210048.1073741990.123429677828578/459615257543350/?type=3&theater

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Zegary dzisiaj zamontowali i zakodowali mi w Poznaniu wystarczylo tyklo podpiąc nie treba było zadnego światłowodu ciągnąc:) Win i przebieg przypisany czas operacji 40mi i wszystko działa:)
Opublikowano (edytowane)

Czy jest jeden model tego 6WA,bo widziałem na ebayu dwa rodzaje patrząc od tylu jeden z nich miał dodatkowe złącze na górze! W drugim brak!? Oczywiście bez head Up.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Rafal1975
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zegary dzisiaj zamontowali i zakodowali mi w Poznaniu wystarczylo tyklo podpiąc nie treba było zadnego światłowodu ciągnąc:) Win i przebieg przypisany czas operacji 40mi i wszystko działa:)

Bo światłowód już miałeś, ponieważ posiadałeś tzw. pośredni zestaw wskaźników (foto poniżej).

http://i63.tinypic.com/105ayc6.jpg

 

Uzupełnienie instalacji światłowodowej jest konieczne jeśli punktem wyjścia jest podstawowy zestaw wskaźników (foto poniżej).

http://i68.tinypic.com/2qcju6e.jpg

 

To, że "wystarczyło podpiąć i zakodowali" wynika z tego, że zegary były uprzednio przygotowane (wymazany VIN oraz wyzerowany przebieg przy użyciu programatora) :-)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ten podstawowy z malutkim wyświetlaczem to chyba nie występuje w F10 ;)

Jest w niższych modelach np. F25

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W F10 montowany jest w konfiguracji bez nawigacji lub z nawigacją Business...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie spotkałem w F10 i w ETK dla F10 też nie.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Masz rację. W F1x nie występował "mały" wyświetlacz :cool2:
Opublikowano
Kosa, z tego co wiem, to cały ten dół to jeden ciekłokrystaliczny wyświetlacz. Więc np. wszystkie komunikaty, np. o awariach :mrgreen: są tam w całości wyświetlane, stacje radiowe, książka telefoniczna. Nie wiem jak jest w normalnej wersji zegarów, ale te rozszerzone to dla mnie złoty środek. Za nic nie chciałbym tych w pełni elektronicznych. Jak w następnej piątce bedą tylko takie do wyboru, to chyba zmienię model :)
Opublikowano

no ja mam ten "pośredni' jak ktoś go tutaj nazwał, czyli standardowy w F10 i posiadam to wszystko o czym piszesz - komunikaty, stacje radiowe, książka telefoniczna itp

 

jedyna różnica to właśnie temperatura z boku zamiast na środku i godzina - której normalnie nie ma (ciekłokrystaliczny jest środek i część pod obrotomierzem)

Opublikowano
Pytam, bo widziałem gdzieś w necie , ze ktoś wyciągał licznik i zmieniał w nim diody czy jakoś tak. Ale to nie było w F10
Opublikowano
Ja mam licznik 6WA i HUD, a chcialbym miec ten w pelni ledowy 6WB. Z tego co czytam to niezbedne okablowanie juz posiadam (swiatlowod). Jak bede kupowal taki licznik, to sa roznice w wersji z HUD i bez HUD czy to sa identyczne liczniki?
Opublikowano
Tak przy okazji, wkładał ktoś licznik z M-ki do zwykłej ? Właśnie się powoli przymierzam do wywalenia u mnie pełnego wyświetlacza i zamontowania pośredniego z M6.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Poproszę. O pomoc w temacie-zamontowałem licznik rozszerzony - oczywiście po zaprogramowaniu gin i km i nie działa tempomat- a na starym podstawowym działa - wyskakuje komunikat o awarii pomiaru systemu limitu- jakieś doświadczenia?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poproszę. O pomoc w temacie-zamontowałem licznik rozszerzony - oczywiście po zaprogramowaniu gin i km i nie działa tempomat- a na starym podstawowym działa - wyskakuje komunikat o awarii pomiaru systemu limitu- jakieś doświadczenia?

ci go zakodowali ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.