Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przerabiałem temat ze śrubami ostatnio, także z przodu nie ma problemu ogólnie, ale z tyłu jeżeli śruba jest za długa to haczy o szczęki, najlepiej staczaj sobie po 2 zwoje i sprawdzaj czy jest ok
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Odpowiedzi 246
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
chyba padnie na 10mm (bedę przetaczał bo kuzyn ma tokarkę w pracy) bo nie mogę śrub znależc - powiedzcie mi czy dobrze mysle -

Standradowa śruba ma długość gwintu 25mm - jesli dokładam 10mm dystansu to potrzebuję śruby 35 mm tak >?

Czytałem trochę o dystansach w sieci wczoraj i teoretycznie śruby powinny być dłuższe o połowę grubości dystansu, ale na chłopski rozum nie rozumiem dlaczego :(

Opublikowano

dokonało się niestety .... :mad2: :mad2: :mad2: pamietacie jak mówiłem o wibracjach przy zmianie biegów ... wczoraj problem na nowo się pojawił po miesięcznej przerwie w ujawnianiu się - ale tym razem udało mi się dojechać wraz z objawami to TOP SERVICE BMW - diagnoza po jeździe szybka - na 99% dwumas - tym razem auto zaczeło szarpać przy ruszaniu i drgać przy wcisnietym sprzegle po przekroczeniu 2 tys obrotów - nie potrafię zrozumieć jak po 118 000 może już ta część siadać - a przebieg mam w 100% ori

W A4B8 lekko dawał o sobie znać ale jak sprzedawałem auto miało 220 000 wiec juz czas na niego było.

Co prawda bmw uzytkowane było głownie w miescie przez poprzednika - i to kobite ehhhhh

no nic musze poszukać kompletu w dobrych pieniądzach i cieszyć się autem dłużej niż myślałem bo po takiej inwestycji szkoda go po 1,5-2 latach oddawać komuś :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Opublikowano
Autko jest tak śliczne że raczej nie powinieneś cierpieć z powodu tego że zostanie z tobą trochę dłużej :P
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

limit sie na nie juz wyczerpał hehehe od zakupu zrobiłem z rzeczy ekspoloatacyjnych wszystko :

- koło pasowe

- napinacz+rolki

- pasek ORI

- tracze przód i tył

- klocki p+t

- oczywiscie filtry i oleje

 

Teraz dojdzie komplet sprzegło ,dwumas plus pewnie odrazu poduszkę skrzyni i olej jak bedziemy sciagac już

 

Naszczęscie przy zakupie jak auto było sprawdzane - (a było sprawdzane łącznie 4 dni od ASO po diagnostykę komputerową (magik)aby potwierdzić przebieg gdyż historia w aso konczy sie na 70 000, po kompleksowy przegląd mechaniczny ze sprawdzeniem jakie daty na częsciach są hhehehe ) wtryski mają wartości jak nowe, zawiecha bez żadnych luzów :)

tarcze były w tyłu ori z fabryki nawet heheh

plusem jest to że jak bede miał nowy układ napędowy to bez stresu mogę zrobić program :) bo bałem się obciążenia sprzegła i dwumasu

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brak słow, co jak co ale to jakaś kpina, ja się cieszę że przy moim przebiegu 170k turbo, sprzęgło i dwumas są igły... bo płacić ponad 3k za te elementy BEZ ROBOCIZNY to przesada :P
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
dwumas moze chodzić 300k a może 100k jak w moim przypadku - niestety mojego dobiła kobieca noga i użytkowanie wkoło komina -PS ja też myślałem że igła ale spodziewałem się ze jesli auto było tak użytkowane to predzej czy pozniej musiało to wywrzec wpływ na tych częściach
Opublikowano
najgorsze jest to że usterka sie maskowała - na dwumasie osadza się był z tarczy sprzegła i powoduje zapełnie luzów - zalezy jak sie koło ustawiło to wtedy były odczuwalne wibracje - dlatego problem pojawiał sie co 3-5 tygodni na 2-3 dni i potem znikał - na początku myślałem że to znów koło pasowe - jakieś trefne i wrażliwe na zmiany temperatury bo zaczeło się jak przyszły mrozy po -13 stopni. przedwczoraj temaperatura spadła z 15 na 5 i powrót - jednak koło jest ok- podejrzewałem też wał i łącznik ale przecież przy wcisnieciu sprzegła wał sie nie kreci.
Opublikowano
Auto od 2 dni chodzi jak marzenie znów - sprzegło i dwumasa leży już w salonie :mad2: :mad2: :mad2: totalnie nie czaje jeśli faktycznie dwumas albo sprzegło lub to i to było trafione to raczej ten wibracje, szarpanie itp wystepowałby cały czas a nie na 1-2 dni a potem szły na wakacje na 2-3 tygodnie - załamuje juz ręce - naszczescie częsci mogę oddać 
Opublikowano
napisz jeszcze raz jakie masz objawy

zaczeło się jak przyszły mrozy po -13 - auto zaczeło wibrować na luzie (lekko) oraz wyraźne wibracje odczuwalne były w momencie wcisniecia sprzegła przy zmianie biegów - odczuwalne na drążku i pedale - towarzyszył tem dzwięk ... brrrr....brrrr.

Jak mrozy zeszły do -3 auto znów jeździło tak jak przedtem :mad2:

po miesiacu problem wrócił bez różnic temperatur ale dodatkowo auto zaczeło poszarypywać przy ruszaniu. 2-3 dni i ustał - oprócz szarpania.

W tamtym tygodniu problem wrócił i to wzmożony - doszedł objaw wibracji i dzwięku w trakcie jazdy na wcisnietym sprzegłe i podbiciu obrotów na 3tys

2 dni i problem znikł

teraz mamy w Szczecinie ok 15-20 stopni i auto jeździ jak nowe - zero szarpania przy ruszaniu, jakikolwiek wibracji - a staram sie to wywołać

czesci leża i czekaja na sobotę - dziwi mnie to troche bo jesli sprzegło lub dwumas - albo to i to byłoby trafione to raczej objawy wystepowałyby ciągle

Skrzynia zleci w dół to wszystko się okaże... ja podejrzewałem - płyn hamulcowy, koło pasowe, coś z wałem

Opublikowano

koło bardzo łatwo można sprawdzić, jak wpływ ma temperatura to rano szczególnie jak jest mokro na 1 i 2 biegu wiele osób miało problem z podszarpywaniem, u mnie zdarzało się to co jakiś czas więc na próbę też wyciągnąłem CDV jest idealnie ale nie wiem czy dwumas nie jest teraz zbyt obciążony.

 

tutaj lektura:

viewtopic.php?f=70&t=157252

 

u Ciebie dochodzą wibracje i dziwne dźwięki więc nie sądze by CDV miało na to wpływ , ew. na szarpanie, objawy są najbliższe układowi sprzęgła ale faktycznie dziwne jest to że nie są one ciągłe

Opublikowano
Dobra juz wszystko jasne - siadło łożysko w dwumasieni rzucało olej na wszystko plus docisk sprzęgła był zwichrowany :/ wymieniony komplet i ........... Nowe sprzęgło luka sie ślizga !!!!! Do środy muszę jeździć potem ściągamy na nowo skrzynie i sprawdAmy czy błąd montażu czy wadliwe sprzęgło - watpię zeby w Top service złe je założyli ale juz wszystko ugadalem z Nimi co do dalszych działań
Opublikowano

PROBLEM ROZWIĄZANY - okazało się że LUK produkuje teraz nową serię sprzegieł które budową różnią się od ori

Wystarczyło zmienić coś w docisku na 2 ustawienie i problem z głowy.

BTW tak wygladał docisk po 117 000 oraz widac slady oleju na obudowie od rozsypanego łożyska dwumasu

http://images77.fotosik.pl/505/d6aacdb022575044gen.jpg

http://images75.fotosik.pl/504/8927c1006a8870a3gen.jpg

Opublikowano
Brak słów, tak na dobrą sprawę to szarpało tobie cały czas ? Czy jedynie przy ruszaniu na pełnym gazie na niższych biegach ?
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.