Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ty rownierz nie wygrasz w konkursie World press photo... trzeba bylo zrobic jeszcze dalej zdjecie felg i w ogole bez zadnego oswietlenia w nocy... :wink:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ty rownierz nie wygrasz w konkursie World press photo... trzeba bylo zrobic jeszcze dalej zdjecie felg i w ogole bez zadnego oswietlenia w nocy... :wink:

 

Oj nawet zażartować nie można, zjedzą człowieka żywcem :( . Mam nadzieję że zdjęcia poniżej będą mogły wziąć udział haha

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

W związku z tym że w końcu odebrałem swój samochód ( :roll: ), miałem okazję udokumentować wszystko co zostało zrobione. Lista prezentuje się następująco:

 

Z ZEWNĄTRZ:

- zderzak m-pakiet przód

- zderzak m-pakiet tył + dyfuzor oklejony został w satynowy karbon

- dołożona podwójna końcówka wydechu robiona na zamówienie w firmie Autowydech w Poznaniu

- oklejenie pionowych listw zewnętrznych (szyby) w satynowy karbon

- usunięcie końcowego tłumika iiii... ponowny montaż ze względu na to że dźwięk nie był w żaden sposób zbliżony do przyjemnego dla ucha :)

- 3 stopniowa korekta lakieru oraz pokrycie powłoką kwarcową

- polerowanie i zabezpieczenie lamp przednich oraz tylnych

- mam też przygotowane nowe listwy shadowline, ze względu że jednej z tych długich "się pękło" ostatnio :(.

 

WEWNĄTRZ:

- oklejenie listw w karbon i tutaj odpowiadam wszystkim ciekawym - firmy 3M - ale ściągany z Niemiec, tego odcieniu ponoć nie ma normalnie w palecie, jest jasny, ciemny, tego co ja mam czyli "średniociemnego" nie ma ( nie wiem nie znam się ), efekt sami oceńcie :cool2:

- nowa kierownica m-pakiet - rozebrana na części pierwsze i obszyta ponownie skórą z prawdziwego zdarzenia - z tego moda jestem chyba najbardziej zadowolony :twisted:

- nowy mieszek gałki zmiany biegów m-pakiet

- nowe dywaniki na zimę

- nowy przycisk START/STOP LCI

- mam też przygotowane do montażu podstopnice m-pakiet i tylni panel od klimatyzacji z wyjściem 12V oraz czekam na dostawę mieszka m-pakietowego od hamulca ręcznego

 

MECHANICZNIE:

- wymieniłem lewe przednie nadkole - urwało się mocowanie i plastik się stopił w 40%

- nowy sterownik świec

- serwis olejowy + filtry

 

I to chyba na tyle, mam nadzieję że niczego nie pominąłem :twisted:

 

http://s10.ifotos.pl/img/2016-10-0_anxnsnx.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-0_anxnsna.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-0_anxnsnq.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/201610151_anxnssx.jpg

 

http://s10.ifotos.pl/img/201610151_anxnsax.jpg

 

http://s10.ifotos.pl/img/201611081_anxnsqh.jpg

 

http://s10.ifotos.pl/img/201611081_anxnsqx.jpg

 

Kilka ujęć wnętrza:

http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-1_anxnape.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-1_anxnarx.jpg

 

http://s10.ifotos.pl/img/2016-10-1_anxnarn.jpg

 

http://s10.ifotos.pl/img/201611201_anxnanh.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/201611201_anxnane.jpg

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymień jeszcze panel klimatyzacji bo te pokrętła... ;)

 

Poszedłem w opcje bez prowadzenia po koleinach czyli 225/50 przód i tył, balon 5mm większy od tego co powinno być, ale od razu jak się wygodniej jeździ
Ta druga wartość w rozmiarze opon to nie są milimetry tylko procent szerokości.
Opublikowano

Fajnie to wszystko wyszło, autko wygląda świeżej :cool2:

 

Jedynie co bym zrobił to poszukał innych lamp na tył, obecne jakoś do mnie nie przemawiają. Może jakieś blackline? Duży plus za dwururkę, ładnie spasowana, średnica końcówek idealna, rzadko się to zdarza przy wymianie tłumika.

 

Szkoda, że oklejenie dyfuzora nie zostało dopasowane do spojlera na klapie tak jak listew w środku (przebieg wzoru carbon).

 

Reszta jeszcze raz :clap:

Opublikowano
Kawał dobrej roboty :cool2: Czyli ta folia to pewnie jakiś grafit. Muszę poszukać, bo fajnie wygląda.

 

Popytaj w 3M pewnie ci podeślą próbnik, tam znajdziesz mam nadzieję :P

 

Wymień jeszcze panel klimatyzacji bo te pokrętła... ;)

 

Hymmm ? Jest jakiś inny panel :shock: ?

 

Fajnie to wszystko wyszło, autko wygląda świeżej :cool2:

 

Jedynie co bym zrobił to poszukał innych lamp na tył, obecne jakoś do mnie nie przemawiają. Może jakieś blackline? Duży plus za dwururkę, ładnie spasowana, średnica końcówek idealna, rzadko się to zdarza przy wymianie tłumika.

 

Szkoda, że oklejenie dyfuzora nie zostało dopasowane do spojlera na klapie tak jak listew w środku (przebieg wzoru carbon).

 

Reszta jeszcze raz :clap:

 

Tylnie lampy będę wymieniał, ale to już nie w tym roku pewnie, co do dyfuzora, miałem właśnie dylemat i na początku dopasowaliśmy taki jaki był u góry... i powiem tobie że wyglądało strasznie słabo (zlewał się z lakierem), dlatego zostałem przy satynowym czarnym, to zawsze folia więc jak wpadnie mi w oko coś innego to może okleję inaczej :).

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
O Panie, lista modyfikacji konkretna, wygląda lepiej niż przed a do tego masz dobry aparat/ tel i foty nim wychodzą elegancko :cool2:
Opublikowano

RE WE LA CJA!

 

Wszystko mi się podoba. Nawet carbon który normalnie mi nie pasuje tu wygląda świetnie. Gratulacje!

 

Panel klimy można dostać przejściowy - z gałkami pasującymi do poliftowego przycisku START-STOP:

http://i.imgur.com/LGunboh.jpg

Opublikowano
no tak teraz cos widac :) ale zrozumialem ze to zart i zrobilem ci ten sam... to sie nazywa... humour de répetition :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
O Panie, lista modyfikacji konkretna, wygląda lepiej niż przed a do tego masz dobry aparat/ tel i foty nim wychodzą elegancko :cool2:

 

Można by się w jakiś weekend umówić na małe tête-à-tête, bo nie ukrywam że z chęcią bym się przejechał twoją perełką :P, przy okazji jakieś foto by się porobiło, jedyny minus to moja głęboka depresja po przesiadce do mojego 2.0 :roll:

 

RE WE LA CJA!

 

Wszystko mi się podoba. Nawet carbon który normalnie mi nie pasuje tu wygląda świetnie. Gratulacje!

 

Panel klimy można dostać przejściowy - z gałkami pasującymi do poliftowego przycisku START-STOP:

http://i.imgur.com/LGunboh.jpg

 

DZIĘKI ! Dodałem do listy :cool2:

 

O panie miazga :cool2: teraz to robi robote!!!

 

Dziękuję, to napewno nie koniec, ale najpierw muszę chociaż trochę dno na koncie "mułem" zasypać :P

 

no tak teraz cos widac :) ale zrozumialem ze to zart i zrobilem ci ten sam... to sie nazywa... humour de répetition :)

 

Postaram się nadrobić braki w zdjęciach :D. Za to mam jedną prośbę, wrzuć u siebie jedną chociaż fotkę jak stoi na tych zajebistych czerwono-grafitowych (?) felgach które malowałeś 6 miesięcy temu ? :P Jestem ciekaw jak to wygląda, bo myślę nad przyszłorocznym sezonem letnim :twisted:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Taki trochę mały offtop, wróciłem wczoraj z Londynu i ogrom samochodów 1 mln PLN + który tam jeździ jest przerażająco... uzależniający :P, przy okazji miałem okazję sprawdzić nowy sprzęt do robienia zdjęć i obyć się trochę ze zdjęciami aut w ruchu, poniżej wrzucam Ferrari California - V8 460 KM w wąskich uliczkach centrum potrafi narobić konkretnego hałasu :shock: (zdjęcie przed i po obróbce)

 

http://s10.ifotos.pl/img/DSC0879po_anewrrn.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/DSC0879re_anewrre.jpg

 

I żeby nie było, coś z naszego forumowego poletka :twisted: :

 

http://s5.ifotos.pl/img/DSC1043re_anewrxr.jpg

 

Gdyby ktoś chciał się na jakiegoś spota umówić to zapraszam, zawsze można pomyśleć o jakiejś małej sesji :8)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
To chyba najwcześniej na początku przyszłego roku, chociaż nigdy nie wiadomo :wink:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano (edytowane)

W związku z tym że nie mogłem usiedzieć na dupie i trafiła się genialna okazja, postanowiłem zrobić jeszcze coś grubego w tym roku, ale to na koniec...

 

Wczoraj korzystając z okazji strzeliłem kilka fotek:

 

http://s10.ifotos.pl/img/201611291_ansexxq.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/201611291_ansexnp.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/201611291_ansexnh.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/201611291_ansexnr.jpg

 

Wpadł także program w TuneForce:

 

http://s2.ifotos.pl/img/2016-10-1_ansexns.jpg

 

Fabryka wyszła 161 bodajże, a wynik końcowy ze względu na to że nie chciałem żyłować silnika około 195 KM, a mogło być więcej - sprężarka dmuchała każdą zadaną wartość o dziwo. Jak znajdę wykres to wrzucę.

 

W tym wszystkim najdziwniejsza jest to że ustawiłem się kilka dni temu ze znajomym który akurat był w Poznaniu swoją E91 325i i szły łeb w łeb ze wskazaniem na + na moją :roll: Ciekawe czy to dodatkowe 100kg z kombi może robić aż taką różnicę.

Edytowane przez 2girls1horse
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
najdziwniejsza jest to że ustawiłem się kilka dni temu ze znajomym który akurat był w Poznaniu swoją E91 325i i szły łeb w łeb ze wskazaniem na + na moją

 

niedobrze, muszę coś podłubać przy swojej :mrgreen:

 

A tak na serio, to 325i ma zbliżoną dynamikę do 320d (nawet seryjnego, mam porównanie z moim poprzednim e91). Zależy w jakim zakresie prędkości robiliście testy, 325i pokazuje swój potencjał przy ostrym kręceniu i wyższych prędkościach (autostrada). W większości sytuacji drogowych (drogi krajowe), diesel przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu może pójść nawet sprawniej.

Opublikowano
najdziwniejsza jest to że ustawiłem się kilka dni temu ze znajomym który akurat był w Poznaniu swoją E91 325i i szły łeb w łeb ze wskazaniem na + na moją

 

niedobrze, muszę coś podłubać przy swojej :mrgreen:

 

A tak na serio, to 325i ma zbliżoną dynamikę do 320d (nawet seryjnego, mam porównanie z moim poprzednim e91). Zależy w jakim zakresie prędkości robiliście testy, 325i pokazuje swój potencjał przy ostrym kręceniu i wyższych prędkościach (autostrada). W większości sytuacji drogowych (drogi krajowe), diesel przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu może pójść nawet sprawniej.

 

Mówisz że wysoki moment w tym przypadku ma aż tak duże znaczenie ?

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Moment ma duże znaczenie, 325i ma 250 Nm, a Ty teraz po czipie ok. 350/370 Nm? Diesel osiąga również maksymalną moc wcześniej niż benzyna. 325i ma 218 KM dopiero przy 6600 obr./min. Wartości Nm dla diesla wykorzystywane są w najbardziej użytecznym (większość sytuacji drogowych) zakresie. Zakres ten jest jednak stosunkowo wąski. Później w miarę rozpędzania się to benzyna odżywa a diesel gaśnie.

 

Tak czy inaczej sądzę, że twój kolega robił coś nie tak. Zdrowe 325i jak sie je trochę przyciśnie robi 0-100 km/h w mniej niż 7s, więc już powinien być przed Tobą (nie sądzę żebyś po czipie miał < 7s do setki), a później powinno być juz tylko lepiej dla 325i względem 320d. Alpina e90 D3 single turbo ma 7,4s do 100 km/h a jest już konkretniej dłubnięta.

Opublikowano

John john, co to jest ?

 

http://s5.ifotos.pl/img/201611291_ansexnr.jpg

 

nie widzialem jeszcze tak zrobionego "kapsla" fajnie to wyglada

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Moment ma duże znaczenie, 325i ma 250 Nm, a Ty teraz po czipie ok. 350/370 Nm? Diesel osiąga również maksymalną moc wcześniej niż benzyna. 325i ma 218 KM dopiero przy 6600 obr./min. Wartości Nm dla diesla wykorzystywane są w najbardziej użytecznym (większość sytuacji drogowych) zakresie. Zakres ten jest jednak stosunkowo wąski. Później w miarę rozpędzania się to benzyna odżywa a diesel gaśnie.

 

Tak czy inaczej sądzę, że twój kolega robił coś nie tak. Zdrowe 325i jak sie je trochę przyciśnie robi 0-100 km/h w mniej niż 7s, więc już powinien być przed Tobą (nie sądzę żebyś po czipie miał < 7s do setki), a później powinno być juz tylko lepiej dla 325i względem 320d. Alpina e90 D3 single turbo ma 7,4s do 100 km/h a jest już konkretniej dłubnięta.

 

Po chipie mam o ile się nie mylę 400NM, jak na "marne" 200KM w porównaniu do waszych rakiet to naprawdę fajnie wciska w fotel :P

 

Ta Alpina o której wspominasz, wiesz może co tam jest konkretnie dłubniętego :P ?

 

John john, co to jest ?

nie widzialem jeszcze tak zrobionego "kapsla" fajnie to wyglada

 

Maciej :D, przez to że felga nie ma regularnego otworu na kapsel który jest wpuszczony w felgę, musiałem pogłówkować z mocowaniem samego kapsla, odciąłem stare mocowanie i wkleiłem na gorąco nowe mocniejsze blaszki które teraz potrafią konkretnie napierać na ścianki wewnętrznego pierścienia, zrobiłem już trochę kilometrów na tych felgach przy bardzo "różnych" prędkościach i wszystko siedzi tak jak siedziało na początku :8)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano (edytowane)
Ta Alpina o której wspominasz, wiesz może co tam jest konkretnie dłubniętego :P ?

 

Alpina e90 D3 single turbo (czyli pre lci):

 

Moc 200 KM, 410 Nm

0-100 km/h = 7,4s

V max = 238 km/h

 

zmiany mechaniczne:

 

- wtryskiwacze z modelu 535d

- większa turbosprężarka Garett z modelu 330d

- wydajniejszy intercooler z modelu 330d

- tłoki z modelu 535d

- mocniejsze sprzęgło

- zmienione oprogramowanie

- zmienione zawieszenie ( amortyzatory Bilstein )

- wydajniejsze hamulce tylnie 300mm/20mm

- wydech końcowy

 

zmiany wizualne

 

- dokładka przedniego zderzaka

- nakładki progowe

- kierownica z poduszką powietrzną z logo Alpina (wieniec przeszyty nicią niebieską i zieloną )

- gałka zmiany biegów

- zegary

- spojler klapy bagażnika

- 18 albo 19 calowe felgii Alpina (Classic 18/19" albo Dynamic - tylko w wersji 19")

- tabliczka z numerem nadwozia oraz numerem seryjnym wersji D3

Edytowane przez B-T-K
Opublikowano
To coś mi tu nie gra, skoro mam po mapie 195KM i 400NM - bez części które wymieniłeś - to nie powinno być dużej różnicy, tym bardziej że licznikowo jak jeszcze byłem ciepło - na ałtobanie oczywiście - wyszło 244. Tym bardziej że nic nie kopci. Pytanie co by dała wymiana w moim przypadku tego co wypisałeś :twisted: ?
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Dałaby tyle że max co można wykrzesać z 320d to 250KM a kasy to pochłonie więcej niż zakup zwykłej 330d i sam program na 280-290KM. Nie opłaca się $$$ pomijając że i tak finalnie uzyskujesz gorszą moc niż 330 po samym programie i masz bardziej wyżyłowane auto. Jak brakuje mocy to trzeba kupić model wyżej, max. racjonalizmu co można zrobić to program, inne zmiany mech. i ładowanie kasy mija się z celem moim skromnym zdaniem. Ja mam 392KM samym programem a mógłbym teoretycznie krzesać na 420 czy 450KM jak pojedyncze osoby robią ale pytanie po co jak pochłonie to worek kasy i będę miał wyżyłowane auto. To już lepiej uzbierać na M3 i samą korektą softu masz 450KM i niewyżyłowane auto taka logika. Pomijając fakt że do takiej M3 zakładasz G-Powera i dmucha ci to na 630KM :roll: Tyle że między 320 330 czy 335 nie ma jakiejś koszmarnej różnicy w zakupie. Za to przy przejściu z 335 na M3 niestety TAK i tu jest mały problem :)
Opublikowano

W przypadku Alpiny jesteś w stanie zrobić bezpiecznie te 240-250 KM i tyle wystarczy (kolega Maksss miał taką). O ile Alpina to auto kolekcjonerskie i jej cena spada bardzo powoli i w pewnym momencie zatrzyma się na pewnym poziomie, o tyle w przypadku normalnego 320d sytuacja wygląda już zupełnie inaczej (czyt. modyfikując Alpinę nie stracisz tyle co na 320d bo i tak zachowa w perspektywie lat swoją wartość).

 

Dlatego zgadzam się z Vaporrem, walcząc o inny przedział mocy, lepiej kupić 330d/335d, więcej KM na starcie, więcej Nm na starcie, 2 gary więcej.

 

Moim zdaniem twoje obecne niecałe 200 KM i 400 Nm w zupełności wystarcza do dynamicznej i sprawnej jazdy.

 

 

 

To coś mi tu nie gra, skoro mam po mapie 195KM i 400NM - bez części które wymieniłeś - to nie powinno być dużej różnicy

 

Nie powinno się tak na sucho porównywać danych KM jednego samochodu do KM drugiego, tak samo z Nm do Nm, te dwa samochody mogą zupełnie inaczej oddawać swoją moc, w innym zakresie osiągać swój maksymalny moment, należałoby porównać wykresy obu aut. Podejrzewam, że Alpina D3 (stockowa) jedzie więcej niż 238 km/h. Ja swoim 320d e46 (150 KM) jechałem wg GPS 230+ km/h (w DE oczywiście), a katalogowo miało bodajże < 220. To tez nie jest miarodajne.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.