Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Myślę że praca silnika może powodować jakieś zakłócenia też zamówiłem do swojego ładowarkę samochodową, zobaczymy jak to będzie działać ;)

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

 

Bez przesady hehe, dojdzie, sprawdzę, ocenię :P

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
U mnie niestety taki gadżet odpada, bo telefon nie będzie się łączył z głośnomówiącym :(

 

Przecież wtedy auto zamieni się w głośnomówiący.

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Musiałbym chyba krzyczeć do mikrofonu w telefonie albo trzymać go przy ustach? :D

No i sterowanie w kierownicy odpada. To już łatwiej muzykę do auxa podpiąć.

Opublikowano
Ja nie widzę żadnego problemu, bo telefon i tak mam zawsze wpięty w uchwyt. Wpinasz toto w AUX i chowasz do podłokietnika, telefon w uchwyt i heja.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Problematyczne nie są tylko kable ale gdy ma się ochotę zmienić piosenkę to trzeba odrywać ręce od kierownicy,wzrok od drogi itd.

Ja akurat mam bluetooth'a ale zastanawiałem się na wymianie modułu i zrobienie wejścia USB,zobaczymy co będzie

Pozdrawiam
Opublikowano
Jaka jakość rozmów oraz muzyki po tym urządzeniu?

 

Dostanę ustrojstwo w poniedziałek i dam znać jak śmiga.

 

PYTANKO MAM:

 

Dzisiaj pięknym porankiem zastałem na mojej masce największe ptasie gówno jakie w życiu widziałem, z Poznańskiego nowego Zoo musieli wypuścić pterodaktyla chyba...

 

Pytanie, możecie mi polecić jakąś pastę polerską, może nawet koloryzującą, tak żeby pozbyć się tych śladów które zostały w lakierze bezbarwnym ? Delikatnych rysek które widać tylko jak się spojrzy pod odpowiednim kątem...

 

Problematyczne nie są tylko kable ale gdy ma się ochotę zmienić piosenkę to trzeba odrywać ręce od kierownicy,wzrok od drogi itd.

Ja akurat mam bluetooth'a ale zastanawiałem się na wymianie modułu i zrobienie wejścia USB,zobaczymy co będzie

 

Kwestia przyzwyczajenia, poza tym mając telefon w uchwycie na szybie nie odrywasz wcale mocno wzroku od drogi, w przeciwieństwie do niektórych genialnie zaprojektowanych systemów multimedialnych w nowych samochodach :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Kwestia przyzwyczajenia, poza tym mając telefon w uchwycie na szybie nie odrywasz wcale mocno wzroku od drogi, w przeciwieństwie do niektórych genialnie zaprojektowanych systemów multimedialnych w nowych samochodach :)

 

 

No niby tak,ale jednak przyjemniej było by przerzucać piosenki z przycisków na kierownicy :wink:

Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprzęt doszedł już tydzień temu, powiem tak, za około 60 PLN zastąpił mi w zupełności przeróbkę na oryginalnego bluetootha za 2k PLN.

 

http://s32.postimg.org/599cn252d/DSC_0849.jpg

 

Kupiłem od razu wejście do gniazdka 12V na dwa USB tak żeby ewentualnie można było jeszcze telefon podpiąć do ładowania. Gadżet wytrzymuje ponoć 6h ciągłej pracy na baterii, nie wiem, nie testowałem, cały czas jest podpięty do zasilania. Jedyne co trzeba zrobić to sparować go z telefonem i wszystko śmiga aż miło, nie ma żadnych strat.

 

Dodatkowo w zeszłym tygodniu zajrzałem do AutoTech w Poznaniu żeby w końcu zająć się przyciemnieniem szyb, 2,5h i temat był załatwiony :cool2:

 

http://s32.postimg.org/xtg4egox1/DSC_0842.jpg

 

http://s32.postimg.org/ac5h0w5d1/DSC_0846.jpg

 

A efekt finalny wyszedł moim zdaniem super, bałem się że może wybrałem za ciemną folię ale 15% na tył i 50% na przód wpasowało się idealnie:

 

http://s32.postimg.org/u9rfgeskl/DSC_0862.jpg

 

http://s32.postimg.org/vke3l7did/DSC_0863.jpg

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Ogólnie jest w bardzo dobrym stanie, na aucie nie ma żadnych parkingówek czy większych przetarć, jak zrobie korektę w czerwcu to wtedy będzie igła ;). Na zdjęciach auto nie było myte 3 dni, a jeździłem non stop po piaskowych dojazdówkach. Jak w czwartek nałożę nowy wosk to wtedy wrzucę kilka fotek poglądowych.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
orginalne szyby przycielniane daja jednak duzo lepszy efekt niz folia a mozna je dostac w dobrej cenie uzywane.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
orginalne szyby przycielniane daja jednak duzo lepszy efekt niz folia a mozna je dostac w dobrej cenie uzywane.

 

Rozważałem trzy opcje, folia, wrzucić do pieca swoje szyby albo kupić przyciemnione na allegro/olx. Druga opcja odpadła po wgryzieniu się w temat, chciałem kupić używki, nawet pofatygowałem się pod Łódź do gościa żeby zobaczyć jak to wygląda i efekt był tak jak piszę niżej marvel trochę za słaby, taka trochę słabsza 30% folia. Dlatego decyzja padła na folię, u siebie masz przyciemnianie oryginalnie ?

 

No nie wiem, mam przyciemniany oryginalnie tył i czasem myślę że mógłby być ciemniejszy...

 

O to to właśnie :cool2:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Zagwozdka... od dobrego tygodnia moja Bunia choruje na pewien problem, którego jak do tej pory nie udało się zdiagnozować. Może ktoś z Was będzie w stanie doradzić :cry2: . Otóż podczas sprintu do setki na pełnym gazie, na pierwszym i drugim biegu auto dostaje bardzo dziwnych wibracji powyżej 1500/2000 obrotów, pierwszy bieg - tragedia, drugi bieg jest już trochę lepiej ale i tak wibrację są dosyć spore dopiero na trzecim biegu wibrację są praktycznie nieodczuwalne, 4,5,6 bez żadnych objawów :mad2: . Problem występuje tylko i wyłącznie podczas wykorzystania mocy w 70-100%, jeżeli obchodzę się z gazem delikatnie, albo chociaż żwawiej problemu nie ma. Szczególnie szału dostaje drążek zmiany biegów o ile to może w jakikolwiek sposób pomóc. Nie ma żadnych niepokojących wibracji na postoju etc.

 

Ktoś coś ? :cry2: :mad2:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Nie wiem czy pociesze Cie czy nie.. ale to raczej nie jest sprawka poduch. Przy takich drganiach myslalbym o ukladzie przeniesienia napedu.. czyli zobaczylbym, wal, przeguby, etc.

 

Mam nadzieje ze to choc cos pomoze ;-)

E92 335d Stage H
Opublikowano
W takim razie pytanie numer dwa, czy ktoś ma może mechanika godnego polecenia w Wielkopolsce, a najlepiej Poznaniu lub okolicach ?
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Dobrą opinią cieszy się Auto Wojciechowski w Zbiersku za Kaliszem (trasa Kalisz-Konin). Specjalizują się tylko w BMW, mają własny zespół startujący w Motorsporcie, przerabiają auta od podszewki, także znają się na rzeczy. Myślę, że mógłbyś się z nimi skontaktować. Mają bardziej przyjazne ceny i nie wiem czy w niektórych przypadkach nawet bardziej fachową wiedzę niż panowie z ASO (nie mówię o wszystkich). Serwisowałem kiedyś samochód w BMW Olszowiec i wiem, że tam operują tylko w tysiącach, nawet za podstawowe czynności serwisowe. W Poznaniu słyszałem o firmie Precision Sport Service PSS (wejdź na ich facebook'a, też zajmują się BMW i widać, że nie robią tego od wczoraj).
Opublikowano

Dzisiaj przy pomocy Car Connect dorzuciłem kilka przydatnych funkcji, szczególnie podoba mi się sterowany tempomat, gdzie do tej pory mogłem jedynie go włączyć/wyłączyć, tak teraz dodawanie czy odejmowanie kilometrów + bardzo fajna wizualizacja będzie uprzyjemniać długie trasy. Oprócz tego doszła aktualna prędkość i aktualne spalanie, a po wymianie modułu świateł w tym tygodniu dojdą światła powitalne. Taka ciekawostka, ja dowiedziałem się dopiero dzisiaj, pewnie spora część z Was o tym wie, ale tak dla potomnych: po wyłączeniu samochodu i wyłączeniu świateł, jak pociągnie się do siebie dźwignie od kierunkowskazów to w zależności od tego jak mamy ustawione, uruchomią się światła "pożegnalne" ( u mnie 40 sekund ) :shock: .

 

http://s32.postimg.org/wuyhj3w85/DSC_0902.jpg

 

http://s32.postimg.org/3xykr3nc5/DSC_0904.jpg

 

http://s32.postimg.org/fwdxa7v8l/DSC_0905.jpg

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Mały update:

 

Wymieniłem poduszki pod silnikiem, poduszki pod skrzynią, została sprawdzona dwumasa i sprzęgło (które ponoć już powoli powoli zaczyna być słychać także w tym roku pewnie czeka mnie wymiana :mad2: ), zrobiłem podmiankę opon żeby sprawdzić czy przypadkiem to nie ich wina albo felg - nic nie pomogło :mad2: :mad2: :mad2: Auto dalej cały czas wibruje przy pełnym gazie na 1 i 2 biegu, a na 3 w okolicach 80km/h - 100km/h wpada w taki rezonans że szkoda gadać. Potem wzwyż wydaje mi się że wszystko się uspokaja.

 

Jakieś pomysły ? :(

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Ja mam coś takiego, że na 6 biegu przy wyższych prędkościach auto jakby wibruje. Chociaż ja nazwałbym to jakby delikatnym biciem (jak gdyby felga była krzywa). Dodam, że wystepuje to tylko na 6 biegu przy niskich obrotach i wciskaniu gazu. Te same prędkości z wyższymi biegami na 5 i efekt nie występuje.

 

Kolega Marina_club podpowiedział mi, żeby sprawdzić podporę i dwa łączniki wału.

 

Chociaż z tego co opisujesz to pewnie mamy 2 różne problemy :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Kuba

 

ps

o co chodzi z tymi pożegnalnymi światłami? Rozumiem, że nie chodzi o coś w stylu "przy otwieraniu auta zapalają się postojówki" ?

Opublikowano
Aktualnie jestem na etapie wymiany przegubów i przy okazji prosiłem żeby rzucili oko na dyfer i sam wał jak wygląda...
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.