Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie jak to u was jest ze spalinami? W mojej 118d moim zdaniem strasznie śmierdzą spaliny na zewnątrz jak i nawet trochę wewnątrz. Mam w domu też samochody innych marek też z dieslami, ale tak nie śmierdzą. Czy to jakaś wina filtra czy tak e87 mają?

 

Filtru DPF nie mam.

Opublikowano

Mam 120d bez DPFa i spaliny nie śmierdzą.

W poprzednim samochodzie - Seat Leon 1.9 TDI po wycięciu kata, na jednym tłumiku waliło jak z Kamaza, wiec u Ciebie coś chyba jest nie tak.

http://i.imgur.com/ZlcrycJ.jpg?1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W mojej nic nie smierdzi ale z racji pokonywania krutkich odcinkow raz w miesiacu wypalam DPF

Ty tez zacznij od tego-na autustrade obroty silnika 3000-3500 i 30 minut jazdy

Jesli to nie pomoze to szukaj nieszczelnosci w ukladzie wydechowym

Masz okopcona rure wydechowa???

Opublikowano
Rura gumowa od intercoolera pewnie ci pekla i temu smierdzi.

 

Sprawdzę, ale czy w moim modelu jest intercooler?

 

W mojej nic nie smierdzi ale z racji pokonywania krutkich odcinkow raz w miesiacu wypalam DPF

Ty tez zacznij od tego-na autustrade obroty silnika 3000-3500 i 30 minut jazdy

Jesli to nie pomoze to szukaj nieszczelnosci w ukladzie wydechowym

Masz okopcona rure wydechowa???

 

Nie mam DPF, ale mam okopconą.. Mysle ze od nowosci nikt nie zagladał do układu wydechowego.

 

Sprawdź czy masz katalizator

 

Katalizator musi miec bo inaczej by nie przeszedł przeglądu..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie jest DPF i rura czysciutka auto ma 165tkm ale gdy mn sie w nim juz nazbiera to faktycznie czuc delikatnie spaliny gdy zgasze silnik i wysiadam i jest to sygnal ze trzeba sie poturlac autostrada...

Katalizator dziala tak samo

Opublikowano

Masz dwie rury i teoretycznie mozesz miec 4 miejsca gdzie moga popuszczac spaliny.

Wystarczy ze silnik nagrzeje sie do roboczej temperatury(sprawdz termostaty) i wsadzasz nos pod maske z lewej badz prawej strony i wachasz nosem :)

Wazne by podczas sprawdzania nie bylo wiatru na zewnatrz.

Ta rura ktora idzie z prawej strony miala juz 2 rozne numery czesci zamiennej w m47 i kolejny w n47 wiec jej wade przewiduje w pierwszym wypadku.

Ostatnio sam mialem ledwo widoczna dziure ktora diagnozowalem 3msc bo nie moglem fizycznie jej znalezc.

Okazala byc sie schowana pod zalamaniem.

Spaliny moga byc tez spod kolektora wydechowego.

 

PS.Jak umyjesz oslone silnika i silnik z brudu to istnieje szansa ze rowniez moze zobczysz mikroskopijne slady oleju z dolotu.

Nie jest to latwe ale moze byc pomocne.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.