Skocz do zawartości

320d 150hp 2004r sedan mocne drgania kierownicy od 80 do 200


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosiłbym o pomoc bo mnie krew zaleje

 

Dodam Tarcze wymienione przednie,klocki też,dwa nowe tłoczki przednie,piasta na błysk wyczyszczona,odtłuszczone wszystko,tarcza zamocowana i przykręcona

 

sprawdzałem czy tłoczki się cofają,palcem sie nie cofnie ich ale ściskiem stolarskim tak(bo nie mam ściagacza)

 

Koła na 4 stacjach wyważane na nowo

 

Geometria+zbieżność ustawiona na maszynie Hunter

 

Ciśnienie w oponach ok na przodzie mam 2.3 na tyle 2.4(zastanawia mnie tylko jak to jest odpalam auto rano jadę do sąsiada 100m na kompresor nie raz i patrzę a tu każde kolo ma 2.0... dobijam 2.3 na przód i 2.4 na tyl ok.. jadę do miasta 50km i jest kompresor automatyczny no i z ciekawości biorę 2.3 żeby mi dobiło na przód a on pokazuje że jest już 2.7 na przodzie :shock: jak on mi do 2.3 zjedzie to na drugi dzień jak np sprawdzę u sąsiada to jest 2.0) a po trasie na stacji jakieś z automatycznym pompowaniem jest normalnie 2.3 to co to jest grane? ktorym się sugerować wreszcie?

 

Kolejno wymieniony cały lewy drazek kierowniczy

 

tuleje wahacza na meyle HD

 

z przodu gumy stabilizatora,prawy łącznik stabilizatora

 

kolejno coś stukało na wybojach i na przejazdach po nierównościach okazał się sworzeń ten od strony koła.. wymieniłem cały wahacz po czym zbiezność

 

i to samo... przekładałem opony z przodu na tył i odwrotnie efekt prawie ten sam

 

Magłownica nie stuka ani nie widzę by ciekła..auto reaguje na każdy ruch kierownicą momentalnie

 

na szarpakach nic już nie wyszło,byłem na 5ciu stacjach by sprawdzili zawieszenie i nie ma do czego się przyczepić

 

i tera jak się ma sprawa:

 

jadąc od 0 do 80km/h nie ma żadnego bicia kierownicy podczas jazdy ani podczas hamowania... gdy przyspieszam do 100 zaczyna już lekko trząść kierownicą.. jak przyspieszam wyżej to coraz bardziej i jest efekt też taki,że ciągnie w prawo jak puszczę kierownicę momentalnie w prawo jadę

 

 

podczas hamowania kierownica drga jak np ze 120 zahamuj do 80

 

A teraz co było przed drganiami:

 

Stare tarcze ORI BMW i klocki textar żyletki,stare tłoczki,wahacz stary,drążek kierowniczy stary,tuleje wahacza febi stare i nigdy mi nic nie drgało podczas jazdy ile bym nie jechał jedynie tylko i wyłącznie podczas hamowania i tylko tyle..

 

 

no i nadszedł czas wymiany opony na letnie,wulkanizator zmienił mi opony na letnie (dalej wszystkie te części co wymieniłem stare)

 

jadę prostą drogą i przy 70km/h sama drży kierownica :shock: myślę co jest grane.. i tak jechałem 2km i kierownica drgała non stop potem na trochę ustała

 

wróciłem do niego by wyważył znów on powiedział drugi raz nie będzie bo się spieszył gdzieś mówi,że jest dobrze wyważone

 

no i od tego czasu bujałem się po warsztatach wyważałem koła te częsci co u samej góry napisałem wymieniłem i drga dalej.Opony nie mam nowe na tyle 2009r na przodzie 2011r ale na tych z 2009r tutaj jak napisy na boku np continental itp widać mikro pękniecia wszędzie w kolo opony.. ale ja je przekładalem na tył itp i to samo

 

natomiast zimowe mam jeszcze starsze bo dwie mają 10lat a dwie po 6 lat bieznik ok nie widać pęknieć itp i na nich raczej tego nie było bo bym wyczuł to,po zmianie na letnie od razu zaczęły się wibracje.

 

Autem jeżdże ostrożnie omijam dziury itp nie przywaliłem nigdzie i nie wjechałem w dziurę żadną od momentu zmiany z zimowych na letnie

 

 

założę w tyg opony zimowe te co mam u wulkanizatora i sie zobaczy czy bedzie to samo jak tak to sie poddaje :x jak wyjdzie,że opony to tamte od razu wylecą na śmietnik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stanisławie ulżyj sobie i nam..podaj mi adres, bo mam znajomego, który jeździ betoniarką..często zostaje mu, nic za to nie wezmę, zapłacę za paliwo (nawet na drugi koniec Polski) i będzie po kłopocie. Błagam zgódź się!!!

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
jadąc od 0 do 80km/h nie ma żadnego bicia kierownicy podczas jazdy ani podczas hamowania... gdy przyspieszam do 100 zaczyna już lekko trząść kierownicą.. jak przyspieszam wyżej to coraz bardziej i jest efekt też taki,że ciągnie w prawo jak puszczę kierownicę momentalnie w prawo jadę

 

 

Widzisz, nawet auto się boi jeździć z tobą powyżej 80 - trzęsie się ze strachu. A skręca, bo najwidoczniej chce ukrócić swoje męki i ma nadzieję na kontakt z czymś twardszym niż sarna.

 

Powtórzę się, ale - zalej betonem.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.