Skocz do zawartości

Kompendium DPF, wszystko w jednym miejscu


kosa666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie przeważnie się wypala jak ma ponad 60% sadzy, jednak ostatnio było jeżdżone koło komina i nawet do 80% doszło po czym się zregenerowało do 6%...na długich trasach wypala się do 2% co 600-800 km.



Masz adblue? Ja nie bo mam bez xdrive a też mam normę euro 6 czujnik z dwoma kruccami. Może to ma znaczenie. Auto mam ok 8 miesięcy i nigdy nie doszło do 38 sadzy.


Posiadam iste co do temp. oleju to się zgodzę jeszcze parę innych logów bimmertool przekłamuje. Jeżeli chodzi o sądzę i ciśnienie oraz dystans od regeneracji to pokazuje dobrze

 

Kolego wypisz które parametry przekłamuje , no i w którą stronę.

Zawyża czy zaniża?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Napewno temp oleju zawyża. Zauważyłem też różnice co do napięcia akumulatora niewielką pokazuje wiecej(tylko że raz jest ok a raz nie nie wiem czy to zależy od aktualizacji) napewno kiedyś coś było z doładowaniem lub z przeplywka, już nie pamiętam tylko to dotyczy mojego auta silnika n57 i wiem że takie problemy były tylko nie u mnie ale u innych także (Tyczy n57). Przy innych modelach z tego co wiem doładowanie czy przeplywke pokazuje ok choć ręki nie dam uciąć bo nie sprawdzalem. To jest aplikacja i jeżeli chodzi o diagnostykę to robię ista bo tu nie koniecznie wierzę . W wolnym czasie sprawdzę i dam znać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przeważnie się wypala jak ma ponad 60% sadzy, jednak ostatnio było jeżdżone koło komina i nawet do 80% doszło po czym się zregenerowało do 6%...na długich trasach wypala się do 2% co 600-800 km.



Masz adblue? Ja nie bo mam bez xdrive a też mam normę euro 6 czujnik z dwoma kruccami. Może to ma znaczenie. Auto mam ok 8 miesięcy i nigdy nie doszło do 38 sadzy.


Posiadam iste co do temp. oleju to się zgodzę jeszcze parę innych logów bimmertool przekłamuje. Jeżeli chodzi o sądzę i ciśnienie oraz dystans od regeneracji to pokazuje dobrze

Ja mam euro6 z adblue, generalnie odczyty są ok, tylko niedawno temperatura spalin przed DPF mi się zrobiła na szaro i jest nieaktywna, no i oczywiście ciśnienie oleju jakiś kosmos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przeważnie się wypala jak ma ponad 60% sadzy, jednak ostatnio było jeżdżone koło komina i nawet do 80% doszło po czym się zregenerowało do 6%...na długich trasach wypala się do 2% co 600-800 km.



Masz adblue? Ja nie bo mam bez xdrive a też mam normę euro 6 czujnik z dwoma kruccami. Może to ma znaczenie. Auto mam ok 8 miesięcy i nigdy nie doszło do 38 sadzy.


Posiadam iste co do temp. oleju to się zgodzę jeszcze parę innych logów bimmertool przekłamuje. Jeżeli chodzi o sądzę i ciśnienie oraz dystans od regeneracji to pokazuje dobrze

Ja mam euro6 z adblue, generalnie odczyty są ok, tylko niedawno temperatura spalin przed DPF mi się zrobiła na szaro i jest nieaktywna, no i oczywiście ciśnienie oleju jakiś kosmos...

 


To jak jeździsz same miasto to co ile masz regenerację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak jeżdżę tak tylko do roboty 6-8km w jedną stronę to tak wypala co 250km, na dalsze trasy ostatnio prawie wogóle nie jeżdżę, wszystko koło komina do 20 km.

Raz miałem wypalanie na postoju, wskoczyła regeneracja aktywna i temperatura spalin z 250 do 450 stopni, nie gasiłem auta patrząc co się dzieje i o dziwo wypaliło część ale nie do końca po czym się zakończyło. Gdybym niemiał włączonej apki to bym zgasił i się nawet nie zorientował... Więcej razy na postoju mi się nie zdarzyło, ale na krótkich trasach się regeneruje bez problemu...

Muszę gdzieś się w końcu przejechać przedmuchać kolektor :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypalanie w traasie mam 1000km - pewnie tak ustawione systemowo raz 980 raz 1018 ale tak jest


W miescie jak krotkie odcinki po 3km w zimie to i po 100 bedzie wypalal


Najgorsze dla dpf, krotkie odcinki, wolne obroty silnika (miasto) i niska temperatura silnika i zewnetrzna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.