Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, wczoraj pod trasie ook 80 km przyjechałem na parking zaparkowałem autko.

Chwile pochodziło dałem jej gazu do ok 3tys. i nagle z kratek zaczął wydobywać się biały dym + zaczeoł ciec płyn chłodniczy.

Szybko wył silnik macha do góry.

 

Moje pytanie czy to juz chłodnica kaput czy zbiorniczek , uszczelka jakas? Pytam ponieważ może ktos miał podobny przypadek, i chcę się przygotować mniej więcej na koszta.

Mechanik dopiero po niedzieli bo święto :)

Pozdrawiam z góry dzięki za odp.

 

Dodatkowe info:

 

przebieg 288tys orginalny , auto zagazowane. 99r

Opublikowano

Wycieku jak maske otworzę nie widzę, ale ciekło gdzieś z przodu bo ociekało mi po listwie dolnej od zderzaka, myślisz ze to nagrzewnica ?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Danielxc Cię naprowadzał gdzie się znajduje nagrzewnica czyli

Ona jest od str pasażera pod deska.

a u ciebie cieknie koło zderzaka , czyli nie nagrzewnica.

Uzupełnić płyn powycierać (wymyć) stare zacieki zagrzać auto aż się termostat otworzy i sprawdzić gdzie cieknie , można delikatnie przegazować , może gdzieś z króćca.

Przy tym się należy zastanowić czy to z nadmiernego ciśnienia?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dziś jak wrócę to zrobię tak jak radzisz, ogólnie leci po tej listwie jakby z chłodnicy a i wydobywal się siwy dym z kratek.
Opublikowano

Ja tak miałem , jak było jedną oglądać na sprzedaż;)

rozszczelniło chłodnice od dołu, może poszła ci chłodnica wszystko na to wskazuje;) , musisz furę do góry i obejrzeć

Opublikowano
Oglądałem dziś autko, chłodnica cieknie i to z niej paruje + zauważyłem, że wentylator się nie załącza, jutro pojadę n a Garaż ściągnę te osłonki wyciągnę chłodnice i zobaczę gdzie cieknie ;)
Opublikowano
Nie załączy się bo nie ma płynu i nie "widzi" czujnik temperatury. Nie jezdzij z tym wyciekiem a jak musisz to mały kawałek wcześniej uzupełniając i odpowietrzajac układ
Opublikowano

Wycieki z chłodnicy i jej podłączenia generalnie są z 3 powodów

1. starość i zużycie materiałowe

2. przypadkowe mechaniczne uszkodzenie

3. nadmierne ciśnienie , czasami można zobaczyć efekt banana.

 

Nadmierne ciśnienie najczęściej jest spowodowane ;

a.przedmuchami z pod uszczelki głowicy oraz bloku

b.zagotowaniem się płynu

c. w instalacjach z gazem przedostaniem się gazu do układu chłodzeni.

 

Dodam że należy pamiętać o sprawnym korku do zbiorniczka który po części służy jak zawór bezpieczeństwa.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam Panowie, pragnę podziękować za wszystkie odpowiedzi, lecz mam jeszcze jedno pytanie.

Alle najpierw wyjasnie co z autem, okazało się ze chłodnica w górnej części jest dziurawa przy mocnym depnięciu na gaz dosłownie sika wodą, chłodnica zamowiona za 2 dni będziemy działać :)

 

załączam zdj http://iv.pl/images/63644931898660513532.jpg

 

http://iv.pl/images/63644931898660513532.jpg

 

I moje pytanie jest takie: te 2 rurki są od klimatyzacji ?? Czy trzeba je wymianiac gdy wymieniam chłodnice ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.