Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do kupna wakuometr-u ponieważ chcę zmierzyć podciśnienie, nigdy czegoś takiego nie robiłem a z tego co widziałem nie jest to trudne.

Chciałem się tylko upewnić gdzie się wpiąć podczas pomiarów.

 

1. np. środkowy króciec omijając wszystkie elektrozaworki podciśnienie powinno wynosić chyba od -0.8 do -1 tak ?

2. podpiąć się za elektrozaworem czyli out i test geometrii w dis, powinno przechodzić płynnie z -0.8 do 0( czy w m57 można takie coś włączyć gdzie to znaleźć ?

 

Tyle wyczytałem w internecie, jeśli coś źle napisałem poprawcie a jak wszystko ok to też na piszcie czy tak własnie powininem zmierzyć.

 

P.S - chce zmierzyć ponieważ szybko twardnieje mi pedał hamulca ( już po 2-3 razach mocnych przyciśnieć wolno powraca do swojej pełnej sprawności ) no problemy z mocą mianowicie z przestawianiem geometrii.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podłącz się gdzie w kolektor ssący, z tyłu są z reguły krućce serwisowe-zaślepione właśnie do diagnozy, wakuometr to bardzo dobre urządzenie pomiarowe, które pozwala zobaczyć co się dzieje, te takie ogólnie dostępne mają wartości poprawne zakreślone na zegarze na zielono (powinien się gdzieś w tym zakresie mieścić), popatrz po podpięciu co wskazuje Twój silnik, ja są nieszczelności w ukł. dolotowym, zegar pokaże

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.