Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mialem kiedys podobnie w M3 e92 przy przebiegu 60k km. Dzwiek jakby przeskakujacej blaszki przy kole. Okazalo sie ze zasyfiony jakims piaskiem mechanizm szczek recznego. Po zdjeciu tarczy i oczyszczeniu cisza.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wymieniłem cały tył hamulców, klocki, tarcze, szczeki od ręcznego, tuleje w zaciskach i.... dalej stukało...

Jednak mechanicy z ACS z Raszyna się nie poddali i dalej diagnozowali. Auto zostało podniesione i włacząny został D. Po kilku minutach osluchiwania wyszło że coś jest miedzy oponą a felgą i sobie stuka... Po zdjęciu opony ukazał się on... Teraz jest pięknie, można jeździć z otwartymi szybami :D

Gorąco polecam ACS z Raszyna i przy okazji pozdrawiam całą załogę!

attachment.php?attachmentid=2026670&stc=1&d=1554741341

Opublikowano
Wymieniłem cały tył hamulców, klocki, tarcze, szczeki od ręcznego, tuleje w zaciskach i.... dalej stukało...

Jednak mechanicy z ACS z Raszyna się nie poddali i dalej diagnozowali. Auto zostało podniesione i włacząny został D. Po kilku minutach osluchiwania wyszło że coś jest miedzy oponą a felgą i sobie stuka... Po zdjęciu opony ukazał się on... Teraz jest pięknie, można jeździć z otwartymi szybami :D

Gorąco polecam ACS z Raszyna i przy okazji pozdrawiam całą załogę!

attachment.php?attachmentid=2026670&stc=1&d=1554741341

O kurde :D ja bym zrobił z tego odważnika magnes na lodówkę.. tam gdzie Ci to zrobi chyba już więcej w opon nie założysz
Opublikowano
Najbardziej jednak rozśmieszyła mnie diagnoza ASO, że to bałwanki do wymiany-koszt częsci z robocizną 4100zł :D

Smutne to i jednocześnie śmieszne, że ASO tak podchodzą do tematów.

Teoretycznie oddając samochód w ręce autoryzowanej stacji powinniśmy mieć zaufanie i być spokojnym, że dobrze ogarną sprawę możliwie jak najkorzystniej dla nas, a jest zupełnie odwrotnie.

Trzeba martwić się co jeszcze wymyślą.

Są troche jak TESCO z tą różnicą że w TESCO jest dużo i tanio a w ASO dużo i drogo...

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, u mnie były stuki słyszalne w tylnej części. Męczyłem się z tym kilka miesięcy a było to naprawdę irytujące. Naczytałem się na forach o możliwych usterkach kielichów amortyzatorow, tulei wahaczy itp. Jednak dźwięk z zawieszenia, po godzinach nasłuchiwania, raczej wykluczałem. To było raczej takie postukiwanie przy rozkołysaniu kabiny np. przy wolnym przejeżdżaniu przez progi. Na nierównościach i w większych dziurach zawieszenie tłumiło sprężyście i cicho. Obstawiałem wiec coś luźnego (jakiś plastik, półka, wykładzina itp.). Właściwie przez przypadek odkryłem winowajcę... była to klapa bagażnika (f31 - kombi, klapa elektryczna). Na postoju, chwytając za krawędź klapy i kołysząc samochodem dało się wyczuć luz i słychać było właśnie to stukanie... Problem rozwiązałem regulując docisk klapy poprzez odkręcenie (podwyższenie) gumowych odbojów. Chodzi o te gumki w okolicach lamp wewnątrz rynienki bagażnika. Trzeba to chwycić jakimiś szczypcami (ja użyłem klucza nastawnego - żaby) tuż poniżej części gumowej - nie za gumę i delikatnie obracać w lewo. Powinno się przestawiać „skokowo”. Ustawiałem stopniowo z obu stron aż klapa po zamknięciu nie miała luzu tzn. przy bujaniu za klapę kołysało się równomiernie cała nadwozie (wcześniej klapa chodziła bardziej niezależnie). Starczyło ok pół obrotu z każdej strony, może trochę więcej. Teraz testuję to jeżdżąc z wyłączonym radiem i nasłuchując. Póki co jest cicho :D Spróbujcie zanim zdemontujecie pół zawieszenia... A z tym odkręcaniem gumek nie ma co przesadzać bo można rozszczelnić (nie dociśnie uszczelki). Odkręcamy tylko tyle ile trzeba - stopniowo i do skutku. Pozdro!
Opublikowano

Dzień dobry Panowie,


Mam problem z buczeniem w lewym nadkolu z przodu. Pojawia się od około 50-60 km/h, myślałem, że może to łożysko. Wymieniłem na nowe ale nadal jest to samo. Czy może to być odgłos od maglownicy? A może od drążka kierowniczego? Ostatnio w serwisie usłyszałem, że muszę je wymienić bo są krzywe i może tak być bo samochód lekko mi ściąga do prawej strony.


Btw. Czy można wymienić czujnik skrętu w maglownicy?


Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.