Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"bonzo320i" magii w świecie nie ma, brakuje tylko wiedzy i rozumienia wielu spraw, a jeżeli masz problem z chłodzeniem, to przyjedź, zapewniam Cię że damy sobie z tym radę

to mój chleb, fotki pooglądaj sobie wiesz gdzie...

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a jeżeli masz problem z chłodzeniem, to przyjedź, zapewniam Cię że damy sobie z tym radę

to mój chleb,

 

Panie nie ma takiej potrzeby, przez 7 lat użytkowania swojej E39 jedyne problemy z chłodzeniem to było spięte visko na stałe(poprzedni właściciel) oraz rozszczelniony zbiorniczek wyrównawczy. Od dawna wszystko zrobione jak należy i temperatura nigdy nie przekracza 94'C podczas normalnej eksploatacji pojazdu, ale dzięki za chęć pomocy :mrgreen:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no przecież już zadawałeś pytanie o ten korek, jest tam zawór owszem, a jak on puszcza też wiem

jeżeli chcesz żebym odkręcił swój korek, to na swoim nic nie znajdę, mam zupełnie inny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

oczywiście że nie jest bez powodu, jest po to żeby się uchylać

jeżeli poza BMW miałeś do czynienia jeszcze z innymi samochodami, to zauważysz że wiele samochodów i ich ukł. chłodzące

pracują pod dużo niższym ciśnieniem, natomiast w BMW pokazują się usterki rozszczelnienia, zbiorniczki, krućce itd

a jeszcze jak pognieciesz dobrze chwilowo samochód, to się okazuje że kruciec czasami jest wcześniejszym zaworem, niż sam korek

skorygowanie kilku drobiazgów, daje na prawdę wymierne efekty i ciśnienie jest duużo niższe, o to mi chodziło

Tobie jak się przytnie korek i pęknie kruciec, no to kup sobie nowy i ciesz się seryjnym rozwiązaniem, ja do rozwiązania BMW już nie wrócę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

30 lat temu po naszych drogach jeździły Polonezy, Trabanty, Duże Fiaty i wszyscy byli zachwyceni rozwiązaniami technicznymi i o nich marzyli

podnieś dziś maskę Poloneza, i popatrz na te rozwiązania..za 20 lat jak ktoś podniesie maskę Twojego BMW, będzie się śmiał z tej technologii

tak jak śmieszne i prymitywne są rozwiązania np.Trabantów dziś, pewne rzeczy się zmieniają i to naturalne, niektórzy akceptują i tolerują seryjne rozwiązania

niektórzy wprowadzają swoje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A nie ma teraz przyjęć do BMW na konstruktorów???

 

Śmiać mi się chce z domorosłych ulepszaczy.

 

Nawet chyba nie wiesz czemu jest to układ ciśnieniowy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pracuję dla siebie

 

jak Ci się chce śmiać, to się śmiej

 

ciśnieniowy układ to jest w Twoim

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW ma podwyższone ciśnienie w układzie, ponieważ przy normalnym ciśnieniu otoczenia, woda wrze w ok. 100 stopni

jeżeli zwiększy się ciśnienie, ta temperatura się przesuwa do góry, czyli jak masz jakościowo marny płyn, zwiększając ciśnienie w układzie wodnym

zwykła woda zagotuje się przy nieco większej temperaturze, ale co się dziwić BMW skoro seryjne niektóre modele wyjeżdżają z układem wodnym

z temperaturą pracy na granicy 100 stopni. A dlaczego tak robią, dlatego że z roku na rok, wprowadzane są coraz bardziej restrykcyjne normy

dotyczące czystości spalin, oszczędności itd..Fakt na tych pomiarach wychodzi że parametry się poprawiają, dla użytkownika i samego silnika

bym powiedział że już mniej. Silniki BMW są duże, są większe niż przeciętne 4 cylindrówki, więc samego płynu chłodniczego też jest prawie dwa razy więcej

więc wzrost objętościowy wody też jest większy, co też podnosi ciśnienie. Zbij temperaturę, udrożnij system przelewowy, daj nieco większą chłodnicę

i zobacz co się stanie z Twoim ciśnieniem? No tak...zapomniałem, Ty nie jesteś domorosłym konstruktorem, masz pewnie czapeczkę BMW klub Polska

i wszystko co nie ma logo BMW na części Twojego samochodu jest nie przyjęcia

 

śmiać to mi się chce z Ciebie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie bedę komentował twoich " ulepszeń".

Kolejny mądrzejszy od inżynierów latami opracowujących rozwiązania techniczne.

A ten bierze kilka części z mercedesa i wiedzę z instrukcji od poloneza i oto mamy układ chłodzenia przetestowany w każdych trudnych warunkach < nawet tych niespodziewanych>.

Twoje rozwiązanie może i działa w aucie emeryta.

 

Niniejszym kończę i apeluję do forumowiczów by łaskawie zignorowali tego typu "porady"

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dobrze napisałeś kolego, faktycznie można wziąć kilka niedrogich części i poprawić BMW

inżynier to zwykły człowiek, taki jak Ty, widzę że z góry uznałeś że jest lepszy od Ciebie, to dużo o Tobie mówi..

kończ waść i wstydu oszczędź...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chirurg to w zasadzie też taki sam człowiek jak ty.

Masz też i na tym polu jakieś osiągnięcia?

 

:duh:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak, też taki sam człowiek jak ja, tyle że chirurgią się nie zajmuję i nie dotykam

on spędził lata na uczelniach i praktykach zdobywając doświadczenie, ja pracując przy samochodach

Ty chyba też sam sobie zębów nie wiercisz, ale jak ktoś ma problem z autem, to się udzielasz, dlaczego, przecież nie jesteś inżynierem BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kończąc ten wielki OT napisze tylko , że udzielając się nie proponuję skręcania auta drutem i "patentami" z garażu.

 

Koniecznie zajmij się jeszcze innymi dziedzinami nauki....

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

danielxc717 ma rację, czas najwyższy zakończyć tą wymianę bo schodzi z tematu i zamienia się w spór, chwaliłem się jak byłem mały

 

dyzio255 zanim cokolwiek oceni i się ustosunkuje, dobrze gdyby najpierw wiedział o czym pisze, chyba że posiada szklaną kulę i z niej czyta

 

a koledze widlak_2010 życzę powodzenia w zlokalizowaniu usterki

 

bez odbioru w tym wątku..

Opublikowano
jaki płyn do chłodnicy polecacie ,ja mam wlany hepu ,a może prestone, Praktycznie układ chłodzenia mam sprawdzony : nowa chłodnica , termostat, czujniki temperatury ,visko ,przewody gumowe od chłodnicy i temp .pracy to:99-102.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja zalewam prestona.

Nie widzę w nim ani plusów ani minusów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Ja mam prestone. Polecam go bo miał fajne miejsce w testachtestach. Zwykły zjadacz chleba nie oceni jakości płynu.

 

Kupuje koncentrat wychodzi o wiele taniej i podobno proporcje lepiej robić samemu. Wychodzi ok 7zl litr juz gotowego płynu a kupując gotowy to wydatek ok 12zl litr

Opublikowano
Witam,ja też mam ten sam problem.a nawet identyczny,wycieka mi płyn i od miecha nie wiem skąd,wymieniłem pompe bo niemal że staneła,termostat również uszkodzony,a w dodatku chłodnicę,niestety nadal wyciek był,korek po pewnym czasie też bo przeczytałem na forum,no i niestety nadal ubywa nieznacznie ale jednak,do silnika sie nie dostaje płyn bo sprawdziłem,a co puszecie tutaj to jest dla mnie nowość więc dziękuje za propoz napewno skorzystam z tym ciśnieniem posiadam e39 520 96 r. Dziękuje i pozdrawiam jak spr.ten sposób to dam znać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.