Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To nie jest tak ze kazdy chwali swoje ,na swoim przykladzie 2 lata jezdzilem n47 3.0d f30,przesiadlem sie do benzyny i dla mnie diesel w BMW oprocz tego ze malo pali to nie ma zadnych zalet.Kolega porównuje starego benzyniaka bez turbiny :duh: ,chyba nie jeździl n20 w wersji po 2014 roku poprawiony jest dziwek silnika a moc mozna zwiekszyc boxem bez utraty gwarancji o 50 koni i 70nm! Nowy b47 mial być cichy a warczy jak szalony identyko jak n47,kolega moj płakał ze smiechu jak z rana zapakowalismy sie pod biurem w 420d i odpalilem mu na zimnym silniku, a jeździ nowy superbem 2.0tdi,po prostu nie ta liga ! Moze ten diesel w 5-tce jest lepiej wyciszony ale w 420d brzmi fatalnie.Rzeczywiscie pali 2l.mniej,jak ktos kupuje auto za 200tys.zl i patrzy czy pali 7.5 czy 9.5 na 100/km.h to niech kupi diesla.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Panowie mam i N20 i B47. No cóż oba nie są ciche, ale frajda z jazdy (oczywiście każdy w swoim zakresie możliwości i przeznaczeniu) znacznie rekompensuje mi ten dźwięk.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Dzieki koledzy, troche przespalem i zapomnialem Wam napisac, ostatecznie kupilem 320d. Juz troche pojedzilem (kilka miesiecy) i zrobilem prawie 10 tys. Auto super jezdzi. Nie ma porownania do innych diesli (R4) z ktorymi mialem do czynienia.

 

Udalo mi sie kupic model fajnie wyposazony, tak jak chcialem.

 

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

 

Na poczatku celowalem w 328 ale kupilem 320 bo latwiej bylo znalezc.. 328 w wiekszosci ze stanow po przejsciach a 320 kupilem w BMW w Niemczech w ladnym stanie (oddane po leasingu). Pozdrowienia

 

Mich

Opublikowano
Polecam 2.0i lub 2.8i ,mialem f30 2.0d 2 lata ,teraz przesiadłem się w 2.0i tyko w wersji 420i.Dla mnie przepaść,cisza spokój,lepsze osiągi ,mega możliwośc tuningu np.184km-270km i ok 5.7 sek.100km.h,spalanie diesel miasto 8l ,benzyna 10l. Roznica w zakupie 11 tys na korzyść benzyny ,jak jezdzisz 15 tys km rocznie odpusc sobie diesla,jezdzilem tez 190km b47 nowym niby dieslem od bmw,prosze Cie dalej klekocze, nie ta liga co vag pod wzgledem glosnosci,moze za kilka, kilkanascie lat.

 

zgadzam się w pełni. Nawet podkreślę bardziej tylko pedały biorą diesla. I to klekoczącym. Inny sort, inna liga! :mrgreen:

Opublikowano
Myślę, że nie ma się co na prawdę obrażać - dwulitrowe diesle od BMW mają wiele zalet (osiągi, niskie spalanie), ale na pewno nie jest nim cicha praca na tle konkurencji. Porównaj sobie jak cicho pracuje diesel od grupy PSA na przykład :-)
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
ja mam 328i kompletna padaka jeśli chodzi o silnik, auto serwisowane regularnie, silnik zatarty padła pompa oleju
Opublikowano

ja na N20 nie moge złego słowa powiedziec

kupilem F30 328i z 3000km na liczniku

zmiana oleju co 15 000km

sprzedalem po 3,5 roku z przebiegiem 98 000km i Zero problemow

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jeśli chodzi o n20 to z autopsji mogę powiedzieć, że prócz dźwięku więcej grzechów nie pamiętam.Jeździ super, brzmi tragicznie... a do x1 raczej wydech inny niż seryjny po prostu nie pasuje (nie wypada). Maaam przebieg pod 70 tys. Do tej pory padł raz termostat
Opublikowano
Prawda jest taka że większość silników N20 trafia do nas zza oceanu i większość z małym przebiegiem jak na przykład mój co do osiągów złego słówka nie powiem poza kulturą pracy i doznaniami akustycznymi :duh: narazie problemu nie ma olej zmieniam co 9000 tysi.Spalanie większość miasto 11 litrów tankuje tylko vervę.Disle trafiają do nas z importu europejskiego i raczej mają natłuszczone sporo kilometrów więc warto sobie przemyśleć czy benzyna z miejszym przebiegiem czy diesel zwiększym.
  • 3 lata później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Czesc,


Mam pytanie o slabsza odmiane N20 (178km, wczesniej 184km).

Internet duzo zlego podaje o tych silnikach ale mniej wiecej do 2016 roku

(Nietrwaly rozrzad i pompa oleju).

Moje pytanie jest nastepujace: czy po 2016 poprawiono te silniki i ich osprzet

Czy nadal to sa tylajace bomby?

Opublikowano
Od lutego 2015 łańcuch i ślizgi zostały poprawione i w zasadnie nie ma problemu po tej dacie. Zrobiłem po 100 tys. km N20 w dwóch samochodach, jeden zrobiony na 280 KM, drugi na 305 KM i złego słowa nie mogę powiedzieć o tych silnikach poza dźwiękiem. W każdym profilaktycznie zmieniłem jednak łańcuch i napęd w ramach dobrej woli producenta przy ok. 70 tys. km przebiegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.