Skocz do zawartości

Urwany plastik pod zderzakiem przednim: E39 2004 r. M-Pakiet


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tydzień temu zakupiłem w bardzo dobrym stanie BMW E39 530d 2004 r. w fabrycznym M-Pakiecie jednak pod przednim zderzakiem z lewej strony (strona kierowcy) ma urwany plastik/eko płytę.

 

Jaką konkretnie część musiałbym wymienić, aby wszystko było uszczelnione? Stary plastik wyrzucę: chciałbym po prostu zainstalować nowy plastik, tylko jaki? gdzie taki kupić? Plastik ten idzie od spodu zderzaka aż do nadkola - jak ta część konkretnie się nazywa, aby zidentyfikować ją i wiedzieć co kupić, aby pasowało przy wymianie?

 

Poratowałby ktoś konkretnym linkiem do np. allegro aby zakupić taki plastik? http://allegro.pl/bmw-e39-5-m-pakiet-m-power-nadkole-nadkola-spinki-i5025500198.html - czy to bedzie to?

 

nr VIN: WBADP81080G047579

 

fotka:

12179027_697032947100157_1587908651_n.jpg?oh=88960c7790d74bb61d01ee06a60bd050&oe=562ACE81

12179914_697033927100059_1452823032_n.jpg?oh=4c31af2ccd7f93e57321164004defa7b&oe=562B1438

 

Dzięki z góry za pomoc

Opublikowano
Pospawać to ciężko, nie mam sprzętu, ale z poklejeniem jak najbardziej. Co proponujecie w kwestii poklejenia właśnie? Silikon/klej do szyb?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli będziesz kupował to nadkole radził bym brać oryginał .

W zimie gdy plastik stwardnieje( w tym zamienniku) robi się bardzo kruchy i łamie się nawet od delikatnego dotknięcia krawężnika przy parkowaniu .

 

 

 

A tak po za tematem ,masz e39 z 2004 roku ?

Zapewne kombi .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silikon czy klej do szyb długo nie potrzyma. W domowych warunkach można się za to zabrać jak ktoś ma zacięcie. ;)

 

Old school - Usunięcie farby, nawiercanie, włókno szklane, żywica. Na koniec wygładzanie i lakierowanie.

 

Drut school - nawiercić i sciągnąć na trytki. :D

 

Albo wersja professional - wypełnienie odpowiednim tworzywem:

 

https://www.youtube.com/watch?v=qVLBD-uHRgE

Opublikowano

Wziąłem ten plastik od BMW Smorawiński - oryginalny. Koszt 219zł. Jutro odbieram. A E39 zgadza się: kombi, wg Vinu data produkcji listopad 2013 r., ale do salonu wszedł niby w 2004 roku.

Dopiero w 2005 roku w maju znalazł nabywcę i wyjechał z salonu BMW.

 

Co do postu wyzej: i tak trochę sprzętu trzeba mieć :D Coś się pobawię ze znajomym diagnostą: niech mi poskleja ten zderzak.

Opublikowano
Wiesz o tym że auto jest wyprodukowane 7 listopada 2003 roku? czyli rocznik 2003 co najwyżej rejestracja w 2004 ale wątpliwa sprawa

 

W dowodzie rejestracyjnym datę produkcji mam wpisaną maj 2004 rok. VIN podaje co innego.

 

Pierwsza w OGÓLE rejestracja auta miała miejsce w maju 2005 roku w Niemczech. I mam na to wszystko urzędowe papiery. Tylko jakie to ma znaczenie?

Opublikowano
Praktycznego znaczenia nie ma żadnego, co najwyżej merytoryczne. Liczy się zawsze data produkcji, a nie zarejestrowania. Ale nie ukrywam, że fajnie mieć młodsze auto :)
Opublikowano

To prawda, natrafiłem CHYBA (odpukać) na dobry egzemplarz. Oryginalny przebieg: 172 tys. km: a na to wszelakie pieczątki w książkach serwisowych. Nie wiem czy prawdziwy... Fakt taki, że stan jest niemalże idealny: poza zarysowaniami i pęknięciami zderzaka pod spodem. Środek: jak nówka z salonu. Kierownica w żadnym stopniu niezużyta: podobnie fotele, plastiki i wszystkie przyciski od klimy etc. Elementy silnika jakby czyszczone każdy po kolei osobno :shock:

Chciałem E60, ale za 24 tys. nie da się kupić w dobrym stanie... Za to da się kupić w świetnym stanie E39.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.