Skocz do zawartości

[E38] 728iA- Węże wspomagania...zakuwanie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam....po wymianie prawie wszystkich możliwych uszczelnień...

wyszedł temat nieszczelności na wężach wspomagania...

płynu delikatnie ubywa, ale nie w jakiś zastraszającym tempie, ale zbiera się na osłonie która została wypucowana dosłownie....

 

Jak sprawdzam ceny oryginałów to od razu palpitacja i myśli samobójcze... ze 2000 w sumie by trzeba było mieć.

 

Mam opcję zakucia tych przewodów w zakładzie specjalizującym się w hydraulice przemysłowej...

ale czytając posty znalazłem informację o mrowieniu, hałasie itd...

 

Czy ktoś z Was przeprowadzał operację zakuwania węży wspomagania ?

Co będzie potrzebne... jakieś podkładki się wymienia...czy nakrętki??'

 

Wyczytałem że w przewodach jest zwężka i tłumik...

zakład zakuwający przewody poinformował mnie że nie przekładają żadnych cudów tego typu..

 

Jak to jest z tym mrowieniem kiery i hałasem....

czy jest to bardzo dokuczające w trakcie jazdy.

 

prośba o info, bo jutro fura na warsztat i mają być zdjęte przewody wspomagania...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie dostałem odpowiedzi... teraz już za późno ;P

Węże zostały zakute na nowo:

 

Przed:

http://i58.tinypic.com/23urjt2.jpg

 

I fotka po zakuciu.

http://i62.tinypic.com/n5k6y1.jpg

dodatkowo uszczelki kupiłem i oringi do chłodnicy.

 

Kolesie w firmie, która zakuwała powiedzieli, że bez problemu przełożą tłumik...(rurkę)

 

Węże właśnie się instalują... mam nadzieję że po południu będzie git i sucho w końcu...

oby udało się wcisnąc ten gięty... bo to może być temat... cholera....

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Całość zakucia 130zl.

dodatkowo podkładki po 1zł za szt i oringi 1,5 zl

 

dodatkowo opłata za robociznę mechanika... bo nie mam czasu niestety.

 

BAAARdzo trzeba pilnować kątów.

bo jest później problem przy instalacji.

 

ja się woziłem w tą i spowrotem. żeby węże później spasować.

ale ogólnie jest okej .

tłumik i zwężka przełożone.

śmiga nie mrowi i wraca na miejsce,

 

Ale przy V-ce zalecam ostrożność, bo słyszałem że w 40i jest dużo profilowanych węży i ciasno (w e39 pewnie bardziej niż w e38)

tutaj ten profilowany zastąpiony prostym trzeba było złapać przy alternatorze...

inaczej ciężko by było.

wygląda to tak

http://i58.tinypic.com/15ojfol.jpg

 

jest mój wątek na 7er... więcej można poczytać.

pozdro

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.