Skocz do zawartości

E60 520i M54B22 - nie mogę uruchomić silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ostatnio wymieniłem u siebie odmę wraz z seperatorem oleju plus wszystkie plastikowe rurki, wszystko OEM, ściągnąłem kolektor ssący odłączając wszystkie wtyczki od czujników nie odłączając uprzednio akumulatora (niewiedza) bo musiałem jeden wąż wodny wymienić. Od kolektora odkręciłem przepustnicę, krokowy i disę. Gdy wszystko podłączyłem i złożyłem do kupy okazało się, że nie mogę odpalić silnika. Rozrusznik kręci a motor nie chcę zaskoczyć. Nigdy nie miałem z nim problemu, palił od strzała, nie falowały obroty. Podłączyłem kompa i wywaliło mi błędy : 299B - Battery sensor, 27C7 - Main relay: Switching delay, 27F8 - Pedal position sensor potentiometer 2., 2741 - Pedal position sensor 2:Voltage supply, 27C4 - Main relay. Po wykasowaniu błędów silnik nie zapala, rozrusznik kręci i nic, błędy nadal te same. Odłączyłem aku by trochę podładować i nadal bieda. Macie jakieś sugestie lub pomysły? Trzeba coś zresetować? Zrobić jakąś adaptację? Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj odłączyć zasilanie od IBS (inteligentna klema minusowa) to taki cienki kabel który idzie do klemy minusowej i potem sprawdź czy odpali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz błąd przekaźnika

głównego opuzniajacego chyba start i

Main relay przekaznik główny

 

Znajduje się w schowku. Gdzie dokładnie to jeszcze poszukam.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jutro sprawdzę ten przekaźnik i dam znać. Mówisz w schowku przy bezpiecznikach? Główny będzie pewnie przy podszybiu w tej skrzynce z ecu? Myślisz, że mógłby się któryś z nich przepalić? Pozdro
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Juz wyszukalem. Sprawdz przekaznik, bezpieczniki, wtyczki i kable przy wtyczkach w komorze silnika. Miejmy nadzieje ze to nie modul DDE

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/DDE_zpsnygptetk.jpg

 

A41a bezpiecznik F8 60A

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/A41a_zpsyys0ez2g.jpg

 

Rozgaleznik A2076

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/A2076_zpswwkiasp6.jpg

 

Przekaznik glowny K6300 i A8680 bezpieczniki F01 do F04: 30A; 30A; 20A; 30A

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/K6300_zpsti5ouh6u.jpg

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Wielkie podziękowania speed1211, faktycznie był spalony jeden bezpiecznik w przekaźniku A8680... Boże jak się cieszę...udało się uruchomić auto. Dziś biorę lapka i INPĄ błędy wykasuję. Jak będziesz kiedyś na mazurach to musimy się zgadać na jakąś wódeczkę. Temat można zamykać. Piona
Opublikowano

Witaj. Błędy wyżej wypisałem...na początku tematu. Ja miałem u siebie przepalony jeden z czterech bezpieczników - 20A w czarnym przekaźniku przy podszybiu. Po wymianie bezpiecznika auto odpaliło od strzała i wszystko Si z wyjątkiem jakiś tam błędów, które zostały w pamięci - wykasowałem INP-ą i gra muzyka ;)

 

Tutaj masz ten przekaźnik

 

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/K6300_zpsti5ouh6u.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.