Skocz do zawartości

BMW e39 523i M52b25 – nierówna praca silnika


michal2828

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym ze auto jak jest zimne musze dłuzej zakrecic rozrusznikiem .Potem auto chodzi normalnie na benzynie i na gazie dopóki nie zgasze motoru i nie odpale ponownie zaczynja sie drgawki na wolnych obratach na benz i lpg mam tak od 3 dni i nie wiem o co chodzi .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pod kompa do sprawdzenia, to po pierwsze.

Z obiawów to cokolwiek, czujniki położenia wału, dziurawy dolot, problemy z odmą, zapchany krokowiec, świece zużyte, cewki siadają.. Z takiego opisu można tylko wróżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to podłączyć pod kompa, bo tak to szukanie wiatru w polu.... Sprawdź czy na listwie paliwowej jest paliwo przed odpaleniem. Sprawdź dolot czy szczelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece i fajki wygladaja na wporzadku. raz ja telepie raz nie . Mysłałem ze komputer cos wykarze a tu pustka nic. Kolektor dolotowy zdjac i uszczelnic moze sam nie wiem. Odma wyglada na dobra jak odrece korek olejowy to lekko zmieni prace to raczej jest dobrze. Do pierwszego zgaszenia na ciepłym silniku jest dobrze . jak odpale ja chodzi dluzej niz 30 sekund na wolnych i wpada w drgania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

syczenie to słychac powietrze przechodzące przez przepustnicę i silnik krokowy.

To normalne.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie wiem raz chodzi normalnie raz głupieje jeszcze sprawdziłem ze czujnik połozenia wału tez jest zamiennik. Wymienie oba na vdo po wypłacie i sie okaze. A z ta odma profilaktycznie ja wymienie. Po odkreceniu korka nic nie piszczy niby . A jest jakis sposób na jej sprawdzenie bez demontażu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienia Ci obroty silnik jak odkręcisz korek oleju?

 

Czy ktoś mi powie regulator biegu jałowego czyli popularny krokowiec może ulec uszkodzeniu, dokładniej czy po mimo wyczyszczenia dalej coś z nim będzie nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi zamiennikami to zawsze jest cyrk... Nie raz diagnozowałem jakiegoś kumpla auto i często wychodziło, że niby czujnik ok. Ale jednak nie był ok. Nowy zamiennik potrafi od razu oszukiwać. Także czujniki tylko ori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

także najpierw zmienie czujniki :D A co do tej odmy silnika to jak odkrece korek od oleju to bardziej kuleje na obrotach. A z silnikiem korkowmym miałem kiedys problem w m50 czysciłem i nic nie pomagało załatwiłem drugi i było w porzedku . A gdzie najtaniej moge dostac czujniki? bo w sklepie u mnie w Kutnie to po 300zł krzycza wzwyż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam! Mam taki dość dziwny przypadek. Silnik niekiedy jakby nie równo pracuje szczególnie na zimnym silniku. Natomiast po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka wlewu oleju z silnika uchodzi powietrze. Zapalę silnik pochodzi kilka minut na wolnych obrotach zgasze i kiedy ponownie odkręcę korek wlewu oleju to znów z silnika ujdzie powietrze czy to coś z odmą?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Witam dotknął mnie ten sam problem więc od kilku tygodni jestem posiadaczem bmw w ostatnim czasie zauważyłem ogromny spadek mocy szarpanie podczas ruszania i zmianie biegów falujace obroty i czasami koniecznościa kolejnego odpalenia ale tylko na LPG tak się dzieje a i dzisiaj doszły jeszcze stuki z okolic silnika tak od 2 do 2-5 tys obr ale zato powyżej idzie trochę lepiej jakby włącza się jej turbina chodź jej niema takie objawy ma gdy pracuje na LPG a na 95 jest lepiej ale też słychać stukanie w silniku nawet na postoju temp moment łapie tak jak powinien przestaje szarpać podczas zmiany biegów porostu czuje ze BMW chce jechać ale jakby coś ja mulilo tak do 3500 obr ale zato jak złapie powyżej to wtedy załącza się chyba vanose czuje jaką mocą powinna dysponować ta jednostka od początku macie jakieś pomysły
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bogys, na początek to napisz tak, żeby było zrozumiałe, bo takiego słowolejstwa to się nawet czytać nie chce:

Znaki oddzielające. Uwagi ogólne

 

85.

Mamy do dyspozycji trzy znaki o funkcji oddzielającej: kropkę, która jest najsilniejszym z nich, średnik i przecinek. Funkcję taką, oprócz swej podstawowej funkcji, mogą pełnić również wykrzyknik, pytajnik oraz wielokropek. Gdy dochodzi do zastąpienia kropki przez jeden z wymienionych znaków, granica pomiędzy wypowiedzeniami jest sygnalizowana za pomocą dużej litery rozpoczynającej następne wypowiedzenie.

Różnicę w użyciu kropki, średnika i przecinka pokazuje następujący przykład:

Podobnie malarze dążyli do oddania złudnych iluzji; nie dbali o odtworzenie przedmiotu tak, jak on wygląda, gdy się na niego patrzy z bliska, ze wszystkich stron; malowali go tak, jakim się wydawał z daleka, w blasku światła lub w półmroku.

(J. Białostocki)

To rozbudowane wypowiedzenie składa się z trzech względnie samodzielnych i współrzędnych względem siebie całości. Dwie pierwsze zostały oddzielone średnikami, trzecią — końcową — zamyka kropka. W obrębie drugiej i trzeciej części wypowiedzenia autor zastosował dodatkowo przecinki w celu podkreślenia budowy składniowej tych wypowiedzeń.

Więcej znajdziesz tutaj:

http://sjp.pwn.pl/zasady/Znaki-oddzielajace-Uwagi-ogolne;629739.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

na forum od dzis wiec jak cos nie teges to z góry SORKI.

 

BMW e39 M52B23 automat LPG stag 300 wtryski Hany zamontowny 3miesiace temu

 

od jakiegos czasu auto miło tak jak by turbo dziure, tzn podczas wyprzedzania do 5tys obrotów ledwo ledwo i powyzej jak by nitro sie załaczyło ( taka sama reakcja benzyna jak i lpg )

 

znajomy elektryk powiedział ze sady do wymiany, podłaczył pod kompa zdiagnozował. Po cieszkich bulach kupiłem orginalne uzywki zamontowane sprawdzone wszystkie parametry w normie działaja jak powinny- tak zdiagnozował elektryk!

 

mimo wszystko auto i tak nie jedzie jak powinno kolejna diagnoza cewki oraz swiece. Swiece nowe NGK według katologu pod dany model auta.

cewki wyjente z auta kumpla, w pełni sprawne - TO SAMO

od kilku dni do tego wsyztkiego doszło szarpanie, najpierw podczas jazdy w stałym tempie, teraz juz jak odpale odrazu telepie jak by nie palił na jeden gar brak mocy.

 

kolejna diagnoza elektryka.

KOD usterki 202 .203 .2.3.29.8.12.69 trochę ich jest i nie mam pojęcia za co się brać dalej

 

 

Ze tak powiem co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mechanicy zawsze szukają od d... strony. Błędy sond, wypadanie zapłonów głównie biorą się ze złej mieszanki - masz gdzieś nieszczelność w dolocie.

Przejrzyj wszystko, obmacaj każdy kawałek gumy z doloty, od systemu podciśnienia, sprawdź zawór DISA.

Jak masz kompa to kup kabel, zainstaluj INPA i sam czytaj błędy, wrzucaj screeny, wyjdzie taniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.