Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie tylko softem, napewno jest inna turbina (sprawdziłem przed chwilą w realoem), pewnie też wtryski mogą być inne lub elementy wydechu ale nie chce mi się już dalej szukać :)

 

EDIT: Wtryski też inne.

Opublikowano

Specjalnie założyłem konto aby tu napisać :)

 

F20 118d na RACECHIPie zostawia w tyle F30 320d i idzie równo z 525D F10. RACECHIP po wypięciu nie zostawia jakichkolwiek śladów które mógłby wykryć serwis. Dopłacanie do 120D nie ma sensu :) no chyba że chcesz do 120D włożyć RACECHIPa ale to trochę inna dyskusja :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale 120d nawet seryjnego w tyle nie zostawi. Obudowa auta f30 i f10 większe i cięższe.
Opublikowano

mylisz się kolego.

 

118d na racechipie ustawionym fabrycznie wypluwa 177KM i 360Nm, na podkręconym w górę na 4 4, wypluwa 191KM i 390Nm. Na RaceLogicu w pierwszym przypadku osiągane są wyniki stałe 7,1-7,2 do setki. Na ustawieniu 4 4 6,8-6,9 - są to parametry nieosiągane przez 120d nawet poliftowe które jest szybsze katalogow niż przedliftowe.

 

przedlifotwy 118d miał chyba w automacie do setki w granicach 8,6 natomiast poliftowe 118d ma bodajże 8,2 - zakładam więc że dobrze podkecone Racechipem 118d F20 LCI może osiagać przyspieszenie do setki w granicach 6.7 sekundy

 

nie wiem jak z prędkością maksymalną bo mam fabryczny ogranicznik, którego sciągnięcie naruszy gwarancję wiec wciąż konczy się na 216 czy tam 218.

  • Moderatorzy
Opublikowano

A masz wyniki z RL z 120d B47 190km/420nm ?

 

Vmax miałem w 120d MPPK 200KM/420nm około 240 km/h.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Specjalnie założyłem konto aby tu napisać :)

 

F20 118d na RACECHIPie zostawia w tyle F30 320d i idzie równo z 525D F10. RACECHIP po wypięciu nie zostawia jakichkolwiek śladów które mógłby wykryć serwis. Dopłacanie do 120D nie ma sensu :) no chyba że chcesz do 120D włożyć RACECHIPa ale to trochę inna dyskusja :)

 

Dopłacać to nie ma sensu do 118d lepiej wybrać 116d tam różnice wynikają jedynie ze zdławienia programowego i program podbija obie wersje na ~180@400

Ja bym jednak do 120d dopłacił, bo inne turbo i wtryski dają dodatkowe 40ps i 50Nm a to przy tej wadze jest bardzo odczuwalne ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze prawisz albo 116 albo 120 :twisted:

 

;)

To chyba dość podobna sytuacja jak w przypadku benzyny x18i x20i oraz x28i

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
A masz wyniki z RL z 120d B47 190km/420nm ?

 

Vmax miałem w 120d MPPK 200KM/420nm około 240 km/h.

 

Nie mam w przypadku B47 bazuję na danych ze strony BMW

 

 

Dopłacać to nie ma sensu do 118d lepiej wybrać 116d tam różnice wynikają jedynie ze zdławienia programowego i program podbija obie wersje na ~180@400

Ja bym jednak do 120d dopłacił, bo inne turbo i wtryski dają dodatkowe 40ps i 50Nm a to przy tej wadze jest bardzo odczuwalne ;)

 

Programowo ze 118d (czyli nie przez zewnętrzny komputer jakim jest RACECHIP) i tracąc gwarancję (teoretycznie) wyciągają chłopaki 205/420 co jest już zacnym wynikiem

 

Natomiast co do 116d to masz rację ale tylko w E87 (nie wiem jak F20 preLCI) bo w F20 LCI 116d to silnik o pojemności 1,5 litra i do tego w 3 cylindrach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A masz wyniki z RL z 120d B47 190km/420nm ?

 

Vmax miałem w 120d MPPK 200KM/420nm około 240 km/h.

 

Nie mam w przypadku B47 bazuję na danych ze strony BMW

 

 

Dopłacać to nie ma sensu do 118d lepiej wybrać 116d tam różnice wynikają jedynie ze zdławienia programowego i program podbija obie wersje na ~180@400

Ja bym jednak do 120d dopłacił, bo inne turbo i wtryski dają dodatkowe 40ps i 50Nm a to przy tej wadze jest bardzo odczuwalne ;)

 

Programowo ze 118d (czyli nie przez zewnętrzny komputer jakim jest RACECHIP) i tracąc gwarancję (teoretycznie) wyciągają chłopaki 205/420 co jest już zacnym wynikiem

 

Natomiast co do 116d to masz rację ale tylko w E87 (nie wiem jak F20 preLCI) bo w F20 LCI 116d to silnik o pojemności 1,5 litra i do tego w 3 cylindrach

 

Tak oczywiście chodzi mi oczywiście o F20 16d,18d w wersji 2.0

Nie spotkałem się jeszcze w z tak dużym przyrostem dla 18d, nie zdecydowałbym się na taki przyrost.

Niemniej jednak skoro 118d ma opcje na 205ps to 116d również taką posiada.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

u mnie na podkreconym racechipie skrzynie też wariowała, ale przy usunietej adaptacji, ladnie sie dogadali.

 

poza tym jest gwarancja to sie nie martwię za bardzo o zniszczenie samochodu. zdecydowalbym sie na program ale podobno nawet podmiana komputera silnika, jest "wykrywalna" a racechip nie :D

 

ciekawostka - auto mam zakodowane na sportową skrzynię i LC. zdecydowanie lepsze przyspieszenie ze startu jest przy wyłączonych wszystkich systemach i ruszaniu na wcisnietym gazie do polowy i hamulcu do spodu aniżeli na procedurze Launch Control - niestety wlacza sie kontrola trakcji

  • Moderatorzy
Opublikowano

Może do setki będzie podobnie jeśli wyżyłujesz na maksa 118d z mniejszym turbo i wtryskami.

Nie sądzę mimo wszystko żeby objechał seryjne 120d LCI.

Oraz z pewnością spuchnie w teście 100-200 (który jest jedynym realnym wyznacznikiem bo 0-100 za każdym razem zależy od tego jak ruszysz).

  • Członkowie klubu
Opublikowano

143 hp robione boxem na 200 hp to całkiem konkretny przyrost :cool2:

.

 

ciekawostka - auto mam zakodowane na sportową skrzynię i LC. zdecydowanie lepsze przyspieszenie ze startu jest przy wyłączonych wszystkich systemach i ruszaniu na wcisnietym gazie do polowy i hamulcu do spodu aniżeli na procedurze Launch Control - niestety wlacza sie kontrola trakcji

Znaczy ile masz obrotów silnika przy takim ruszaniu?

Opublikowano

nie nie, na boxie jest 190KM, 205 wg firmy tuningowej byloby osiagnięte indywidualnym programem, na który się nie decyduję ze względu na gwarancję.

 

obroty na LC są w granicach 2700-2800, przy ruszaniu z wylaczonymi systemami staram się utrzymywać podobne.

 

Niestety w ciagu 3 miesięcy praktycznie skonczyłem tylne opony :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

LC nie mam, przy ruszaniu z wciśniętym hamulcem nie mogę kręcić wiecej niż 2300-2400 bo juz mi dupskiem zarzuca. Opony 225. Dziwne ze diesla mozna kręcić troche wyżej.

Przyrost na 190 ze 143 samym boxem to tez bardzo ładny przyrost.

Opublikowano

ja mam 245, przy wcisnietym hamulcu do konca jest ok - poza tym ja wciskam gaz jak osiagne obroty to od razu puszczam hamulec zeby nie niszczyc skrzyni, więc to trwa pewnie poniżej sekundy.

 

a co do LC - to w bardzo prosty sposób można zakodować wraz z sportową skrzynią i tysiącem innych opcji :)

 

a co do benzyny - jezdzilem kiedys zastepczym 116i i nigdy nie udalo mi sie nim ruszyć "z pizdy" - wydawalo mi sie że powinien sie na wcisnietym hamulcu krecic pod 5000 a tu zonk

Opublikowano

Nie istotne ale dużo info jest dla wszystkich ja już z grubsza wiem wszystko dzięki za rady/info wszystkim:).

 

Jeszcze parę pytań:

 

Systemy asystujace kierowcy 2 294,00 PLN to jest coś w rodzaju night vision miedzy innymi sądząc z opisu, ma to ktoś jak działa? Jak się jeżdzi nad morzem jest inwazja zwierzyny / nieoznakowanych idiotów po zmroku na rowerach poboczu, więc teoretycznie fajna sprawa pytanie czy ma to sens.

 

Remote Services (Usługi Zdalne) Co jest w tym pakiecie? Wole pytać tu niż w salonie bo tam się okazuje że wiem więcej nawet o F20 niż handlowiec nie wspominając o F10...

 

Po akcji odchudzającej wyszło mi coś takiego :

www.bmw.pl/myconfig/j1l4w5h1

 

Wywaliłem zawieszenie M fajne jest twardsze zawieszenie ale obniżenie zawieszenie nie jest wskazane, no i parę innych bzdetów chciało by się wybrać wszystko ale ....

 

 

Btw oferta salonu na samochód (wtedy było bazowo ok 200k) 180k ale myśle że jeszcze zejdą strasznie się krzywili na info że broker daje lepszą ofertę była gadka o super leasingu/AC itd :D

Opublikowano

Witajcie, podepnę się pod temat - jaki jest koszt podniesienia mocy w 116D ale raczej do niezbyt wyżyłowanych wartości silnik 2litrowy i jak zachowują się inne podzespoły po takim zabiegu tzn skrzynia automat, turbina itp?

 

Specjalnie założyłem konto aby tu napisać :)

 

 

F20 118d na RACECHIPie zostawia w tyle F30 320d i idzie równo z 525D F10. RACECHIP po wypięciu nie zostawia jakichkolwiek śladów które mógłby wykryć serwis. Dopłacanie do 120D nie ma sensu :) no chyba że chcesz do 120D włożyć RACECHIPa ale to trochę inna dyskusja :)

 

Dopłacać to nie ma sensu do 118d lepiej wybrać 116d tam różnice wynikają jedynie ze zdławienia programowego i program podbija obie wersje na ~180@400

Ja bym jednak do 120d dopłacił, bo inne turbo i wtryski dają dodatkowe 40ps i 50Nm a to przy tej wadze jest bardzo odczuwalne ;)

Opublikowano

W granicach 1,5 tyś zł może trochę taniej w jakiejś promocji:

viewtopic.php?f=163&t=270565

Jeśli kasa nie stanowi problemu, to nie ma się nad czym zastanawiać.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.