Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PMS///M3 - kiedy to M4 kolegi było wyprodukowane?

 

 

Generalnie to niczego więcej na razie nie wymyślę. Niedługo nie będę potrafił jeździć inaczej niż testowo ;) Czekam, co wykombinuje BMW, a potem zobaczymy.

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W to co tu czytam aż się wierzyć nie chce. Sam za około 4 tygodnie odbieram nowe M4 i nie wyobrażam sobie ,żeby nowe auto ściągało w jakąś stronę i kierownica przy jeździe na wprost była przekrzywiona a serwis nie wie jak usterkę usunąć. Przecież to normalnie jakieś jaja są. Jeżeli BMW nie ma już pomysłów jak naprawić auto, to niech je wymienią :D A tak na poważnie to najlepiej gdzieś przejechać się jakimś demo ,żeby porównać , ale z kolei skoro niektórzy użytkownicy mieli już z tym problem to coś na rzeczy jest na pewno. Pozostaje mozolna walka z ASO , ale jak na razie innego wyjścia nie ma, oby wszystko zakończyło się pomyślnie.
Opublikowano

Dzisiaj będąc w salonie BMW wspomniałem doradcy o problemie autora tego tematu. W sumie mogę powiedzieć, że jego mina była bezcenna.

 

Szok i niedowierzanie :shock: :shock: :shock:

Opublikowano

Niby nic, czego nie można się było spodziewać - w odpowiedzi na wysłane pismo Niemcy dali do zrozumienia, że nie są stroną w sprawie, więc ich to nie interesuje...

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
trzymam kciuki ....dawaj znać
Opublikowano
Zdaję sobie sprawę, że żyjemy w czasach wszechobecnej tandety i jednorazówek, jednak wypuszczenie bubla z fabryki przekracza moje zdolności pojmowania.

Dodatkowym problemem jest to, że sprawa nie jest zero-jedynkowa. Jak sami piszecie ”może trochę bardziej niż inne", a "może trochę mniej". Cały czas będzie to "może".

Zastanawiam się, czy te pierwsze 2000km przeznaczone niby na docieranie, to jednak nie jest okres beta testów i wyłapywania takich właśnie kwiatków.

 

W mojej pracy miałem okazję poznać wiele firm od środka. Często większe, także znane marki produkcyjne. Jestem obdarty ze złudzeń. Wszędzie konkurencja wymusza coraz szybszy pęd. Pęd za nowością. Do tego presja kroczącego budżetu. Managerzy mogą na projekt przeznaczyć x zł i muszą w dacie y wypuścić na rynek nową wersję produktu. Fabryka nie może czekać. Wszędzie chaos. I dziesiątki problemów. Drobnych, dużych. Dziesiątki. Przymyka się oko na potencjalne mankamenty, wychodzi z założenia, że będzie dobrze. Że lepiej dać na rynek niedoskonale sprawdzony produkt niż wstrzymać i narazić firmę na spadek przychodów.

 

Na pewno dotyczy to i bmw i audi i każdego, kto produkuje coś masowo.

 

A będzie jeszcze gorzej. Oprogramowanie robi się coraz bardziej skomplikowane, a na rynku liczba fachowców jest ograniczona. W pewnych tramwajach, które jeżdżą w niemczech (nie polskie) znajomemu motorniczemu wyświetlają się komunikaty błędów o... przeciągnięciu. Bo soft tramwaju bazuje na sterownikach wykorzystywanych też w lotnictwie.

 

Będzie się działo. :duh:

Opublikowano
Ja bym jednak nie popadał w paranoję... Te problemy jednak dotyczą mniejszości, a nie większości. Fora internetowe mają to do siebie, że często zakrzywiają rzeczywistość, ponieważ tylko niezadowolonym chce się pisać o problemach na forach. Ludzie zadowoleni albo tacy co nie mają problemów zazwyczaj nic nie piszą bo im się nie chce ;)
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.