Skocz do zawartości

F80, czyli jak zabić marzenia


lbk2009

Rekomendowane odpowiedzi

Całkowicie rozumiem rozżalenie kolegi. Dlaczego w Polsce nie dostajemy towaru, usługi za który płacimy? Bardzo często jest coś nie tak, to jest nie do przyjęcia, a Wy mówicie, że kolega przesadza. To daje właśnie przyzwolenie na takie sytuacje. Wg mnie to jest skandal, bo klient kupujący M powinien być mega zadowolony !

 

 

Ale w Polsce tej M chyba nie produkowali?

Fakt, serwis w Polsce powinien w ramach gwarancji czym prędzej naprawić usterkę a później zwrócić się w tej sprawie do fabryki ale to nie salon w PL odpowiada za te niedociągnięcia.

Każdy klient powinien być zadowolony, nieważne czy to kupując M3, serię 7 czy też Passata, Clio a nawet i Fiata 500...

 

 

Dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
co ma powiedzieć klient któremu zapaliło się nowe Ferrari, ostatnio akcja pod salonem Mb w Korei bodajże, takie czasy mamy niestety a motoryzacja jakością do lat 90 już raczej nie wróci a szkoda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponował bym F30 i F10 nie wrzucać do worka z F80 po to inna konstrukcja zawieszenia , w F30 dwa razy były zmieniane tuleje wahaczy http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6855743-lozysko-hydr/i54108/kL/sN/r2013

ja mialem podobnie-

pierwszy przeglad po gwarancji (53 000km) i nie dostalem przegladu przez te tuleje

wizyta w Bmw i poszli na kompromis tzn zaplacili za czesci a ja za wymiane-

dobre i to ale i tak 150€ w tył

myslalem ze wykonczylem te tuleje na "20 na ktorych jezdze ale Twoj post uswiadomil mnie ze nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie sprawę, że żyjemy w czasach wszechobecnej tandety i jednorazówek, jednak wypuszczenie bubla z fabryki przekracza moje zdolności pojmowania.

Dodatkowym problemem jest to, że sprawa nie jest zero-jedynkowa. Jak sami piszecie ”może trochę bardziej niż inne", a "może trochę mniej". Cały czas będzie to "może".

Zastanawiam się, czy te pierwsze 2000km przeznaczone niby na docieranie, to jednak nie jest okres beta testów i wyłapywania takich właśnie kwiatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wydaje mi się, że M nie ma ROF, na 90%.

 

Nie rozumiem ani jednego zdania, że autor coś wyolbrzymia.

Ile kosztuje F80? Przecież to są kosmiczne pieniądze jak za samochód i w zamian jako klienci powinniśmy dostawać to o czym zapewnia nas sprzedający. Auto nietuzinkowe o najlepszych dostępnych osiągach. Samochód jest przystosowany do jazdy z prędkościami bliskimi 300km/h i do takich prędkości powinien być pewny. Przecież jest liga, gdzie wymaga się czegoś więcej. Skoro auto ściąga i prowadzi się źle to na co komu te 400+KM itd. skoro boi jechać się 100km/h? Jeżeli marka bierze kilkaset tysiecy za auto to chyba warto poświęcić mu kilka godzin na testach i dać klientowi auto sprawdzone, z które będzie się cieszył. I teraz jeszcze rozkładają ręcę :mad2:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Fuck upy zdarzają się wszystkim, Ferrari i Lambo również, nikt w dzisiejszych czasach nie testuje auta po 100 czy 200 km na torze itp. Kwestia jak do tego podchodzi dealer, szczególnie przy takiej kasie wyłożonej za auto. Powinni załatwić temat raz dwa, dać zastępcze auto (i to jakieś odpowiednie a nie mini czy jedynkę) a po wszystkim dołożyć bon na akcesoria. I nie byłoby tematu. Niestety u nas podobnie jak z iPhonem jest z BMW. Za granicą jak nie działa telefon to idziesz do salonu i dostajesz nowy a u nas sztab ludzi pracuje nad tym jak udowodnić Tobie że to Ty go zepsułeś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za granica tez nie jest tak latwo, ale ogolnie serwis jest lepszy. Jesli nie ma ewidentnych objaw usterki, takich jak np. glosnie szuranie rozrzadu, to trudno w BMW uzyskac naprawe w ramach gwarancji. Czesto slyszy sie, ze ten typ tak ma i chodzi jedynie o drobny problem, ktory nie powoduje ryzyka trwalych uszkodzen auta. W przypadku kosztownych napraw zdarza sie, ze sprawe zalatwia dopiero pismo od prawnika lub opinia rzeczoznawcy, dlatego wiekszosc ma wykupione specjalne pakiety ubezpieczen umozliwiajace pokrycie kosztow pracy adwokata.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Skoro cześć ludzi twierdzi ze wszystko moze być w porządku, to moze sie ustaw z kimś z forum kto ma doświadczenie w jeździe M na przejażdżkę, niech zobaczy czy tak ma być czy cos jest na rzeczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli samochód ściąga to ściąga, nie ma opcji, żeby wszystko było ok.

Spędziłem na różnych torach sporo czasu w przeszłości w autach znacznie twardszych niż seria m3 i nikt mi nie wmówi, że to może być wynik spowodowany krzywizną drogi.

Zwłaszcza, że Maja mówi, że u Niego wszystko gra ;)

Oddaj i kup RS'a ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli samochód ściąga to ściąga, nie ma opcji, żeby wszystko było ok.

Spędziłem na różnych torach sporo czasu w przeszłości w autach znacznie twardszych niż seria m3 i nikt mi nie wmówi, że to może być wynik spowodowany krzywizną drogi.

Zwłaszcza, że Maja mówi, że u Niego wszystko gra ;)

Oddaj i kup RS'a ;)

Masz na myśli rs6? :mrgreen:

Lubie BMW ale jak czytam co sie dzieje z autem u kolegi to się odechciewa :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jak do tego podchodzi dealer, szczególnie przy takiej kasie wyłożonej za auto. Powinni załatwić temat raz dwa, dać zastępcze auto (i to jakieś odpowiednie a nie mini czy jedynkę) a po wszystkim dołożyć bon na akcesoria. I nie byłoby

Randall, dealer własnej kasy nie wyłoży. Zrobi tyle, za ile zapłaci mu BMW. A BMW ma sytuację głęboko w d.... Gyby nie miało, to wysłałoby jak najszybcej maila w stylu: Przepraszamy bardzo, ale robot X0C1-shit3 i Hans S. nachlali się wysokoprocentowego oleju, przyszli do roboty na kacu i źle złożyli panu auto. Proszę się nie obawiać - naprawi się. Dziękujemy za wybór BMW M3 i jesteśmy pewni, że ponownie wybierze pan Ultimate Driving Machine, Freude am Fahren itd, itd.

Oddaj i kup RS'a ;)

RS-a bym chyba nie kupił, ale na nie-bubla wymieniłbym chętnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie do końca. Osobiście miałem przypadek w którym kochane BMW Polska odmówiło naprawy gwarancyjnej ale dealer sfinansował ja z własnej kieszeni. I zapewnił sobie tym samym klienta na lata.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Smutne to co piszecie nasuma mi się jedno czy BMW jest jeszcze marka premium. ?

 

Mam nadzieję że m3 wróci do ciebie bez wad i czas spędzony z f80 naprawi twoje doświadczenia z naprawą auta......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli samochód ściąga to ściąga, nie ma opcji, żeby wszystko było ok.

Spędziłem na różnych torach sporo czasu w przeszłości w autach znacznie twardszych niż seria m3 i nikt mi nie wmówi, że to może być wynik spowodowany krzywizną drogi.

Zwłaszcza, że Maja mówi, że u Niego wszystko gra ;)

 

Moze Maja ma inne opony? Albo zawieszenie i geometrie? Jest mnostwo zmiennych.

A co do krzywizny drogi - to tak, ma to wplyw. Nawet wczoraj jechalem autostrada w CZ, normalnie kierownica musi byc lekko w lewo, potem byly roboty drogowe, jazda przeciwnym pasem i kiera musiala byc lekko w prawo. Po puszczeniu kiery auto lekko sciaga, w jedna albo druga strone w zaleznosci od krzywizny drogi. To juz drugie auto, w ktorym mam ten efekt.

Wiec jesli autor watku ma na mysli takie delikatne 'odchylenia', to nie ma co sie marwic. Jesli wieksze, to problem istnieje.

 

lbk2009 - o ile stopni musisz przekrecac ta kierownica w lewo podczas jazdy na wprost autostrada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam F80 i u mnie wszystko gra ale kolega w M4 miał ten sam problem -ściągało auto w prawo. Naprawa jest prosta! Wystarczy Update softa do elektrycznego wspomagania! Ale oczywiście w Polsce nikt tego nie umiał zdiagnozować. Kolega pojechał do serwisu do Berlina i panowie w godzinę rozwiązali problem.

 

90% usterek w BMW wynika z debilizmu naszych autoryzowanych serwisów które nie maja pojęcia co robią.

 

Poproś a w zasadzie wymagaj Update softa w układzie wspomagania i bedzie git!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kwestia jak do tego podchodzi dealer, szczególnie przy takiej kasie wyłożonej za auto. Powinni załatwić temat raz dwa, dać zastępcze auto (i to jakieś odpowiednie a nie mini czy jedynkę) a po wszystkim dołożyć bon na akcesoria. I nie byłoby

Randall, dealer własnej kasy nie wyłoży. Zrobi tyle, za ile zapłaci mu BMW. A BMW ma sytuację głęboko w d.... Gyby nie miało, to wysłałoby jak najszybcej maila w stylu: Przepraszamy bardzo, ale robot X0C1-shit3 i Hans S. nachlali się wysokoprocentowego oleju, przyszli do roboty na kacu i źle złożyli panu auto. Proszę się nie obawiać - naprawi się. Dziękujemy za wybór BMW M3 i jesteśmy pewni, że ponownie wybierze pan Ultimate Driving Machine, Freude am Fahren itd, itd.

Oddaj i kup RS'a ;)

RS-a bym chyba nie kupił, ale na nie-bubla wymieniłbym chętnie ;)

 

Macie jakieś doświadczenia, wiedze, jak wygląda sytuacja w innych markach? Czy są takie, które właśnie tak się zachowują jak tutaj kolega napisał? Robią wszystko, żeby klient był zadowolony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry serwis ma ponoc Lexus, maja dobrze rozbudowana baze i duzo pracownikow obslugi klienta w stosunku do ilosci sprzedanych aut. Tak jest przynajmniej w Europie zachodniej. Firma Lexus dobrze rozbudowala swoje zaplecze, liczac na podobny sukces sprzedazy jak w USA. Jak narazie nie udalo im sie osiagnac zakladanych celow sprzedazy i udzial Lexusow w rynku samochodowym pozostaje znikomy.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że wszystko zależy od konkretnego dealer'a bo Polska jest zbyt małym rynkiem dla segmentu premium aby centrale marek się nim przejmowały. Bezpośrednio z serwisem Lexusa nie miałem styczności, ale z serwisami Toyoty bywa różnie a często ten sam dealer ma obie marki. Europa zachodnia czy USA to inna bajka a nie od dziś wiadomo, że (niezależnie od branży) w biznesie najgorszy poziom prezentuje u nas obsługa klienta - tego się jeszcze zwyczajnie nie nauczyliśmy.

Autorowi tematu życzę powodzenia bo rozumiem, że czasem drobne mankamenty potrafią zepsuć radość z nowego nabytku. Trzeba pamiętać, że potknięcia zdarzają się wszystkim ważne jak kto z tych potknięć wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.