Skocz do zawartości

320i - Pytanie o łącznik stabilizatora


RafikRup

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

Ostatnim czasem wymieniałem amorki z tyło i rozejrzałem się pod spodem. Wywnioskowałem, że łączniki tylnego stabilizatora są do wymiany(spękana guma). I teraz rodzi mi się moje pytanie: Czy wymieniać tylko tył czy od razu przód?(podobny stan łączników)Jak wymieniać to wraz z gumami od stabilizatora? Myślałem nad Meyle lub FEBI, dobry wybór?

 

Ps. Od dłuższego czasu samochód pływa na drodze, źle się prowadzi i ucieka kierownica. Podejrzenia: padnięte łączniki, ale na razie wystarczy tył, czy od razu przód?

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez RafikRup
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amory tył wymieniłeś a co z przodem będą padnięte też będzie woziło-bujało autem to samo dotyczy tuleji progowych wahaczy tylnych jak i łączników stalbilizatora

Ogólnie każdy zużyty element zawieszenia da się odczuć-kto choć raz wymienił wszystko tj całe zawieszenie bądź ma swoje SPRAWNE wie o czym piszę.

Wiele aut przechodzi przeglądy co rzeczywistości powinno być inaczej.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie poprawi nic. Zużyte stukają, jeśli nie stukają to ich nie ruszaj bo nic ci to nie da :)

 

chcesz poprawić komfort to zadbaj o amortyzatory, sprawdz jaką mają sprawność. Poduszki silnika wymień i skrzyni i zobaczysz jak auto stanie się komfortowe. Poduszki dyfra rownież i zmiana biegów stanie się delikatna i cichutka.

 

Jak tylne masz zużyte to gumy stabilizatora też zmien bo kosztują grosze, wymiana prosta i szybka a przed tobą na pewno nikt ich nie wymieniał.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu ewidentnie zużyte łączniki. A gumy to przy okazji wymienię. Prawdopodobnie w tym samochodzie oprócz amorków mało co było wymieniane.

Dlatego chcę się za to zabrać i powoli krok po kroku powymieniać. Zacznę od tylnego stabilizatora. A właśnie, wymieniać sam stabilizator czy wystarczy łączniki + gumy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu ewidentnie zużyte łączniki. A gumy to przy okazji wymienię. Prawdopodobnie w tym samochodzie oprócz amorków mało co było wymieniane.

Dlatego chcę się za to zabrać i powoli krok po kroku powymieniać. Zacznę od tylnego stabilizatora. A właśnie, wymieniać sam stabilizator czy wystarczy łączniki + gumy?

wymieniasz tylko łączniki i gumy, sam stabilizator to kawał pręta i tam nie ma się co zużyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki.

Mam takie pytanie jedno: Mam koła 17" a na nich opony 225/45 Czy to powoduje w dużym stopniu bujanie samochodu na "polskich" drogach?

Czy gdy po wymianie łączników będzie jakaś poprawa? A może to wina przede wszystkim przednich amorków?

 

Ps. Jakie dać ciśnienie? Obecnie mam 2,1 i 2,3 bara, tak jak zaleca producent do tych rozmiarów. Na polskie drogi wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.