Skocz do zawartości

BMW E60 525d 177KM - tryb awaryjny, IBS - Problem


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Opublikowano (edytowane)

Witam!

Kupiłem niedawno BMW E60 525d 177 km.

Podczas oględzin z elektroniką nie było problemów, tak samo podczas powrotu autem na kołach - ok 250 km, wszystko działało.

Na drugi dzień gdy wsiadłem do auta i odpaliłem je, radio (cały ten komputer pokładowy na desce na środku) nie załączyło się, migało, pojawiał się napis BMW i tak w kółko się resetował. Następnego dnia, wsiadłem wszystko było ok. Działa jak mu się zachce.

Dodatkowo podczas jazdy, czasami silnik przechodzi w tryb awaryjny i przez jakiś czas jedzie jakby nie miał turbo. W ogóle nie przyśpiesza.

Pojechałem do mechanika, podłączył auto i pokazały się takie błędy:

 

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N

---------------------------------------

Datum: 13.10.2015 19:26:21

ECU: D50M57E0

JobStatus: OKAY

Variante: D50M57E0

-------------------------------------------------------------

ERGEBNIS: 8 Fehler im Fehlerspeicher !

-------------------------------------------------------------

4477 4477 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS1)

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199032 km

Motordrehzahl 661.98 1/min

Kühlmitteltemperatur 55.14 °C

Batterieladezustand 61.80 %

Einspritzmenge 10.24 mg/Hub

Batteriespannung im IBSCD 14.00 V

aktueller Batteriestrom -3.79 A

Batterietemperatur -48.00 Grad C

Batteriespannung 14011.66 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Faktor für Batteriealterung 0.36 %

keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 44 77 64 02 00 00 01 28 61 2F 18 69 9E 1A 7D 32

03 56 00 62

-------------------------------------------------------------

4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 18

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199032 km

Motordrehzahl 661.98 1/min

Kühlmitteltemperatur 55.14 °C

Raildruck Ist 307.21 bar

Einspritzmenge 9.85 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 428.51 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 13848.74 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199296 km

Motordrehzahl 0.00 1/min

Kühlmitteltemperatur 74.22 °C

Raildruck Ist 7.88 bar

Einspritzmenge 29.54 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12219.47 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 42 24 06 00 00 12 28 61 2F 18 69 27 19 44 66

00 55 00 00 61 50 00 7C 01 4B 00 66 00 4B 00 00

-------------------------------------------------------------

4252 4252 Gluehkerze Zylinder 5, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 18

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199032 km

Motordrehzahl 661.98 1/min

Kühlmitteltemperatur 55.14 °C

Raildruck Ist 307.21 bar

Einspritzmenge 9.85 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 428.51 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 13848.74 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199296 km

Motordrehzahl 0.00 1/min

Kühlmitteltemperatur 74.22 °C

Raildruck Ist 7.88 bar

Einspritzmenge 29.54 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12219.47 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 52 24 06 00 00 12 28 61 2F 18 69 27 19 44 66

00 55 00 00 61 50 00 7C 01 4B 00 66 00 4B 00 00

-------------------------------------------------------------

4262 4262 Gluehkerze Zylinder 6, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 18

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199032 km

Motordrehzahl 661.98 1/min

Kühlmitteltemperatur 55.14 °C

Raildruck Ist 307.21 bar

Einspritzmenge 9.85 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 428.51 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 13848.74 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199296 km

Motordrehzahl 0.00 1/min

Kühlmitteltemperatur 74.22 °C

Raildruck Ist 7.88 bar

Einspritzmenge 29.54 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12219.47 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 62 24 06 00 00 12 28 61 2F 18 69 27 19 44 66

00 55 00 00 61 50 00 7C 01 4B 00 66 00 4B 00 00

-------------------------------------------------------------

3F25 3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung

Fehlerhäufigkeit: 14

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199032 km

Motordrehzahl 2123.84 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 1031.90 bar

Einspritzmenge 41.75 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 705.78 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1358.76 mbar

Linearisierter APP1 67.72 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 66.96 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199288 km

Motordrehzahl 2537.58 1/min

Kühlmitteltemperatur 51.13 °C

Raildruck Ist 1142.18 bar

Einspritzmenge 42.93 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 712.08 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1417.84 mbar

Linearisierter APP1 71.65 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 56.72 %

Umgebungsdruck 994.46 mbar

Ladeluftschlauch abgefallen

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 3F 25 21 06 00 00 0E 28 61 2F 4D 6C 83 6A 70 8A

56 06 55 64 61 4F 5C 65 91 6D 71 90 5B 06 48 65

-------------------------------------------------------------

4030 4030 (0545) Abgastemperatursensor vor Katalysator, Signal

Fehlerhäufigkeit: 255

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199032 km

Motordrehzahl 1958.35 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 322.96 bar

Einspritzmenge 0.39 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 541.94 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1122.46 mbar

Abgastemperatur vor Partikelfilter 189.75 °C

Batteriespannung 13685.81 mV

Ansauglufttemperatur 11.97 °C

Spannung Abgastemperatursensor vor Oxidationskatalysator 4980.53 mV

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199296 km

Motordrehzahl 1599.78 1/min

Kühlmitteltemperatur 64.18 °C

Raildruck Ist 315.08 bar

Einspritzmenge 0.00 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 548.24 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1112.61 mbar

Abgastemperatur vor Partikelfilter 189.75 °C

Batteriespannung 14011.66 mV

Ansauglufttemperatur 14.99 °C

Spannung Abgastemperatursensor vor Oxidationskatalysator 4980.53 mV

Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 40 30 01 06 00 00 FF 28 61 2F 47 6C 29 01 56 72

48 54 3E E6 61 50 3A 72 28 00 57 71 48 56 41 E6

-------------------------------------------------------------

4530 4530 (1297) Ladedruckregelung, Regelabweichung

Fehlerhäufigkeit: 11

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199040 km

Motordrehzahl 2978.90 1/min

Kühlmitteltemperatur 64.18 °C

Raildruck Ist 1323.36 bar

Einspritzmenge 45.29 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 743.59 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1506.45 mbar

Linearisierter APP1 88.98 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 51.99 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199280 km

Motordrehzahl 3034.06 1/min

Kühlmitteltemperatur 34.06 °C

Raildruck Ist 1386.37 bar

Einspritzmenge 47.65 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 787.70 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1565.53 mbar

Linearisierter APP1 100.00 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 50.41 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Ladedruck zu niedrig/positive Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 45 30 31 06 00 00 0B 28 61 30 6C 72 A8 73 76 99

71 06 42 64 61 4E 6E 54 B0 79 7D 9F 7F 06 40 64

-------------------------------------------------------------

4298 4298 Lambdasonde

Fehlerhäufigkeit: 2

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199104 km

Motordrehzahl 1875.60 1/min

Kühlmitteltemperatur 54.14 °C

Raildruck Ist 1181.57 bar

Einspritzmenge 51.99 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 869.62 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1545.84 mbar

Adaptierte Sauerstoffkonzentration die an externe Module übertragen wird -0.05 -

Batteriespannung 14011.66 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 120.41 km/h

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199184 km

Motordrehzahl 2013.52 1/min

Kühlmitteltemperatur 52.13 °C

Raildruck Ist 1236.71 bar

Einspritzmenge 51.59 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 863.32 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1575.38 mbar

Adaptierte Sauerstoffkonzentration die an externe Module übertragen wird -0.05 -

Batteriespannung 14011.66 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 76.00 km/h

Umgebungsdruck 964.92 mbar

Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 98 18 06 00 00 02 28 61 38 44 68 96 84 8A 9D

6B 56 7A 64 61 42 49 66 9D 83 89 A0 6B 56 4D 62

=============================================================

 

Stwierdził że w stan awaryjny wchodzi, ponieważ uszkodzony jest czujnik temperatury spalin przed DPF-em.

Ok, czujnik zamówiłem, czekam aż przyjdzie, zobaczymy czy pomoże gdy go wymienię.

 

Konkretnie chodzi mi o tego IBS'a - być może on sprawia że elektryka w aucie głupieje.

Gościu w komisie twierdził że aku jest nowy (twierdził że wymienił go właściciel auta dwa lata temu od którego to auto kupił), dał mi nawet papiery gwarancyjne na niego, lecz dziś zajrzałem pod tapicerkę, a tam oryginalny akumulator BMW :o

Mechanik spr mi również czy owy nowy akumulator jest wgrany (ponieważ myśłał że IBS się świeci ponieważ aku jest wymieniony a nie przypisany), lecz w historii adaptacji nie było nic. Tylko był ten, który wsadzili w fabryce i tyle.

 

Czy muszę adaptować ten oryginalny aku BMW który jest obecnie wsadzony, jeżeli przez jakiś okres czasu jeździł w nim akumulator z Varty, który również nie był przypisany?

 

Zauważyłem również, kabel (dwa cienkie brązowe przewody) idący do klemy PLUSOWEJ jest przecięty przed kostką i są one ze sobą połączone oraz jest wlutowany rezystor

http://www.autolawetychatys.pl/BMW/11.jpg

Dodatkowo od klemy MINUSOWEJ odpięta była taka mała niebieska kostka.

 

Czytałem że można spróbować odpiąć czerwony przewód łączący obie klemy a elektryka nie będzie głupiała.

http://www.autolawetychatys.pl/BMW/22.jpg

Tak zrobiłem, lecz po podłączeniu auta pod INPĘ i skasowaniu błędów, natychmiast błąd IBS powraca.

 

Możecie mi doradzić o co może chodzić z tą elektryką?

Edytowane przez Maxim_309
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Walnięty IBS i tyle wiedz nawet rejestracja akurat nic Ci nie da bo już dawno jej nie monitoruje.

Trzeba kupić nową.

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- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

I po wymianie IBS'a problemy z elektryką w aucie znikną?

A tryb awaryjny w który auto czasami wchodzi podczas jazdy, ma coś wspólnego z klemą minusową?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie, problemy nie znikną, mogą wyjść za to nowe :mrgreen:

 

Błędy które masz to błędy czujników, sondy lambda i świec żarowych ale tu to albo świece albo sterownik.

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- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym spróbował zaadaptować ten akumulator,może handlarz wyjął akumulator a wsadził stary inny.Spróbuj od najprostszych rzeczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jak IBS padnięty to nie ma po co go adoptować bo to on monitoruje stan naładowania baterii

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  • Zasłużeni forumowicze
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No tak,dobrze nie odczytałem pierwszego błędu.
Opublikowano
Jeździłem parę dni z odpiętym IBS, lecz radio dalej głupiało, wczoraj wymieniałem olej i podłączyłem z powrotem obydwie wtyczki, i jest nadal tak było. Czy czujnik IBS podpięty czy nie, radio nadal nie zawsze się załącza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, o radiu wcześniej nic nie pisałeś. Problem leży raczej po stronie radia ale jaki masz i co dokładnie się z nim dzieje?

Inne błędy już przecież zmasz:

Świece lub sterownik (wymienia się zazwyczaj wszystko)

Sonda i czujnik ale to już mechanik ci mówił czemu jest tryb awaryjny

Walnięty IBS jak go wymienisz to może się jeszcze okazać ze masz problem z lądowaniem ale teraz to tylko gdybanie.

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Akumulatora jeszcze mi nie rozładowało, więc by wychodziło na to, że ładowanie jest.

Ostatnio przez godzinę lub dwie grało radio na zgaszonym, i też kręcił normalnie.

 

A problem z radiem polega na tym, że czasami po odpaleniu silnika navi próbuje się włączyć, pokazuje się napis BMW, po czym się restartuje i próbuje odpalić od nowa. Nie zawsze tak jest, ale czasami potrafi tak się restartować nawet przez 20 min a i tak się nie uruchomi. Dopiero na następny dzień, gdy wsiadam do auta jest ok.

 

P.S O radiu pisałem w pierwszy poście :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O.k. a jakie radio masz, mam gdzieś instrukcje jak to naprawić, po niemiecku jak znajdę to podeśle.

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Dzięki.

 

A wracając do tematu trybu awaryjnego. Dziś przyszedł mi czujnik, właśnie go wymieniłem, nie skasowałem błędów tylko się przejechałem, przez kilka km było ok a za chwile znowu tryb awaryjny. Podłączyłem go pod kompa, wyskoczyły takie błędy, czyli takie jakie łapał wcześniej:

 

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N

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Datum: 21.10.2015 20:37:24

ECU: D50M57E0

JobStatus: OKAY

Variante: D50M57E0

-------------------------------------------------------------

ERGEBNIS: 9 Fehler im Fehlerspeicher !

-------------------------------------------------------------

4477 4477 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS1)

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199392 km

Motordrehzahl 0.00 1/min

Kühlmitteltemperatur 24.02 °C

Batterieladezustand 61.80 %

Einspritzmenge 34.66 mg/Hub

Batteriespannung im IBSCD 14.00 V

aktueller Batteriestrom -3.79 A

Batterietemperatur -48.00 Grad C

Batteriespannung 11567.77 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Faktor für Batteriealterung 0.36 %

keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 44 77 24 02 00 00 01 28 61 5C 00 4A 9E 58 7D 32

03 47 00 62

-------------------------------------------------------------

4252 4252 Gluehkerze Zylinder 5, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 15

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199392 km

Motordrehzahl 0.00 1/min

Kühlmitteltemperatur 24.02 °C

Raildruck Ist 0.00 bar

Einspritzmenge 34.66 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 11567.77 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199512 km

Motordrehzahl 1213.63 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 299.33 bar

Einspritzmenge 0.00 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 491.52 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1083.07 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 14337.51 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 43.43 km/h

Zustand der Glühanzeige 142.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 52 24 06 00 00 0F 28 61 5C 00 4A 00 58 00 66

00 47 00 00 61 6B 2C 6C 26 00 4E 6E 00 58 2C 8E

-------------------------------------------------------------

4262 4262 Gluehkerze Zylinder 6, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 15

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199392 km

Motordrehzahl 0.00 1/min

Kühlmitteltemperatur 24.02 °C

Raildruck Ist 0.00 bar

Einspritzmenge 34.66 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1004.30 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 11567.77 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199512 km

Motordrehzahl 1213.63 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 299.33 bar

Einspritzmenge 0.00 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 491.52 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1083.07 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 14337.51 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 43.43 km/h

Zustand der Glühanzeige 142.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 62 24 06 00 00 0F 28 61 5C 00 4A 00 58 00 66

00 47 00 00 61 6B 2C 6C 26 00 4E 6E 00 58 2C 8E

-------------------------------------------------------------

4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 15

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199392 km

Motordrehzahl 717.14 1/min

Kühlmitteltemperatur 23.02 °C

Raildruck Ist 370.22 bar

Einspritzmenge 14.18 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 397.00 mg/Hub

Ladedruck Istwert 994.46 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12056.55 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 156.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199512 km

Motordrehzahl 1241.21 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 299.33 bar

Einspritzmenge 0.00 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 497.83 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1083.07 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 14500.44 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 43.43 km/h

Zustand der Glühanzeige 142.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 42 24 06 00 00 0F 28 61 5C 1A 49 2F 24 3F 65

00 4A 00 9C 61 6B 2D 6C 26 00 4F 6E 00 59 2C 8E

-------------------------------------------------------------

3F25 3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung

Fehlerhäufigkeit: 15

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199392 km

Motordrehzahl 2179.01 1/min

Kühlmitteltemperatur 25.03 °C

Raildruck Ist 968.89 bar

Einspritzmenge 37.02 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 642.76 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1279.99 mbar

Linearisierter APP1 63.78 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 66.17 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199528 km

Motordrehzahl 2868.57 1/min

Kühlmitteltemperatur 62.17 °C

Raildruck Ist 1173.69 bar

Einspritzmenge 41.75 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 699.48 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1417.84 mbar

Linearisierter APP1 81.10 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 54.35 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Ladeluftschlauch abgefallen

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 3F 25 01 06 00 00 0F 28 61 5C 4F 4B 7B 5E 66 82

51 06 54 64 61 6D 68 70 95 6A 6F 90 67 06 45 64

-------------------------------------------------------------

4030 4030 (0545) Abgastemperatursensor vor Katalysator, Signal

P0545 Abgastemperaturfühler (Bank 1, vor Katalysator) - Input niedrig

Fehlerhäufigkeit: 255

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199392 km

Motordrehzahl 1489.45 1/min

Kühlmitteltemperatur 33.06 °C

Raildruck Ist 299.33 bar

Einspritzmenge 1.18 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 560.84 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1122.46 mbar

Abgastemperatur vor Partikelfilter 206.40 °C

Batteriespannung 14011.66 mV

Ansauglufttemperatur 12.98 °C

Spannung Abgastemperatursensor vor Oxidationskatalysator 4980.53 mV

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199520 km

Motordrehzahl 937.80 1/min

Kühlmitteltemperatur 57.15 °C

Raildruck Ist 307.21 bar

Einspritzmenge 6.30 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 523.03 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1063.38 mbar

Abgastemperatur vor Partikelfilter 292.98 °C

Batteriespannung 14663.37 mV

Ansauglufttemperatur 10.97 °C

Spannung Abgastemperatursensor vor Oxidationskatalysator 4980.53 mV

Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 40 30 21 06 05 45 FF 28 61 5C 36 53 26 03 59 72

4D 56 3F E6 61 6C 22 6B 27 10 53 6C 67 5A 3D E6

-------------------------------------------------------------

4530 4530 (1297) Ladedruckregelung, Regelabweichung

Fehlerhäufigkeit: 12

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199400 km

Motordrehzahl 3089.23 1/min

Kühlmitteltemperatur 45.10 °C

Raildruck Ist 1323.36 bar

Einspritzmenge 44.11 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 737.29 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1486.76 mbar

Linearisierter APP1 90.55 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 55.93 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199520 km

Motordrehzahl 2813.41 1/min

Kühlmitteltemperatur 32.05 °C

Raildruck Ist 1354.86 bar

Einspritzmenge 48.44 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 787.70 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1575.38 mbar

Linearisierter APP1 96.06 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 56.72 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Ladedruck zu niedrig/positive Regelabweichung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 45 30 21 06 00 00 0C 28 61 5D 70 5F A8 70 75 97

73 06 47 64 61 6C 66 52 AC 7B 7D A0 7A 06 48 64

-------------------------------------------------------------

4298 4298 Lambdasonde

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199416 km

Motordrehzahl 2261.76 1/min

Kühlmitteltemperatur 61.17 °C

Raildruck Ist 1213.08 bar

Einspritzmenge 47.26 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 781.40 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1535.99 mbar

Adaptierte Sauerstoffkonzentration die an externe Module übertragen wird -0.04 -

Batteriespannung 14011.66 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 115.48 km/h

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 98 18 02 00 00 01 28 61 5F 52 6F 9A 78 7C 9C

70 56 75 64

-------------------------------------------------------------

480A 480A Partikelfiltersystem

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199528 km

Motordrehzahl 3420.22 1/min

Kühlmitteltemperatur 63.17 °C

Aschenmasse im Partikelfilter 6.99 g

Einspritzmenge 19.30 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 560.84 mg/Hub

Rußmasse im Partikelfilter 48.95 g

Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 568.42 m^3/h

Differenzdruck über Partikelfilter 462.77 mbar

Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1467.07 mbar

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber CRT-Schwelle)

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 48 0A 41 02 00 00 01 28 61 6D 7C 71 07 31 59 31

44 2F 95 64

=============================================================

 

 

Skasowałem błędy, przejechałem się znowu 3-4 km, no i znowu załączył się tryb awaryjny. Przyjechałem do domu, podłączyłem pod kompa i pojawiły się takie dwa błędy:

 

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N

---------------------------------------

Datum: 21.10.2015 20:44:21

ECU: D50M57E0

JobStatus: OKAY

Variante: D50M57E0

-------------------------------------------------------------

ERGEBNIS: 2 Fehler im Fehlerspeicher !

-------------------------------------------------------------

4530 4530 (1297) Ladedruckregelung, Regelabweichung

Fehlerhäufigkeit: 2

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 2868.57 1/min

Kühlmitteltemperatur 68.19 °C

Raildruck Ist 1134.30 bar

Einspritzmenge 40.57 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 686.87 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1407.99 mbar

Linearisierter APP1 83.46 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 54.35 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 3475.38 1/min

Kühlmitteltemperatur 69.20 °C

Raildruck Ist 1244.58 bar

Einspritzmenge 37.02 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 655.37 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1388.30 mbar

Linearisierter APP1 83.46 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 52.78 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Ladedruck zu niedrig/positive Regelabweichung

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 45 30 01 06 00 00 02 28 61 6E 68 76 90 67 6D 8F

6A 06 45 64 61 6E 7E 77 9E 5E 68 8D 6A 06 43 64

-------------------------------------------------------------

3F25 3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 2234.17 1/min

Kühlmitteltemperatur 70.20 °C

Raildruck Ist 1118.55 bar

Einspritzmenge 43.72 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 724.68 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1447.38 mbar

Linearisierter APP1 73.23 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 63.80 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

Ladeluftschlauch abgefallen

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 3F 25 01 02 00 00 01 28 61 6E 51 78 8E 6F 73 93

5D 06 51 64

=============================================================

 

 

Co jeszcze może powodować że załącza się tryb awaryjny?

Może DPF jest zapchany?

Dodam że tryb awaryjny załącza się podczas jazdy, przejadę kawałek bez zatrzymywania się czy gaszenia auta i po jakimś czasie, z powrotem jeździ normalnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, błędy można sobie też przetłumaczyć...

 

Sprawdź wszystkie szlauchy które przeprowadzają powietrze. Pewnie któryś odcięty albo dziurawy

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Nie miałem czasu żeby wcześniej napisać.

Dziś sprawdziłem przewody, tak jak radziłeś.

Rzeczywiście, przewód gumowy, ten gruby, który łączy intercooler z EGR'em, był pęknięty u góry, przy przepustnicy.

Z racji że dziś sobota, wyciągnąłem go, wyczyściłem i zaizolowałem dokładnie izolacją.

Póki co takie rozwiązanie, ale wymienię go w najbliższym czasie.

Efekt jest taki, że auto póki co, nie przechodzi w tryb awaryjny, choć nie przejechałem jeszcze długiej trasy, jedynie taką ok 20-30 km.

Auto jednak dziwnie chodzi, czuć o wiele większą moc oczywiście, lecz podczas przyśpieszania tak faluje, jakby miało takie turbo dziury.

Czasami ciągnie od dołu równo, czasami nie, lub czasami w ogóle czuć takie bardzo mocne wciśnięcie w fotel dopiero od ok 3000-3500 obrotów.

Czy może to powodować moje prowizoryczne zaizolowanie pęknięcia na gumowym przewodzie, czy muszę szukać problemu gdzie indziej?

Pozdrawiam oraz życzę miłego i spokojnego weekendu :-)

Opublikowano

Przed skasowaniem błędów było coś takiego:

 

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N

---------------------------------------

Datum: 02.11.2015 17:26:22

ECU: D50M57E0

JobStatus: OKAY

Variante: D50M57E0

-------------------------------------------------------------

ERGEBNIS: 8 Fehler im Fehlerspeicher !

-------------------------------------------------------------

4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 31

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 744.72 1/min

Kühlmitteltemperatur 15.99 °C

Raildruck Ist 449.00 bar

Einspritzmenge 20.09 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 384.40 mg/Hub

Ladedruck Istwert 984.61 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12056.55 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 163.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 2316.92 1/min

Kühlmitteltemperatur 59.16 °C

Raildruck Ist 827.10 bar

Einspritzmenge 31.51 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 680.57 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1752.61 mbar

Linearisierter APP1 56.69 %

Batteriespannung 14337.51 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 58.23 km/h

Zustand der Glühanzeige 188.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 42 24 06 00 00 1F 28 61 6E 1B 42 39 33 3D 64

00 4A 00 A3 61 8C 54 6D 69 50 6C B2 48 58 3B BC

-------------------------------------------------------------

4252 4252 Gluehkerze Zylinder 5, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 31

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 744.72 1/min

Kühlmitteltemperatur 15.99 °C

Raildruck Ist 449.00 bar

Einspritzmenge 20.09 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 384.40 mg/Hub

Ladedruck Istwert 984.61 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12056.55 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 163.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 2316.92 1/min

Kühlmitteltemperatur 59.16 °C

Raildruck Ist 834.97 bar

Einspritzmenge 31.51 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 674.27 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1752.61 mbar

Linearisierter APP1 56.69 %

Batteriespannung 14337.51 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 58.23 km/h

Zustand der Glühanzeige 188.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 52 24 06 00 00 1F 28 61 6E 1B 42 39 33 3D 64

00 4A 00 A3 61 8C 54 6D 6A 50 6B B2 48 58 3B BC

-------------------------------------------------------------

4262 4262 Gluehkerze Zylinder 6, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 31

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 744.72 1/min

Kühlmitteltemperatur 15.99 °C

Raildruck Ist 449.00 bar

Einspritzmenge 20.09 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 384.40 mg/Hub

Ladedruck Istwert 984.61 mbar

Linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 12056.55 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 163.00 -

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 2316.92 1/min

Kühlmitteltemperatur 59.16 °C

Raildruck Ist 834.97 bar

Einspritzmenge 31.51 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 674.27 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1752.61 mbar

Linearisierter APP1 56.69 %

Batteriespannung 14337.51 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 58.23 km/h

Zustand der Glühanzeige 188.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 62 24 06 00 00 1F 28 61 6E 1B 42 39 33 3D 64

00 4A 00 A3 61 8C 54 6D 6A 50 6B B2 48 58 3B BC

-------------------------------------------------------------

3F25 3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung

Fehlerhäufigkeit: 29

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 2482.42 1/min

Kühlmitteltemperatur 47.11 °C

Raildruck Ist 1165.81 bar

Einspritzmenge 42.93 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 724.68 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1437.53 mbar

Linearisierter APP1 70.08 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 58.29 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199720 km

Motordrehzahl 2344.50 1/min

Kühlmitteltemperatur 44.10 °C

Raildruck Ist 1150.06 bar

Einspritzmenge 43.72 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 724.68 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1437.53 mbar

Linearisierter APP1 74.02 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 61.44 %

Umgebungsdruck 1004.30 mbar

Ladeluftschlauch abgefallen

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 3F 25 01 06 00 00 1D 28 61 6E 5A 61 94 6D 73 92

59 06 4A 64 61 85 55 5E 92 6F 73 92 5E 06 4E 66

-------------------------------------------------------------

4530 4530 (1297) Ladedruckregelung, Regelabweichung

Fehlerhäufigkeit: 31

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199536 km

Motordrehzahl 2261.76 1/min

Kühlmitteltemperatur 36.07 °C

Raildruck Ist 850.73 bar

Einspritzmenge 28.36 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 667.97 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1319.38 mbar

Linearisierter APP1 52.76 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 72.47 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 2316.92 1/min

Kühlmitteltemperatur 64.18 °C

Raildruck Ist 968.89 bar

Einspritzmenge 38.60 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 680.57 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1801.84 mbar

Linearisierter APP1 66.93 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 65.38 %

Umgebungsdruck 1004.30 mbar

Ladedruck zu niedrig/positive Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 45 30 71 06 00 00 1F 28 61 6E 52 56 6C 48 6A 86

43 06 5C 64 61 8C 54 72 7B 62 6C B7 55 06 53 66

-------------------------------------------------------------

4507 4507 (0402) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung

Fehlerhäufigkeit: 6

Logistikzähler : 40

1. Umweltsatz

Kilometerstand 199560 km

Motordrehzahl 2206.59 1/min

Kühlmitteltemperatur 55.14 °C

Raildruck Ist 740.45 bar

Einspritzmenge 25.60 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 573.45 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1220.92 mbar

Linearisierter APP1 46.46 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 14.97 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 67.74 %

Umgebungsdruck 984.61 mbar

2. Umweltsatz

Kilometerstand 199768 km

Motordrehzahl 1903.19 1/min

Kühlmitteltemperatur 49.12 °C

Raildruck Ist 685.31 bar

Einspritzmenge 25.21 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1270.15 mbar

Linearisierter APP1 42.52 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 14.97 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 68.53 %

Umgebungsdruck 994.46 mbar

Luftmasse zu niedrig/positive Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 45 07 91 06 00 00 06 28 61 71 50 69 5E 41 5B 7C

3B 13 56 64 61 8B 45 63 57 40 4D 81 36 13 57 65

-------------------------------------------------------------

4298 4298 Lambdasonde

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 39

Kilometerstand 199584 km

Motordrehzahl 1820.44 1/min

Kühlmitteltemperatur 74.22 °C

Raildruck Ist 417.49 bar

Einspritzmenge 10.24 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 434.81 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1112.61 mbar

Adaptierte Sauerstoffkonzentration die an externe Module übertragen wird 0.14 -

Batteriespannung 14337.51 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 17.77 km/h

Umgebungsdruck 994.46 mbar

Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 98 58 02 00 00 01 27 61 74 42 7C 35 1A 45 71

BD 58 12 65

-------------------------------------------------------------

480A 480A Partikelfiltersystem

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199688 km

Motordrehzahl 2537.58 1/min

Kühlmitteltemperatur 74.22 °C

Aschenmasse im Partikelfilter 6.99 g

Einspritzmenge 26.39 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 775.10 mg/Hub

Rußmasse im Partikelfilter 37.96 g

Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 643.65 m^3/h

Differenzdruck über Partikelfilter 403.69 mbar

Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1417.84 mbar

Umgebungsdruck 994.46 mbar

Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber CRT-Schwelle)

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 48 0A 11 02 00 00 01 28 61 81 5C 7C 07 43 7B 26

4D 29 90 65

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Skasowałem błędy, przejechałem się kawałek i jest coś takiego:

 

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N

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Datum: 02.11.2015 17:43:31

ECU: D50M57E0

JobStatus: OKAY

Variante: D50M57E0

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ERGEBNIS: 4 Fehler im Fehlerspeicher !

-------------------------------------------------------------

4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 689.56 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 346.59 bar

Einspritzmenge 14.18 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 365.49 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1014.15 mbar

Linearisierter APP1 6.30 %

Batteriespannung 11893.62 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 144.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 42 04 02 00 00 01 28 61 8C 19 6C 2C 24 3A 67

08 49 00 90

-------------------------------------------------------------

4252 4252 Gluehkerze Zylinder 5, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 689.56 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 346.59 bar

Einspritzmenge 14.18 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 365.49 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1014.15 mbar

Linearisierter APP1 6.30 %

Batteriespannung 11893.62 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 144.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 52 04 02 00 00 01 28 61 8C 19 6C 2C 24 3A 67

08 49 00 90

-------------------------------------------------------------

4262 4262 Gluehkerze Zylinder 6, Ansteuerung

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 689.56 1/min

Kühlmitteltemperatur 58.16 °C

Raildruck Ist 346.59 bar

Einspritzmenge 14.18 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 365.49 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1014.15 mbar

Linearisierter APP1 6.30 %

Batteriespannung 11893.62 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 144.00 -

Unterbrechung

Testbedingungen erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 42 62 04 02 00 00 01 28 61 8C 19 6C 2C 24 3A 67

08 49 00 90

-------------------------------------------------------------

4530 4530 (1297) Ladedruckregelung, Regelabweichung

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 199776 km

Motordrehzahl 2813.41 1/min

Kühlmitteltemperatur 62.17 °C

Raildruck Ist 953.13 bar

Einspritzmenge 35.45 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 636.46 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1663.99 mbar

Linearisierter APP1 78.74 %

Tastverhältnis Abgasrückführsteller 4.73 %

Tastverhältnis Ladedrucksteller 52.78 %

Umgebungsdruck 1004.30 mbar

Ladedruck zu niedrig/positive Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 45 30 11 02 00 00 01 28 61 8C 66 70 79 5A 65 A9

64 06 43 66

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  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sterownik swiec.

 

Kolego a co z temp. silnika, sprawdzałem czy dochodzi do 90

°C bo w błędach masz wszędzie niższy a termostaty lubią padać a wtedy zapycha się dpf

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

O sterowniku świec wiem, bo teraz jak już są przymrozki, to przez pierwsze kilka/kilkanaście sekund pod odpaleniu auta po dłuższym postoju, silnik nierówno pracuje i w ogóle czuć jakby ciężej odpalał.

 

Odnośnie temp nie powiem Ci nic, bo na w naszych BMW nie ma wskaźnika, a pod komputerem nie sprawdzałem jeszcze.

Ale czy niedogrzewanie silnika miałoby wpływ na tą falującą moc podczas przyśpieszania?

Czy może dzieje się tak, ponieważ DPF jest już zapchany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź w ukrytym menu i nie, to nie ma nic wspulnego z błędami któreasz.

 

4530 4530 (1297) Ladedruckregelung, Regelabweichung

To błąd regulatora powietrza doladowujavego ale puki nie zrobisz rury to nie wiadomo czy to on jest winny.

 

Sprawdź to połączenie przy regulatorze.

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-11-02-19-31-39_zpsarzzwnli_edit_1446489365086.png_zpsncyaep5j.jpeg

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

masz blad regulacji ciesnienia powietrza doladowujacego . ten blad musisz usunac jako pierwszy.

sprawdz kostke czy jest wpieta i przewody

 

co do sterownika swiec, to wymien go razem ze swiecami, jesli swiece zostawisz stare to sterownik moze sie szybko skonczyc

4 lata temu zakladalem u siebie swiece beru i do dzis jest spokoj.

Opublikowano
Może to głupie pytanie będzie, ale gdzie ten regulator powietrza jest, bo nie wiem o którą część chodzi i gdzie się znajduje :D
Opublikowano

najpierw posprawdzaj wszytskie wezyki od podcisnieniai jeszcze raz szczelnsoc calego dolotu

zobacz czy przy trurbinie masz "gruszke" sterujaca na podcisnienie, czy tez turbina jest sterowana elektronicznie?

jesli jest gruszka to po wezyku znajdziesz elektrozawor sterujacy

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