Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
śledzę ten temat cały czas, niestety na temat kierownicy ogrzewanej z łopatkami nic, dlatego postanowiłem założyć nowy temat bo może da sie doposażyć taką kiere w łopatki bo można same łopatki dokupić
Opublikowano

fizycznie wszystko sie da :)

powodzenia w wycinaniu :mrgreen:

 

http://www.bmwforum.dk/download/file.php?id=60

 

a tak na poważnie to ja na twoim miejscu rozważyłbym przełożenie mat albo kupić podgrzewana kiere z łopatkami - wiem ze strasznie ciężko ją dostać a jak już się pojawi to strasznie drogo sobie wołają za nie :)

 

tutaj masz przykład

 

http://olx.pl/oferta/bmw-e60-m5-m-pakiet-f1-podgrzewana-CID5-ID96qLh.html

Opublikowano

ok, ta opcja była by okej ale czy da się dołożyć (przełożyć :)) asystenta lini?

a to zdjęcie juz widziałem na googlach ale czy to jest zdjęcie oryginalnej kiery bez łopatki czy wyciętej zwykłej?

Opublikowano

oj ciężko to widzę, poszukam jeszcze może od m6?

napisałem do @dziqsek bo też ma samego SATa i szuka koła grzanego z łopatami może podrzuci jakiś pomysł.

Opublikowano

a to zdjęcie juz widziałem na googlach ale czy to jest zdjęcie oryginalnej kiery bez łopatki czy wyciętej zwykłej?

 

to jest kierownica oryginalnie z łopatkami z wyciągnięta łopata, mają troszkę inne przetłoczenie z tyłu niż te bez czyli moja opcja nr.2 jest na NIE ...........raczej :mad2:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kierownice od BMW X5 E70 z łopatkami są znacznie tańsze, rzędu 400~450zł + poduszka (versus 900zł + poduszka do E60)

 

Czy jest możliwość zamontowanie takiej kierownicy z poduszką do E60 przedlift?

Opublikowano

Ja dolozylem kierownice z lopatkami i podlaczenie kablami z drazkiem zmiany biegow ( biegi + i -)

Trzeba tylko zmienic tasme do kierownice i wtedy mozna wykozystac piny od podgrzewania kierownicy.

Calosc zamontowana w przedlifcie

Opublikowano

A co to jest SAT ?

Nic nie montowałem, nic nie wgrywalem.

Lopatki poprzez tasme (piny z ogrzewania kiery) sa podlaczone pod lewarek (bieg wyrzej, bieg nizej)

Jedyne co musze zrobić to skrzynie ustawić na S

  • 8 lat później...
Opublikowano

Witam kupiłem kierownicę z łopatkami od E60 z okrągłą poduszką i mam kilka pytań odnośnie podłączenia. 

Ogólnie to po 10 latach temat lopatek to jakieś chore "tabu".

Znalazlem sposób na Youtube od e90 gdzie doprowadzają 2 przewody od wtyczki przy lewarku zmiany biegów do kostki przy  kolumnie kierowniczej czyli do zwijaka potem odcinają przewody przy kostkach w łopatkach i 3 z nich łączą odpowiednio bieg +, bieg-,i masa itu mam kilka pytań:

1 czy piny w zwijaku do których podlaczamy przerobione wtyczki łopatek będą u mnie 4 i 6 a pod kolumną 2 i 4 ?

2 czy muszę mieć  zwijak pod grzaną kierownicę czy jak wyżej pisałem mogę się wpiąć w kość sześciopinową ? Dlaczego takie pytanie otóż moja kiera bez łopatek wykorzystuje 4piny z 6 a kiera z łopatkami 6z6 .

3 Czy da się w moim przedlifcie zakodować tak łopatki fabrycznie bez przecinania przewodów od łopatek aby jadąc na D i dotknę łopatki zmienił sie bieg na jaki oczekuję bez konieczności zmiany lewarka na DS ?

Pytanie jeszcze czy przy OEM wersji trzeba dodać FA czy kodować SZL i  zaznaczyć łopatki czy coś? i przyuczenie EGS .

Bardzo proszę o pomoc.

 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.