Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

EXTRA, super wybór! sam jestem ciekaw jak to jeździ!

edit: bardzo mały rabat... 3-5%, nie wiem czy mnie pamieć nie myli ale chyba dwucyfrowy rabat znajomi mi kiedyś obiecał...

 

Z ciekawostek konkurencyjnych to pojawił się też cayman S 718. 2.5 litra i 350 koni.

Ciekawe jak w zestawieniu z bmw M2 by wypadł...

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

same M-ki w sprzedaży to rzadki widok więc jest większy rabat - mi w każdym salonie startowali od 8% na M2 dostałem 12% ale odbiór za 5m-cy i nie ma cabrio.....

Sławek męcz Sikorę dostaniesz spokojnie 8%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gratuluje wyboru Sławomir :D
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj w Bavarii oglądałem M2 klienta który założył wydech M-Performance. Jest tam na pilocie przełącznik "Track" z opisem, że nie można używać na drogach publicznych. Na nagraniu niestety nie ma przegazówki powyżej 5tys, a brzmiało całkiem podobnie do tego akrapa. Zobacze jak brzmi oryginał, ale ten na pewno mi się podobał.

 

https://youtu.be/DdJTCEw2QGU

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bzdura, nie wiem jak można porównywać pierdy civica a dźwięki przy zmianie biegów w pomodzonych wydechach BMW.

Poza tym ryk był tylko w e92, e46 miało mega słaby dźwięk, e36 też bez szału. E30 nie słyszałem.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bzdura, nie wiem jak można porównywać pierdy civica a dźwięki przy zmianie biegów w pomodzonych wydechach BMW.

Poza tym ryk był tylko w e92, e46 miało mega słaby dźwięk, e36 też bez szału. E30 nie słyszałem.

Eeee tam słaby, te gwoździe w wiaderku mają swój urok :D Nie wszystko musi bulgotać jak u Amerykańców albo w AMG.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kto co lubi, jednak miałem kiedyś civica z rynną z tyłu i aż mnie ciarki przechodzą jak

sobie przypomnę :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e36 e46 e39 e60 e63 ryczał silnik 6-8 przepustnic i dzwięk zasysanego przez airbox powietrza zreszta w e30 m3 tez tak bylo gwoździe w wydechu mnie nie interesują w nowych m3 silnik nie ma dźwięku buczy wydech a w kabinie głośniki udaną ryk silnika porażka i nic więcej.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Czas na zmianę marki chyba, na każdym forum bez przerwy narzekasz na wszystko nowsze niz e9x.

Moze Porsche albo MB urzekną jakością i wydechem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dłuższa dyskusja i nie ma tu miejsca na jej rozwijanie ale dźwięk z głośników zwłaszcza w ///M to dla mnie dziadostwo i wstyd zwłaszcza że jest bardzo sztuczny.
Opublikowano

dźwięk z głośników juz jest w kazdym aucie. takie czasy;)

ja bardzo duzo dobrego slyszalem o nowych m3 m4 od ludzin ktorzy tymi autami jezdza.

m2 mowia ze to bejbi m4. ale ze ma cechy rasowej emki.

jedyne na co narzekaja to 370 koni i gole wyposażenie ;)

Opublikowano
dźwięk z głośników juz jest w kazdym aucie. takie czasy;)

ja bardzo duzo dobrego slyszalem o nowych m3 m4 od ludzin ktorzy tymi autami jezdza.

m2 mowia ze to bejbi m4. ale ze ma cechy rasowej emki.

jedyne na co narzekaja to 370 koni i gole wyposażenie ;)

Waaaaaalduś, ale co to jest za durne narzekanie? :D To jak narzekać, że w M4 DTM jest głośno i niewygodnie i nie ma klimy :D

M2 ma dokładnie to co powinno. Moje M135i jest przegenialnym autem i nie mam na co narzekać, a M2 jest tylko lepsze.

Ktoś chce dużo koni i dużo wyposażenia bierze M6 ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Audi stosuje active sound wlasciwie tylko w dieslach i tutaj jest to plus no i jest to dzwiek wydechu.

Vw zastosowalo specjalny tunel przekazujacy dzwiek zasysanego powietrza do kabiny ale tylko w golfie gti bo dzwiek byl slaby a golf r jest od tego wolny tak samo jak reszta ich aut.

To samo porsche w niektorych modelach o duzym wyciszeniu glownie panamera stosuje tunel miedzy kabina a komorą silnika żeby mozna bylo wzmocnić docierajacy z komory dzwiek mimo wyciszenia auta ale nadal jest to dzwiek pochodzacy z silnika.

A bmw w modelach m3 m4 m5 stosuje dzwiek nagrany ktory jest odtwarzany przez glosniki dla mnie poszli na łatwizne i jest to wiocha w dieslu ok zawsze milej ale w ///M ??

To to samo rozwiazanie co soundracer instalowany w gniazdo zapalniczki :?

Zeby nie bylo m3/m4 jest genialnym samochodem m5 f10 rowniez ale jako fan M i byly posiadacz m3 e36x2, m3 e46x4, m5 e60 i obecnie m3 e92 dzwieku nagranego odtwarzanego przez glosniki nie umiem im darowac w tych nowych modelach. W dieslu niech sobie robia co chca ale nie w emkach. Strasznie sztuczne to jest i nienaturalne drazni mnie jadac tym samochodem mogli to zrobic inaczej np jak w porsche bo nie wierze ze sam silnik nie potrafi ladnie brzmieć.

 

Jedynie ford zrobil to samo w mustangu ecobost 2.3 nie brzmi w ogole wiec dzwiek odtwarzaja glosniki ale mysle ze emkowe silniki potrafia same sie obronic.

 

Sory za ot.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przecież ten active sound można wyłączyć, o co tyle szumu.
Opublikowano
Audi stosuje active sound wlasciwie tylko w dieslach i tutaj jest to plus no i jest to dzwiek wydechu.

Prooooooooooooooszę Cię, nie wiem czy jakakolwiek inna firma poza Audi stosuje głośniki zarówno w kabinie jak i uwaga - w wydechu. Tak tak, Audi ma dodatkowe głośniki w wydechu. To jest dopiero LOL.

I absolutnie nie mówimy tutaj o dieslach, a o S3 czy SQ5 co by tylko zacząć wymieniać... https://www.carthrottle.com/post/5-ways-that-manufacturers-enhance-the-sound-of-their-cars/

 

A co do nowych M3 - tj na zasadzie wszyscy o tym krzyczą, a nikt z tym nic nie robi. Niestety strasznie utrudnili wyłączenie tego, ale da się to zrobić. Gorzej z tym, że jak jest R6 turbo pod maską, to tego nic nie naprawi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SQ5 ma to ale chyba tylko w dieslu w S3 nie wiem jak to wyglada ale pewnie jak w golfie gti.

Co by nie mowic diesel czy 4 cylindry moga potrzebowac takich zabawek ale r6 czy 4.4 biturbo bez tego brzmi lepiej nie jest problemem uzyskac fajny dzwiek z tych jednostek wiec nie rozumiem po co to i jeszcze utrudniaja dezaktywacje.

Opublikowano
kiedys mialem okazje uslyszec jak emka chodzi na wylaczonych glosnikach. No i prawie nic nie slychac, tak jest kabina doskonale wyciszona. Mnie glosniki sie podobaja, bo jednak to fajny dzwiek dochodzacy do ucha np na postoju. Tego nie bylo w moich poprzednich v10
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.