Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1183416

 

235i wygląda strasznie biednie z zewnątrz przy M2 :lol: . Mam nadzieję że dostępność nie będzie ograniczona jak w przypadku 1M.

 

http://www.automobilesreview.com/gallery/bmw-m235i-geneva-2014/bmw-m235i-geneva-2014-01.jpg

 

http://www.2addicts.com/goodiesforyou/m/m2/f87/official/exterior/P90199696_highRes.jpg

 

Shut-up-and-take-my-money.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Cudne auto :!:

 

Większość tak jak w przypadku 1M pójdzie na stany, bo tam ludzie jarają się nią na maksa.

 

Dwie rzeczy których brakuje to fotele ///M i lusterka ///M.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kozak. Wyglada rzeczywiscie bardziej agresywnie, a to tylko kwestia troche szerszych zderzakow i wiekszych kol. Btw, to ten sam silnik co w M235i?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie tylko zderzaków bo poszerzyli cała budę, dlatego tak kozacko wyglada :norty:
Opublikowano
To ja się wyłamię ;) Przedni zderzak zbyt ostry i kiepsko pasuje do, bądź co bądź, obłej reszty. Tylny, wzięty z X6M, też wygląda dziwnie. Może na żywo wypadnie lepiej :)
Opublikowano
To ja się wyłamię ;) Przedni zderzak zbyt ostry i kiepsko pasuje do, bądź co bądź, obłej reszty. Tylny, wzięty z X6M, też wygląda dziwnie. Może na żywo wypadnie lepiej :)

 

O gustach się nie dyskutuje wiadomo, każdemu podoba się co innego, ale jak dla mnie na pewno lepsza niż 235i. M2 ma w sobie to coś, czego brakuje według mnie zwykłej 2 :cool2:

 

Kozak. Wyglada rzeczywiscie bardziej agresywnie, a to tylko kwestia troche szerszych zderzakow i wiekszych kol. Btw, to ten sam silnik co w M235i?

 

Ja wiem tylko, że m2 ma 370 km a 235i 326 :norty:

Opublikowano

Na pewno wygląda bardziej agresywnie i stanowi dalsze rozwinięcie trendu zapoczątkowanego przez F80/82, czyli eM "wilk w owczej skórze" zmienia się w eM "wilk w skórze wilka" :wink:

Znak czasów i zapewne takie oczekiwania rynku, szczególnie za oceanem.

Opublikowano
Na pewno wygląda bardziej agresywnie i stanowi dalsze rozwinięcie trendu zapoczątkowanego przez F80/82, czyli eM "wilk w owczej skórze" zmienia się w eM "wilk w skórze wilka" :wink:

Znak czasów i zapewne takie oczekiwania rynku, szczególnie za oceanem.

 

Hehe fajnie podsumowane :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Natomiast z tego co widzę na zdjęciach dalej nie ma wskaźników temp. oleju/silnika, czyli to co w serii 1/2. No chyba ze jakiś mały cyfrowy.
Opublikowano

Cena w De w podstawie za manuala 56 700 euro. (m4: 72 500 euro) Cennik juz jest: http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/countryDE/newvehicles/allfacts/pricelist/BMW_M2_Coupe_Preisliste.pdf.download.1444649857960.pdf

 

dla mnie spoko ale:

- silnik cywilny (235i po czip tuningu)

- zawias mpakietowy

- brak carobonowego dachu

- 15kg lzejszy od m4 (niezły gokart, co nie:P? )

- w środku bieda, mogli dać alcantarę albo chociaż nappę na desce, tak jak ma to konkurecja (cla 45 amg)

- tylko jedne fotele w ofercie (znowu ukłon dla 45 AMG z możliwością wyboru foteli performance)

- brak ceramik (kto jezdził ///M po torze ten wie że seryjne hamulce są do bani)

 

duży plus za wygląd... :) no i pewnie dobrze sie prowadzi...

Opublikowano

Chyba nie do końca jest tak jak piszesz...

Czy jest gdzieś oficjalnie napisane, że silnik to taki sam jak w 235i po chipie? To że przyrost mocy nie jest za duży to nie znaczy, że jest taki sam jak w 235i, a osprzęt raczej na pewno został zmieniony. Poza tym nie może być przecież szybsze od starszego brata m4 :) Na Nürburgring i tak tylko 6s wolniejsza od niego.

 

Zawias jest podobno zrobiony z lekkich komponentów ale ważniejsze może być to, że rozstaw osi wzrósł o 64 mm z przodu i 71 mm z tyłu. Fakt carbonowego dachu nie ma może m.in. dlatego jest tylko 15 kg lżejsze od m4. Hamulce też nie wypadają tak źle na papierze bo tarcza 380 mm z przodu i 370 mm z tłu. Z tego co wiem to środek można wyposażyć w alcantarę.

 

Tak czy siak należało by się przejechać 235i i M2 aby mieć obraz zmian i różnicy między tymi autami. Na pierwszy rzut oka wizualnie wygląda naprawdę dobrze! :)

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Chyba nie do końca jest tak jak piszesz...

Czy jest gdzieś oficjalnie napisane, że silnik to taki sam jak w 235i po chipie? To że przyrost mocy nie jest za duży to nie znaczy, że jest taki sam jak w 235i, a osprzęt raczej na pewno został zmieniony. Poza tym nie może być przecież szybsze od starszego brata m4 :) Na Nürburgring i tak tylko 6s wolniejsza od niego.

 

Zawias jest podobno zrobiony z lekkich komponentów ale ważniejsze może być to, że rozstaw osi wzrósł o 64 mm z przodu i 71 mm z tyłu. Fakt carbonowego dachu nie ma może m.in. dlatego jest tylko 15 kg lżejsze od m4. Hamulce też nie wypadają tak źle na papierze bo tarcza 380 mm z przodu i 370 mm z tłu. Z tego co wiem to środek można wyposażyć w alcantarę.

 

Tak czy siak należało by się przejechać 235i i M2 aby mieć obraz zmian i różnicy między tymi autami. Na pierwszy rzut oka wizualnie wygląda naprawdę dobrze! :)

 

 

bardziej mi chodzilo ze M2 ma cywilny silnik jakim jest N55, nie byl on budowany przez zespół MGmbh tylko lekko usprawniony.

Alcantara pewnie ze mozna ale deska wciaz pozostaje plastikowa, w dobie dzisiejszych czasow wyglada to jak Golf a przecież BMW to podobno klasa wyżej.

Tarcza na papierze moze sobie byc dobra, w M3 E92 tez miala byc no i w ruchu ulicznym hamulce okej, ale na torze juz niekoniecznie.

 

Zrobili taką samą głupią politykę jak porsche z caymanem GT4, nie mogli dać pdk i troszkę więcej mocy bo nikt by 911 nie kupował.

Tak samo tutaj M2 nie moze zagrozic M4, stad widać oszczędności na aucie.

 

Dobrze chociaż że ładny jest:)

Opublikowano
W M2 jest jednostka cywilna jedynie usprawniona przez M, dlatego na pokrywie silnika pod maską jest napis: Powered by M, natomiast w M3/M4 jest silnik opracowany od podstaw przez M i posiada napis: M POWER.
Opublikowano

267 tys. to chyba dobra cena za podstawę?

Tym bardziej, że 235i z tym samym wyposażeniem to 240 tys.

Tylko pewnie kwestia upustów z racji dostępności będzie gorsza

Opublikowano
jak już któryś posiadacz m235i się napali to ja chętnie 2 letnie takie kupię :D

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sa filmiki z jazd m2 krotko. Seryjny wydech M2 zjada dzwiekim m3/4 f80......
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem ze jest w kofiguratorze. Wersja "ze wszystkim" ( a dużo tego nie ma) to 320000.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
troche wysoko cenia M2
Opublikowano

Porównując do 235i wraz z LSD nie jest aż tak źle. Kwestia upustu...

 

Ale mam pytanie dla fachowców. :D

Czy kupno M2 dla kogoś kto nie bedzie w zasadzie jeździł na tor nie jest za dużym szaleństwem i przesadą?

Może w końcu nie wykorzystać tego co ma w tym samochodzie......

 

Może wystarczy przyszłe 240i wraz PP z wydechem do 360 KM ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
90% wszystkich M-ek jest kupowane do normalnego poruszania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.