Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli pozostaje oddać je do sprawdzenia,bo innej możliwości chyba nie ma? A czy przy takim spalaniu oleju nie powinno wywalić jakiegoś błędu DPF czy cos ?
Opublikowano
A orientuje się ktoś czy można wrzucić turbo garretta od wersji bez dpfa? Bo nie mogę znaleźć takiego info, są tylko o adaptacji Turbo od 525d
Opublikowano
Można, jakbyś poszukał to byś znalazł bo sam opisywałem co i jak. Koszt nowej Używanej turbiny, regeneracja i strojenie to jakies 3tys czyli przerost formy nad treścią. To że trudno zregenerować kursu to nie oznacza że się nie da. Ja regenerowałem, przejechała bez problemów prawie 200tys a kolejna osoba kupiła używkę ode mnie za 600zl i jest zadowolona do tej pory
Opublikowano

Pewnie ze można, mitsu niczym nie różni się w budowę od garetta jedynie sterowanie jest troszkę inne. Z reguły budowa sprężarki obojętnie jakiej jest niemalże identyczna... ktoś kiedyś zle zregenerował puścił famę i teraz każdy to powtarza. Problemem nie jest regeneracja a dobre ustawienie turbiny.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, pojeździłem trochę, zrobiłem trasę 350km, dosyć ostro było jechane, oleju nie ubyło ani milimetr. Później jazda praca, miasto itp, 250nie ubyło nic oleju. Teraz nabite 400km i wyskoczylo mało oleju, było 3/4 stanu. Czy to możliwe że turbo raz puszcza a raz nie, i to w takich ilościach?
Opublikowano

arek3dt zamontuj Catch oil tank żeby w 100% wykluczyć odmę, bo że czyszczona, niekoniecznie oznacza sprawną,

Lub po prostu puść węża od odmy prosto pod auto i zobaczysz efekty.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, niestety problem powraca. Odma została wymieniona kompletna na nową Febi. Zrobione prawie 350km i 3/4 stanu znikło.. Brać się za turbo?
Opublikowano

Kolego miałem to samo na odmie febi nie wiem dlaczego czy trafiłem wadliwą czy co membrana była szczelna ale chodziła dużo lżej niż oem. Na ori mam w dolocie tylko troszkę oleju



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Chodziła dużo lżej, masz na myśli złożoną membranę do korpusu razem ze sprężynką jak się domyślam. Bo tylko sprężynką ma wpływ na to jak lekko się membrana zamknie. A reasumując to lżej chodząca membrana zamknie się szybciej i nie puści oleju.
Opublikowano
Da sie jakos po wyjeciu sprawdzic czy odma dobrze dziala? Po wymianie odmy na ori zaczelo brac olej. Olej jest widoczny w dolocie, turbo wyjete, sprawdzone, szczelne.
Opublikowano
Panowie mam pytanie, bo takie stwierdzenie padlo nawet w tym temacie, a mianowicie "Wsadzę turbo garetta z wersji bez dpf". Ktos potwierdzal takie info, pytam, bo mam wersję bez dpf, ale po rozkodowaniu vin wg real oem, pokazuje turbo mitsubishi. Starałem się troche zasięgnąć jezyka i podobno garett siedzial w M47 163km w wersjach bez dpf, ale w E87, a nie w E90.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Da sie jakos po wyjeciu sprawdzic czy odma dobrze dziala? Po wymianie odmy na ori zaczelo brac olej. Olej jest widoczny w dolocie, turbo wyjete, sprawdzone, szczelne.

Też jestem bardzo ciekawy.

spacer.png

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Założyłem do nowej odmy filterek zamiast separatora, by wykluczyć jakiekolwiek uciekanie oleju tą drogą. Turbina została zregenerowana, miesiąc temu , zrobione jakieś 1200km i zjadło ok 3/4 stanu oleju..
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Odma została wykluczona, puszczona luźno do atmosfery, przewodem zakończonym butelką z otworami. Butelka pusta, a oleju ubyło prawie 3/4 stanu na 400km.
Opublikowano

Źle robicie. Jeżeli silnik zużywa olej procedura jest następująca czy to w silniku m47n2 czy każdym innym dieslu.


Odma nie jest 100% wyznacznikiem w jakiej kondycji jest silnik. Tak samo jak to że nie kopci na niebiesko a olej znika. Do takich ubytków oleju gdzie nie jest jasno powiedziane co to może być droga jest jedna.


*Sprawdzenie ciśnienia na cylindrach.


*Turbosprężarka zdemontowana i sprawdzona na stole czy nie ma wycieków pod obciążeniem.


Jeżeli te 2 rzeczy są dobre to czasami się zdarza, że pierścienie zgarniające maja problem i spala olej w komorze pomimo akceptowalnego ciśnienia roboczego.


Jeżeli to nie będzie turbosprężarka to z doświadczenia przy silniku 4 cylindrowym możecie szacować na koszt naprawy od 7k w gore


Tutaj podobny przykład do waszego

silnik m57n2

Olej 300ml na 1000km

1 i na 6 cylindrze w okolicach 24 barów reszta 29/30

Turbo puszczało + głowica

Po ściągnięciu wszystkiego grzechem było zostawić stary rozrząd, sprawdzić wtryskiwacze do tego doszły świece żarowe i masa innych rzeczy.



received-381688029768664.jpg received-688293405021605.jpg received-2831938793752168.jpg received-756567991607791.jpg received-2879056322197933.jpg received-404717017345637.jpg received-208039950774262.jpg



Szkoda tylko że nie wszyscy serwisują auto według norm. Mało kto decyduje się na taki remont "góry", a już nie wspomnę o kapitalnym remoncie....Zużycie silnika to coś normalnego, egzemplarz powyżej miał 220k km, i konkretnie tego modelu / silnika nie bał bym się kupować bo "ktoś dbał", gorzej jak przy w/w objawach jadą ceramizery i olej 10w40 + otomotttto.

Tym samym silnika używanego z gwarancją bym nie kupował z prostej przyczyny. Każdy jeden będzie miał powyżej 200k, nie znacie ani historii ani tego czy on sam nie bierze oleju.

Podam wam przykład. Klient miał do wyboru albo remont n57 albo kupno słupka. Naciskałem na remont, on natomiast na słupek bo ma z pewnego źródła z gwarancją. Różnica między remontem a słupkiem szacowaliśmy na 9k. Wjechał używany, zapłacił za montaż i pojechał. Silnik brał olej w ilości 500ml na 1000km a Pan od którego był silnik powiedział jasno. Który silnik nie bierze oleju ? Jeżdzi ? Jeździ to w czym problem. Historia trwała długo, i zakończyła się remontem "lżejszym" ale jednak słupka na gwarancji.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Niestety auto nadal bierze olej... Jakis 1k km temu wlałem płukankę, wszystko wg instrukcji, zmiana oleju ma nowy itp. Jeżdżąc do pracy i głównie po mieście zrobiłem 600km, jazda bardzo dynamiczna. Przez te 600km stan oleju nie zmienił się. Jednak po przejechaniu autostrada 150km ubyło, pół stanu na szabelce. Jazda 150-170kmh, kilka razy gaz w podłogę. Drogą powrotną już jazda spokojniejsza, max 140kmh, również ubyło pół stanu.. Przypominając, turbo robione, odma nowa, ciśnienia w cyl ok..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie takie objawy miałem, identyczne zużycie oleju w trasie a w mieście brak zużycia. Tak jak pisałem na 2 stronie tego temu, problemem była zła regeneracja turbiny, wymiana na nowa sztukę rozwiązała problem znikającego oleju.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ktoś zakładał turbo Mitsubishi po regeneracji producenta??


Mam dostęp w dobrej cenie, turbo regenerują w Borg Warner, nastawnik jest wymieniany na nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.