Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Zamieszczam poniżej link do ogłoszenia oraz rozkodowany VIN (niestety nie jest w PL). Bardzo proszę o jakieś uwagi, sugestie, co ewentualnie widzicie itp. BTW, czy słyszeliście coś o 'CarDealer' z Łodzi? Ma obecnie 2 szt. 530i w M54? Widać na pewno na zdjęciach cieniowanie na prawych tylnych drzwiach, co z resztą potwierdza właściciel - mówił o malowanym tylnym błotniku (odczyty max 250 um) i zderzaku bodajże.

 

http://allegro.pl/bmw-e60-530i-skory-navi-polecam-od-cardealer-i5718291990.html

 

Vehicle Identification Number WBANA71030B000876

Type NA71

Model 530i EUR

Development Code E60

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M54

Displacement 3.00

Power 170

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Titansilber Metallic 354

Upholstery Leder Dakota/schwarz LCSW

Production Plant DINGOLFING

Production Date 20030703

Options

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

339 Satin Chrome Shadow Line

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

438 Wood Trim Edelholzausfuehrung

442 Cupholder Getraenkehalter

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerferwaschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenonlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

606 Navigation System Business Navigationssystem Business

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.freischaltung

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

801 Germany Version Deutschlandausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontaktflyer

Europa

879 German / Onboard

Documentation Deutsch / Bordliteratur

Standard Equipment

2RA Lt/aly Wheels Trapeze Styling 134 Lm Raeder Trapezstyling 134

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie są nity a śruby torx mocujące osłonę i są one jak najbardziej oryginalne.Pierwsze wersje E60 wychodziły z takimi jasnymi śrubami,potem już były czarne.Jakby uszkodzone żaluzje z przodu zamykające i otwierające dostęp powietrza do chłodzenia.

Auto wg.mnie warte oględzin jeśli potwierdzi się przebieg i serwisy.

Opublikowano
Auto wg.mnie warte oględzin jeśli potwierdzi się przebieg i serwisy.

No właśnie to mnie zastanawia. Zobaczcie na wszystkie przedmioty sprzedającego - co powiecie o przebiegach? Dziwny zbieg okoliczności, czy czysty przypadek, że większość z nich ma w okolicy 220k km - nawet 530d z 2004 ma 220k km. Dlaczego te skórzane fotele są tak wysiedziane przy takich przebiegach - 520i ma 163k km a fotel jak po milionie. Dlatego ja bym sprawdził nie tylko przebieg auta, ale także historię serwisowania - by nie okazało się tak, że prawdziwa historia kończy się w 2008 na wymianie np sprzęgła a następna wizyta w serwisie w 2015 na wymianie żarówek i przy tej okazji wpisany przebieg w książkę ( oczywiście w tym wypadku także potwierdzony w ASO ).

Pozdrawiam

Opublikowano
No co jak co ale fotel wyglada cholernie zle, zajechany jak gacie c****...:/ ja bym sobie odpuscicl to auto i reszte od tego "pseudohandlarza"...wygladaja na podpicowane do sprzedazy, a zreszto ile ta e60 musiala w dojczach kosztowac????plus zarobek transport itp...poszla w cenie zadbanej e36???wg mnie e60 z benzyna pod maska jest nielatwo kupic w dobrym stanie dodajac do tego mala ilosc aut w benzie...
Opublikowano

przeciez to jest oczywiste ze te auta to podpicowane na sprzedaz szroty po przebiegu +100k km lub wiecej

jak ktos tego nie widzi to jest chyba slepy :mrgreen:

Opublikowano

Mam tylko zapis:

km-Stand (Zentraldaten): 252.712 km

 

Nie mam teraz dostępu do drugiej części systemu, żeby sprawdzić kiedy był ten zapis, czy to było pół roku temu, czy 4 lata temu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja szukam 530i/525i dla forumowicza już pół roku , budżet 40tys z opłatami i moją dolą, obejrzanych zostało masę e60 wszystkie w niemczech, żadne z tych auto nie zasługiwało na miano zadbanego i godnego zakupu. Jeśli ktoś sprowadzone i opłacone auto tego typu oferuje za 35tys i jeszcze na tym zarabia to musi to być albo rozbitek albo cofnięty grubo przebieg albo jakiś typowy szambonurek. Czy nam się to podoba czy nie takie auta w prawdziwych ładnych stanach zaczynają się w de od 9tys € czyli jakieś 38tys, doliczysz haracze po urzędach , wycieczkę po auto, marżę handlarza "anioła" i masz kwotę ok 45tys :( Można takie auto oczywiście kupić w polsce od właściciela który ze względu na wypaczony polski rynek aut używanych musi takie auto sprzedać poniżej prawdziwej wartości bo Citroeny z tego roku są dużo tańsze a to przecież też piękne auta :mrgreen: tylko takich aut pojawia sie kilka w roku w ofertach na portalach ogłoszeniowych. Nie ma innej drogi...
Opublikowano
Ja szukam 530i/525i dla forumowicza już pół roku , budżet 40tys z opłatami i moją dolą, obejrzanych zostało masę e60 wszystkie w niemczech, żadne z tych auto nie zasługiwało na miano zadbanego i godnego zakupu. Jeśli ktoś sprowadzone i opłacone auto tego typu oferuje za 35tys i jeszcze na tym zarabia to musi to być albo rozbitek albo cofnięty grubo przebieg albo jakiś typowy szambonurek. Czy nam się to podoba czy nie takie auta w prawdziwych ładnych stanach zaczynają się w de od 9tys € czyli jakieś 38tys, doliczysz haracze po urzędach , wycieczkę po auto, marżę handlarza "anioła" i masz kwotę ok 45tys :( Można takie auto oczywiście kupić w polsce od właściciela który ze względu na wypaczony polski rynek aut używanych musi takie auto sprzedać poniżej prawdziwej wartości bo Citroeny z tego roku są dużo tańsze a to przecież też piękne auta :mrgreen: tylko takich aut pojawia sie kilka w roku w ofertach na portalach ogłoszeniowych. Nie ma innej drogi...

 

Zgadza się. Ostatnio będąc za granicą znalazłem idealne 530i z 2003r! ale poniżej 45k na gotowo nie chce zejść.

Opublikowano

Witam, dziękuję wszystkim za opinie/uwagi/komentarze.

 

Co do stanu auta, mi się jeszcze rzucił w oczy brak naklejki na pasie przednim (tej czarnej, prostokątnej).

 

Jeżeli chodzi o przebieg - przestałem na niego dawno patrzeć, bo mam niestety wrażenie, że większość potencjalnych polskich klientów chce, aby auta miała cofnięty licznik. Owszem, chciałbym znać przebieg realny, ale nie liczę na 10-letni samochód klasy premium z niemałym silnikiem z pzrebiegiem rzędu 18 czy 20 kkm rocznie.

 

Dlatego ważny, bardziej od przebiegu jest dla mnie stan. Nie mam również stresu z tym, że któryś element mógł być malowany - jeżeli robota była zrobiona dobrze, a auto nie jest sumą 3 innych.

 

Kontaktowałem się już z różnymi ludźmi/firmami itp, między innymi 320 SI (dzięki za poświęcony na rozmowę czas!), sam również przeglądam niemieckie portale i wiem, że sztuki z realnym przebiegiem ~200 kkm i w 100% ori lakierze klasują się cenowo w przedziale z postów powyżej..

 

Może jednak autko okaże się jakkolwiek sensowne i w niegłupim stanie, szczególnie technicznym.

 

PS. Jaki przebieg uważacie za 'do zaakceptowania', względnie bezpieczny przy dobrym stanie auta i braku objawów usterek, aby nie oznaczał od razu grubych inwestycji w auto (mam na myśli szczególnie silnik + osprzęt)?

 

 

Jeszcze raz dzięki,

Pzdr

ML

Opublikowano
Ja szukam 530i/525i dla forumowicza już pół roku , budżet 40tys z opłatami i moją dolą, obejrzanych zostało masę e60 wszystkie w niemczech, żadne z tych auto nie zasługiwało na miano zadbanego i godnego zakupu. Jeśli ktoś sprowadzone i opłacone auto tego typu oferuje za 35tys i jeszcze na tym zarabia to musi to być albo rozbitek albo cofnięty grubo przebieg albo jakiś typowy szambonurek. Czy nam się to podoba czy nie takie auta w prawdziwych ładnych stanach zaczynają się w de od 9tys € czyli jakieś 38tys, doliczysz haracze po urzędach , wycieczkę po auto, marżę handlarza "anioła" i masz kwotę ok 45tys :( Można takie auto oczywiście kupić w polsce od właściciela który ze względu na wypaczony polski rynek aut używanych musi takie auto sprzedać poniżej prawdziwej wartości bo Citroeny z tego roku są dużo tańsze a to przecież też piękne auta :mrgreen: tylko takich aut pojawia sie kilka w roku w ofertach na portalach ogłoszeniowych. Nie ma innej drogi...

 

Zgadza się. Ostatnio będąc za granicą znalazłem idealne 530i z 2003r! ale poniżej 45k na gotowo nie chce zejść.

 

To może firmę wynajmij.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajny filmik :cool2: Auto bardzo ładne, po podliczeniu wszystkiego i tak wyjdzie ponad 40tys nawet przy akcyzie od 20tys zł wartości na umowie. Po polakierowaniu zderzaków auto będzie mieć polakierowanych powtórnie 5 elementów, pierwsze pytanie kupujacego w polsce brzmi czy auto miało coś lakierowane, odpowiadasz tak 5 elementów i możesz pożegnać się z kupującym :mrgreen: pomimo tego ża masz ładne auto z mocnym wyposażeniem jak ta sztuka z filmiku. W De polakierowany element nie jest problemem u nas od tego zaczyna się rozmowa :duh:
Opublikowano

Tendencja jest taka że każdy kto ma na auto 10-20% jego wartości początkowej oczekuje że będzie w stanie salonowym :duh: Ludzie popadają ze skrajności w skrajność. Jedni jadą setki km oglądać auta które już w ogłoszeniach są picowane photoshopem i je kupują :duh: a inni marudzą że w nastoletnim aucie coś była powtórnie lakierowane . A już podniecanie się mikrometrami uważam za co najmniej dziwne... Wczoraj wystawiłem swoje auto za raptem ok 13% wartości początkowej, według mnie w znakomitym stanie, a i tak nie mam co konkurować cenowo z ofertami handlarzy :roll: :8)

 

Wracając do omawianego 5er. Tragedii nie ma, ale szału też raczej nie robi. Najtańsze felgi, dywaniki z allegro, obszyta kiera, czy dziura w plastiku fotela po przycisku raczej nie dodają mu splendoru :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja szukam 530i/525i dla forumowicza już pół roku , budżet 40tys z opłatami i moją dolą, obejrzanych zostało masę e60 wszystkie w niemczech, żadne z tych auto nie zasługiwało na miano zadbanego i godnego zakupu. Jeśli ktoś sprowadzone i opłacone auto tego typu oferuje za 35tys i jeszcze na tym zarabia to musi to być albo rozbitek albo cofnięty grubo przebieg albo jakiś typowy szambonurek. Czy nam się to podoba czy nie takie auta w prawdziwych ładnych stanach zaczynają się w de od 9tys € czyli jakieś 38tys, doliczysz haracze po urzędach , wycieczkę po auto, marżę handlarza "anioła" i masz kwotę ok 45tys :( Można takie auto oczywiście kupić w polsce od właściciela który ze względu na wypaczony polski rynek aut używanych musi takie auto sprzedać poniżej prawdziwej wartości bo Citroeny z tego roku są dużo tańsze a to przecież też piękne auta :mrgreen: tylko takich aut pojawia sie kilka w roku w ofertach na portalach ogłoszeniowych. Nie ma innej drogi...

 

Wszystko fajnie, tylko sam wiesz, że sprzedanie w Polsce takiej 530i za te 40 tys. zł nawet, jest niemożliwe, bo za tyle to już ludzie poliftów szukają. Polska to chory kraj.:) Masz porządne auto, źle, bo za drogie. Masz szrot w cenie zadowalającej Polaczka, też źle, bo właśnie wiadomo, że to coś musi mieć licznik cofany albo być złożony z dwóch. W cenie szrotu powinien być ideał i to broń cię pani boziu żeby chociaż błotnik był polakierowany. Wtedy Polaczek zadowolony. :)

Opublikowano

Witam,

 

Jak w drugim temacie, wybaczcie brak aktywności :)

 

Marton4, dziękuję za zaoferowanie pomocy, ale kupiłem już ta druga sztukę od tego gościa, czarną z drugiego tematu.

 

Niestety nie podzielę się zbyt wieloma informacjami na temat tego autka, bo sprawdziłem je tylko wizualnie, nie odpalalem nawet silnika.

 

Blacharsko: wszędzie odczyty do 160, prawy tył blotnik robiony, odczyty do 700, miejscami brakło skali. Auto było robione, jest o tym wpis w historii, która wrzucił dray drzwi do cieniowanie, odczyty wskazywały na drugie malowanie, bez dramatu.

 

Z rzeczy których nie było widać w historii a mi się nie podobały, to na śrubach widać, ze maską była odkrecana oraz (dramat!) pomalowane srebrnym sprayem alternator wraz z miedzia, która również była srebrna..

 

Bardzo dziwnie otwierały się również drzwi kierowcy, w porównaniu do pasażera lub tej czarnej - jakby były bardzo wyrobione. Miały również sporo otarc od otwierania - poprawione jakimś lakierem do paznokci lub czymś podobnym.

 

Z wyposażenia większość działała, klimy nie sprawdzałem.

 

Jak sobie coś przypomnę, to dorzucę.

Generalnie gość jest otwarty na wszelkie formy sprawdzania, komp, Aso, warsztat, cokolwiek. Na placu stoją auta wyglądające sensownie, natomiast w garażu zestaw do polerki jest:)

Sam zdecydowałem się na zakup od niego tylko innej sztuki, więc też o czymś to świadczy jako dopełnienie mojej opinii.

 

Pzdr

ML

Opublikowano
Witam podloncze sie do tematu tez zakupilem od CarDealer. Dwie bmki 520 i jak narazie nic sie nie dzieje smigaja jak zle.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam podloncze sie do tematu tez zakupilem od CarDealer. Dwie bmki 520 i jak narazie nic sie nie dzieje smigaja jak zle.Pozdrawiam

 

Masz rozmach.

Jeździć dwoma autami, w jednym domu i to od jednego handlarza :cool2:

Jesteś jego kolegą czy wspólnikiem ?

ps.

Pisze się ,, podłączę''

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.